sova
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    sova

    min dotter är 1 år o 4 månader, ohar väl sovit hela nätter läät räknat på fingrarna, vaknar o skriker hysteriskt o går inte att lugna ner , utan enda sättet att få henne lugn är att hålla henne i famnen en stund o lägger jag sedan ner henne i sängen börjar det om igen. Kan hålla på så flera gånger på en natt. Har nu gått så långt att jag sover med henne i hennes rum på en madrass o har henne bredvid mej, vilket leder till dålig sömn för mej åxå. förut gick det bra tt bara ligga så hon märkte att man var i rummet o då somnade hon om i sin säng, men efter ett par jobbiga förkylningar är det som förgjort. vad ska jag göra , har fler så här eller är det bara jag, har nån något tips???????
  2. 1
    sova min dotter är 1 år o 4 månader, ohar väl sovit hela nätter läät räknat på fingrarna, vaknar o skriker hysteriskt o går inte att lugna ner , utan enda sättet att få henne lugn är att hålla henne i famnen en stund o lägger jag sedan ner henne i sängen börjar det om igen. Kan hålla på så flera gånger på en natt. Har nu gått så långt att jag sover med henne i hennes rum på en madrass o har henne bredvid mej, vilket leder till dålig sömn för mej åxå. förut gick det bra tt bara ligga så hon märkte att man var i rummet o då somnade hon om i sin säng, men efter ett par jobbiga förkylningar är det som förgjort. vad ska jag göra , har fler så här eller är det bara jag, har nån något tips???????
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Såg nu efter att jag skrivit mitt inlägg att du har samma problem. Vet inte alls vad man kan göra. Hoppas att någon annan har tips.
  4. 2
    Såg nu efter att jag skrivit mitt inlägg att du har samma problem. Vet inte alls vad man kan göra. Hoppas att någon annan har tips.
  5. Katarina m Märta
    #3
    Hej tinndra och Jennie! Tyvärr inga tips bara en tillönskan till dig och Jennie om att det snart ska vända så att ni får sova på nätterna igen!
    Katarina
  6. 3
    Hej tinndra och Jennie! Tyvärr inga tips bara en tillönskan till dig och Jennie om att det snart ska vända så att ni får sova på nätterna igen!
    Katarina
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Tack. Nu har det vänt för oss iallafall. Hon sover för det mesta i sin säng hela natten. Kan vilja komma upp på morgon kvisten och det är helt OK om hon vill somna om. För det mesta gör hon det.
  8. 4
    Tack. Nu har det vänt för oss iallafall. Hon sover för det mesta i sin säng hela natten. Kan vilja komma upp på morgon kvisten och det är helt OK om hon vill somna om. För det mesta gör hon det.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Känner igen de där

    Emil sover hela nätterna oftast men brorsan Dennis som är 3,5 år har och är lika dan sedan han var 1 år. Vaknar, tokskriker, okontaktbar, sparkar slänger sej ocj ka gu vet allt. Nu sista året har han iaf börjat säga vad som är fel och det är växtvärk i ben o fötter som spökar. Kan vakna allt från 2-10 ggr natt. *peppar peppar* så har det blivit bättre sista månaderna.
    Kram o lycka till hoppas ni kommer fram till en bra lösning.
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  10. 5
    Känner igen de där Emil sover hela nätterna oftast men brorsan Dennis som är 3,5 år har och är lika dan sedan han var 1 år. Vaknar, tokskriker, okontaktbar, sparkar slänger sej ocj ka gu vet allt. Nu sista året har han iaf börjat säga vad som är fel och det är växtvärk i ben o fötter som spökar. Kan vakna allt från 2-10 ggr natt. *peppar peppar* så har det blivit bättre sista månaderna.
    Kram o lycka till hoppas ni kommer fram till en bra lösning.

Liknande trådar

  1. Sova middag eller sova tidigt?
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-03-13, 15:48
  2. Sova eller inte sova, det är frågan
    By wondergirl in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-02-05, 10:29
  3. Sova, sova, sova, sova säng!
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-31, 22:27
  4. Ang sova/inte sova på morgonen
    By aikela in forum Jämlikt?
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 07:41
  5. Sova sova sova-vilket gissel
    By Anne med Veera o Vincent in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 16:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar