Ni som plussar
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Ni som plussar

    Kommer ihåg hur evighetslång varje dag av graviditeten var mot slutet.
    Nu är min skrutta redan 5 dagar gammal och tiden susar iväg. Vilken skillnad det kan vara.
    Jag tänker på er som är kvar och önskar jag kunde peppa er till max.
    Var timma är en timma närmare målet
    varje morgon ni vaknar tjocka och eländiga är ändå en morgon närmare målet..

    styrkekramar till er.
  2. 1
    Ni som plussar Kommer ihåg hur evighetslång varje dag av graviditeten var mot slutet.
    Nu är min skrutta redan 5 dagar gammal och tiden susar iväg. Vilken skillnad det kan vara.
    Jag tänker på er som är kvar och önskar jag kunde peppa er till max.
    Var timma är en timma närmare målet
    varje morgon ni vaknar tjocka och eländiga är ändå en morgon närmare målet..

    styrkekramar till er.
  3. Medlem sedan
    Jun 2006
    #2
    Tack!!! Man kan nog behöva lite uppmuntran så här på slutet... (jag hoppas att det är slutet). Snart ska nog den lill* komma ialla fall!!
    m
  4. 2
    Tack!!! Man kan nog behöva lite uppmuntran så här på slutet... (jag hoppas att det är slutet). Snart ska nog den lill* komma ialla fall!!
    m
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    TACK! Det behövs. Dagarna går otroligt långsamt nu. Jobbigt! Men imorgon ska jag till förlossningen kl 9. Ska då på kontroll och träffa läkaren. Sen får vi se vad som händer. Tror att UL:et avgör mycket hur det ska bli - om det finns tillräckligt med fostervatten och bebisens vikt. Lite nervöst är det..
    Jenny m Linnéa -01 & Wilma 070103
  6. 3
    TACK! Det behövs. Dagarna går otroligt långsamt nu. Jobbigt! Men imorgon ska jag till förlossningen kl 9. Ska då på kontroll och träffa läkaren. Sen får vi se vad som händer. Tror att UL:et avgör mycket hur det ska bli - om det finns tillräckligt med fostervatten och bebisens vikt. Lite nervöst är det..
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Det _är_ slutet. Men jag vet det känns som en evighet.
    stor kram
  8. 4
    Det _är_ slutet. Men jag vet det känns som en evighet.
    stor kram
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5
    Ska tänka extra på dig i morgon när du ska på din koll.
    och du får lova att rapportera vad läkaren sa (såvida du inte blir fast på BB förståss)
  10. 5
    Ska tänka extra på dig i morgon när du ska på din koll.
    och du får lova att rapportera vad läkaren sa (såvida du inte blir fast på BB förståss)
  11. Medlem sedan
    Sep 2000
    #6
    Tack så mycket! Det känns skönt att någon tänker på en.
    Har varit i simhallen nu! Det gick jättebra och sen var vi och åt lunch och fikade efter det. Det var ett bra sätt att fördriva tiden den här dagen.
  12. 6
    Tack så mycket! Det känns skönt att någon tänker på en.
    Har varit i simhallen nu! Det gick jättebra och sen var vi och åt lunch och fikade efter det. Det var ett bra sätt att fördriva tiden den här dagen.
  13. Medlem sedan
    Feb 2001
    #7
    Bra- Ja det blir ju inte bättre om man går in i någon slags koma.
    orkar man göra lite granna så går tiden fortare.
    och jag fortsätter tänka på er tills sista mamman fått sin bäbis sen så tänker vi på amning bajs osv
  14. 7
    Bra- Ja det blir ju inte bättre om man går in i någon slags koma.
    orkar man göra lite granna så går tiden fortare.
    och jag fortsätter tänka på er tills sista mamman fått sin bäbis sen så tänker vi på amning bajs osv
  15. Medlem sedan
    Mar 2005
    #8
    Tack x-tjejen!

    Såg inte det här inlägget förrän nu!

    Ja, all uppmuntran kan behövas, men om jag ska vara ärlig så försöker jag verkligen att INTE tänka på att jag har gått över tiden över huvud taget.... jag vill liksom puttra på som vanligt. Som tex att gå ut och gå (as IF, I'm a freakin' hippo!!!) handla, göra utflykter, hälsa på polers..... Min man som sagt, ojar sig och vill hålla allt lugnt och förberett.... att röra sig mer än 20 m från huset är en big issue för honom...*skrattar* Nej, nu överdriver jag!

    Tack igen för peppningen!

    Kram,
    cc
  16. 8
    Tack x-tjejen!

    Såg inte det här inlägget förrän nu!

    Ja, all uppmuntran kan behövas, men om jag ska vara ärlig så försöker jag verkligen att INTE tänka på att jag har gått över tiden över huvud taget.... jag vill liksom puttra på som vanligt. Som tex att gå ut och gå (as IF, I'm a freakin' hippo!!!) handla, göra utflykter, hälsa på polers..... Min man som sagt, ojar sig och vill hålla allt lugnt och förberett.... att röra sig mer än 20 m från huset är en big issue för honom...*skrattar* Nej, nu överdriver jag!

    Tack igen för peppningen!

    Kram,
    cc

Liknande trådar

  1. VI SOM PLUSSAR...
    By libo in forum _0805 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-10, 08:05
  2. plussar
    By finestine in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-17, 10:49
  3. Ni som plussar
    By MissX in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 09:28
  4. Plussar jag med...
    By Norrortstjej m son 03 +2 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-18, 18:25
  5. Ni som plussar
    By fru_bill in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 08:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar