Stockholmare!
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Stockholmare!

    Min man skulle vilja åka till Stockholm med styvisen och shoppa loss lite, men enda dagen som passar är fredag - trettondagsaftonen. Är affärerna öppna hela dagen då?
    Mamma till Torsten, Liv & Sonja styvmamma till Erik
    http://tartmamman.blogg.se
  2. 1
    Stockholmare! Min man skulle vilja åka till Stockholm med styvisen och shoppa loss lite, men enda dagen som passar är fredag - trettondagsaftonen. Är affärerna öppna hela dagen då?
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    Ja, jag kan inte tänka mig annat, det är ju en vanlig dag, dvs inte röd och då kör affärerna som vanligt..
    Oftast har de öppet i rpincip jämt, men på röda dagar kan de stänga lite tidigare..
  4. 2
    Ja, jag kan inte tänka mig annat, det är ju en vanlig dag, dvs inte röd och då kör affärerna som vanligt..
    Oftast har de öppet i rpincip jämt, men på röda dagar kan de stänga lite tidigare..
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Tack Emla! Jag misstänkte att det var så men ville vara säker. Här på vischan stänger de ofta vid tre i butikerna
  6. 3
    Tack Emla! Jag misstänkte att det var så men ville vara säker. Här på vischan stänger de ofta vid tre i butikerna

Liknande trådar

  1. Stockholmare!!!
    By AJ aj in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-06, 22:27
  2. Stockholmare!
    By mamma till AS-flicka in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-17, 14:26
  3. stockholmare!
    By -Johanna- in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 22:27
  4. Stockholmare!
    By Julia+Sanna+snitt3/9 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 16:51
  5. Stockholmare!
    By bigmouth in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 08:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar