Hej alla gamla vänner :)
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Hej alla gamla vänner :)

    Vill säga Grattis till alla som fått, eller ska gå, har träffat någon, förlovat, gift sig eller om något annat underbart ha hänt i livet. Hoppas att ingen behövt vara med om tråkigtheter men tyvär så tror jag den chansen är minimal så till er skickar jag en stor kram. Det är säkert ett år sedan jag skrev men det kanske finns någon som kommer ihåg oss

    Kram på er!
    Mia med Viggo och tre söner till
  2. 1
    Hej alla gamla vänner :) Vill säga Grattis till alla som fått, eller ska gå, har träffat någon, förlovat, gift sig eller om något annat underbart ha hänt i livet. Hoppas att ingen behövt vara med om tråkigtheter men tyvär så tror jag den chansen är minimal så till er skickar jag en stor kram. Det är säkert ett år sedan jag skrev men det kanske finns någon som kommer ihåg oss

    Kram på er!
    Mia med Viggo och tre söner till
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Hej Gumman!

    Klart man kommer ihåg dej
    Har tänkt på er mycket o undrat hur det går för er.
    Hur har ni det?
    Här knallar det på en allt för lååång höst har vi haft vilket tagit lite på krafterna men annars är det bra.
    Kramiz
  4. 2
    Hej Gumman! Klart man kommer ihåg dej
    Har tänkt på er mycket o undrat hur det går för er.
    Hur har ni det?
    Här knallar det på en allt för lååång höst har vi haft vilket tagit lite på krafterna men annars är det bra.
    Kramiz
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    HEjsan

    Ja hur går det...så bra det kan får man väl säga Viggo kämpar på men dom motoriska skadorna är större än vad man först trodde men han är mer med än vad någon kunde tro. Det är snart ett år sedan han fick baklofenpumpen inopererad och den är fortfarande inte optimalt inställd men inte långt ifrån. Själv flyttar jag snart till en större lägenhet och i Maj/Juni så flyttar pojkvännen dit så det är lite spännande. JAg bor hos honom på halvtid nu så det blir inget jättesteg för mig men han går från att vara ensam till att leva varannan vecka med 4 barn, imponerad att han ens vågar *Skratt* JA det var lite om livet nu Hoppas krafterna kommer i takt med ljuset, hoppas det inte är något särskillt som varit tärande. KRam på dig
  6. 3
    HEjsan

    Ja hur går det...så bra det kan får man väl säga Viggo kämpar på men dom motoriska skadorna är större än vad man först trodde men han är mer med än vad någon kunde tro. Det är snart ett år sedan han fick baklofenpumpen inopererad och den är fortfarande inte optimalt inställd men inte långt ifrån. Själv flyttar jag snart till en större lägenhet och i Maj/Juni så flyttar pojkvännen dit så det är lite spännande. JAg bor hos honom på halvtid nu så det blir inget jättesteg för mig men han går från att vara ensam till att leva varannan vecka med 4 barn, imponerad att han ens vågar *Skratt* JA det var lite om livet nu Hoppas krafterna kommer i takt med ljuset, hoppas det inte är något särskillt som varit tärande. KRam på dig
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Hej!

    Vad roligt att höra av dig! Jag har funderat jättemycket på hur du har det, sist jag hörde något från dig här så lät du inte så glad. Men nu låter det som du fått lite mer ordning på din tillvaro. Härligt med ny lägenhet och ny kille.

    För min del så lunkar det på med två barn, man och jobb. Nytt år och nya tag.
    kram på dig från Tekla.
    Tekla med R-0307 och R-0509
  8. 4
    Hej! Vad roligt att höra av dig! Jag har funderat jättemycket på hur du har det, sist jag hörde något från dig här så lät du inte så glad. Men nu låter det som du fått lite mer ordning på din tillvaro. Härligt med ny lägenhet och ny kille.

    För min del så lunkar det på med två barn, man och jobb. Nytt år och nya tag.
    kram på dig från Tekla.
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Otroligt trevligt att höra från dig, verkligen! Fint att höra att livet ändå är någorlunda okej med ny pojkvän o.sv. Det fick mig att le.
    Stor kram till dig och de dina!
  10. 5
    Otroligt trevligt att höra från dig, verkligen! Fint att höra att livet ändå är någorlunda okej med ny pojkvän o.sv. Det fick mig att le.
    Stor kram till dig och de dina!
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6
    HEj gumman
    Livet är mer än okej, visst kommer det svackor ibland men oftast så är det helt underbart. Hoppas alt är bra med dig och de dina Kramar
  12. 6
    HEj gumman
    Livet är mer än okej, visst kommer det svackor ibland men oftast så är det helt underbart. Hoppas alt är bra med dig och de dina Kramar
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7
    Har tänkt på Dig! Härligt höra från Dig!! Stora kramar från Milla
  14. 7
    Har tänkt på Dig! Härligt höra från Dig!! Stora kramar från Milla

Liknande trådar

  1. Hej alla gamla och nya vänner!
    By tuva06 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-06-27, 08:01
  2. Hej alla gamla vänner :)
    By ♥Helena♥ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-12-10, 19:56
  3. Hej alla gamla vänner och nya!
    By huskors in forum _99 Alla barn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 20:20
  4. Hej alla nya och gamla vänner!
    By Lee in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-19, 18:17
  5. Hej alla gamla vänner
    By Linuxan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 17:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar