Stockholmare!
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Stockholmare!

    känns helskumt att fråga om det här nu när Jenny har det jobbigt, men ang vår visit i februari. Hur ligger Haninge till? Vi har hittat ett hotell Park Inn Haninge som verkar fint. Några åsikter? Kan en vilsen västkustare hitta därifrån?
  2. 1
    Stockholmare! känns helskumt att fråga om det här nu när Jenny har det jobbigt, men ang vår visit i februari. Hur ligger Haninge till? Vi har hittat ett hotell Park Inn Haninge som verkar fint. Några åsikter? Kan en vilsen västkustare hitta därifrån?
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    haninge är en helt vanlig förort till stockholm, ganska fint men inget jag valt att bo i om jag skulle över en helg för lite shopping och semester, det tar nästan en halvtimme in till stan med pendeltåg, inte de bästa kommunikatitionerna men de duger, mellan 2-4 tåg i timmen.
    Hotellet ligger dock precis bredvid pendeltågsspåret så hitta skulle du göra. (be dock om rum med fönster bort från spåret) för när det inte går penteltåg går det tunga godståg hela nätterna.

    Vad har ni för kriterier? pris, läge osv? Säg vad du vill ha så ska jag spåna lite hotell åt er, ja såvida ni inte tycker Haninge låter toppen
  4. 2
    haninge är en helt vanlig förort till stockholm, ganska fint men inget jag valt att bo i om jag skulle över en helg för lite shopping och semester, det tar nästan en halvtimme in till stan med pendeltåg, inte de bästa kommunikatitionerna men de duger, mellan 2-4 tåg i timmen.
    Hotellet ligger dock precis bredvid pendeltågsspåret så hitta skulle du göra. (be dock om rum med fönster bort från spåret) för när det inte går penteltåg går det tunga godståg hela nätterna.

    Vad har ni för kriterier? pris, läge osv? Säg vad du vill ha så ska jag spåna lite hotell åt er, ja såvida ni inte tycker Haninge låter toppen

Liknande trådar

  1. Stockholmare!!!
    By AJ aj in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-06, 22:27
  2. Stockholmare!
    By mamma till AS-flicka in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-17, 14:26
  3. stockholmare!
    By -Johanna- in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 22:27
  4. Stockholmare!
    By tårtmamman in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 13:18
  5. Stockholmare!
    By bigmouth in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 08:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar