ensam vårdnad -går det att få?
Vårdnad - gemensam/enskild
  1. panik
    #1

    ensam vårdnad -går det att få?

    hörde nåt om en ny lag som ska göra det lättare för domstolarna att döma till EV om någon motsätter sig GV? är det så? för jag vill ha ev - orkar verkligen inte med denna situationen längre. HJÄlp, ge mig råd snälla
  2. 1
    ensam vårdnad -går det att få? hörde nåt om en ny lag som ska göra det lättare för domstolarna att döma till EV om någon motsätter sig GV? är det så? för jag vill ha ev - orkar verkligen inte med denna situationen längre. HJÄlp, ge mig råd snälla
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Det går, men det är inte bara att be om det. Det krävs fortfarande ganska goda skäl. Men förändringen är att numera kan stora samarbetssvårigheter leda till att man dömer till EV. Det som gäller är bevis eller trovärdighet.
  4. 2
    Det går, men det är inte bara att be om det. Det krävs fortfarande ganska goda skäl. Men förändringen är att numera kan stora samarbetssvårigheter leda till att man dömer till EV. Det som gäller är bevis eller trovärdighet.

Liknande trådar

  1. Ensam vårdnad
    By Anonym in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-08-11, 15:03
  2. Ensam vårdnad?
    By PinkDaisy in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-08, 18:55
  3. Ensam vårdnad
    By anonymt namn in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-26, 20:22
  4. Ensam vårdnad?
    By anna_999 in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 17:06
  5. Ensam vårdnad?
    By Celia in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 13:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar