Äh, jag kan inte hålla mig!
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Äh, jag kan inte hålla mig!

    Om allt går åt skogen kan ni liksåväl veta.. "Hemligheten" är väl på väg att sippra ut snart ändå eftersom jag kommit ur garderoben inne på fbg-snacket.. Leon ska förhoppningsvis bli storebror i mitten av september. Plusade idag två dagar innan BIM och är så lycklig efter månader av längtan.. *svävar på mina små fluffiga bebismoln hela vägen in till sängs!*
  2. 1
    Äh, jag kan inte hålla mig! Om allt går åt skogen kan ni liksåväl veta.. "Hemligheten" är väl på väg att sippra ut snart ändå eftersom jag kommit ur garderoben inne på fbg-snacket.. Leon ska förhoppningsvis bli storebror i mitten av september. Plusade idag två dagar innan BIM och är så lycklig efter månader av längtan.. *svävar på mina små fluffiga bebismoln hela vägen in till sängs!*
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Haha!

    Det var inte länge du kunde hålla dig!!!
    Men jag förstår dig... Jag hade bubblat över om jag hade varit du...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Haha! Det var inte länge du kunde hålla dig!!!
    Men jag förstår dig... Jag hade bubblat över om jag hade varit du...
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Tjoho vad kul!!!
  6. 3
    Tjoho vad kul!!!
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    Nä, jag vet Kan inte låta bli att tjuvkika i julklappar heller.. Tänkte som så att om det här går åt skogen så vill jag nog trots allt få lite kramar här inne ändå.. *peppar, peppar*
  8. 4
    Nä, jag vet Kan inte låta bli att tjuvkika i julklappar heller.. Tänkte som så att om det här går åt skogen så vill jag nog trots allt få lite kramar här inne ändå.. *peppar, peppar*
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5
    Ja, jag vet
    Hur mår du nu?! Visst är väl du i augustigruppen *kram*
  10. 5
    Ja, jag vet
    Hur mår du nu?! Visst är väl du i augustigruppen *kram*
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6

    åååh..vad roligt!

    vad glad jag blir för eran skull-och så mysigt med bebbe och att få vara gravid!!

    *blåhåller tummarna för att allt går vägen*

    kram!
  12. 6
    åååh..vad roligt! vad glad jag blir för eran skull-och så mysigt med bebbe och att få vara gravid!!

    *blåhåller tummarna för att allt går vägen*

    kram!
  13. Medlem sedan
    Oct 2001
    #7

    _Äääntligen_!!!

    STORT grattis, lyckatill (& allt det där)
    Önskar av hela mitt hjärta att allt går vägen & att ni snart får snusa bebis.
  14. 7
    _Äääntligen_!!! STORT grattis, lyckatill (& allt det där)
    Önskar av hela mitt hjärta att allt går vägen & att ni snart får snusa bebis.
  15. Medlem sedan
    Aug 1999
    #8
    Grattis! Vad roligt för er!
  16. 8
    Grattis! Vad roligt för er!
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9

    Grattis!!

    Hoppas att allt går vägen Blir faktiskt nästan lite avis, tycker att Alice vuxit så snabbt... En bebis till vore inte helt fel. Vill dock inte utsätta vare sig mig, sambon eller barnen för ytterligare en graviditet inom den närmsta framtiden.
    Norrländskan m. Elias -04 & Alice -06
  18. 9
    Grattis!! Hoppas att allt går vägen Blir faktiskt nästan lite avis, tycker att Alice vuxit så snabbt... En bebis till vore inte helt fel. Vill dock inte utsätta vare sig mig, sambon eller barnen för ytterligare en graviditet inom den närmsta framtiden.
  19. Medlem sedan
    Apr 2002
    #10

    GRATTIS

    Åh vad härligt... Hoppas att du kommer må bra
    hela tiden..... Vad mysigt att bära en liten
    knodd igen...

    Kramar
  20. 10
    GRATTIS Åh vad härligt... Hoppas att du kommer må bra
    hela tiden..... Vad mysigt att bära en liten
    knodd igen...

    Kramar
  21. Medlem sedan
    Oct 2005
    #11

    Åh, vad härligt!

    Jag är så glad för din skull! Hoppas att du kommer att få en härlig graviditet. Kraam!
    Dagarna som kommer och går - det är de som är livet.

    http://lillayllet.blogspot.com/
  22. 11
    Åh, vad härligt! Jag är så glad för din skull! Hoppas att du kommer att få en härlig graviditet. Kraam!
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12
    Wow Grattis!!!! Jättekul..Kul att Leon ska bli storebror. Lycka till och grattis igen. Kommer att gå bra ska du se.

    Kram
  24. 12
    Wow Grattis!!!! Jättekul..Kul att Leon ska bli storebror. Lycka till och grattis igen. Kommer att gå bra ska du se.

    Kram
  25. Medlem sedan
    Apr 2001
    #13
    jo det stämmer.Illamåendet kan visat sig två mornar i rad nu.Men det har nog med att göra att jag hostar mycket.En segdragen fökylning....

    Annars är jag så TRÖTT!!!!!Skulle kunna sova dygnet runt...
  26. 13
    jo det stämmer.Illamåendet kan visat sig två mornar i rad nu.Men det har nog med att göra att jag hostar mycket.En segdragen fökylning....

    Annars är jag så TRÖTT!!!!!Skulle kunna sova dygnet runt...
  27. Medlem sedan
    Sep 2004
    #14

    GRATTIS!!!!

    Förstår att du inte kan hålla dig!! Skulle inte heller kunna hålla mig!! Såå glad för er skull att det äntligen "tagit sig"!
    *Stort lycka till*
  28. 14
    GRATTIS!!!! Förstår att du inte kan hålla dig!! Skulle inte heller kunna hålla mig!! Såå glad för er skull att det äntligen "tagit sig"!
    *Stort lycka till*
  29. Medlem sedan
    Nov 2003
    #15

    åh grattis:-)

    det är såååå roligt att läsa att det kommer mer syskon i gruppen och att ni äntligen lyckades;-)
  30. 15
    åh grattis:-) det är såååå roligt att läsa att det kommer mer syskon i gruppen och att ni äntligen lyckades;-)
  31. Medlem sedan
    Mar 2004
    #16
    Tack, tack, tack... *rörd*
    Vad glad jag blev nu när jag kikade in och såg alla grattis! Har varit en rätt rookie road eftersom Leon blev till på första försöket och jag började oroa mig för att något var fel. Hur det nu än blir denna gång så vet vi att det funkar! *Svävar vidare på mina rosa moln*
  32. 16
    Tack, tack, tack... *rörd*
    Vad glad jag blev nu när jag kikade in och såg alla grattis! Har varit en rätt rookie road eftersom Leon blev till på första försöket och jag började oroa mig för att något var fel. Hur det nu än blir denna gång så vet vi att det funkar! *Svävar vidare på mina rosa moln*
  33. Medlem sedan
    Mar 2004
    #17
    Mmmhmm tröttheten har infunnit sig här med och jag känner mig lite kvalmig och lycklig! När har ni bf? Kanske blir nästan samtidigt, man vet aldrig
  34. 17
    Mmmhmm tröttheten har infunnit sig här med och jag känner mig lite kvalmig och lycklig! När har ni bf? Kanske blir nästan samtidigt, man vet aldrig
  35. Medlem sedan
    Apr 2001
    #18
    Enligt sista mens är den 26 augusti,har inte tänkt att gå över till september!!!
  36. 18
    Enligt sista mens är den 26 augusti,har inte tänkt att gå över till september!!!
  37. Medlem sedan
    Mar 2004
    #19
    Nä, men jag kan tänka mig augusti
  38. 19
    Nä, men jag kan tänka mig augusti
  39. Medlem sedan
    Jan 2004
    #20
    Grattis
    oj, vad roligt. Blir en gnutta avundsjuk på dig. Hoppas att allt går bra. Stora grattiskramar från mig :-)
  40. 20
    Grattis
    oj, vad roligt. Blir en gnutta avundsjuk på dig. Hoppas att allt går bra. Stora grattiskramar från mig :-)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Kan inte hålla oss
    By kaiha in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-09-11, 14:59
  2. kan inte hålla mig!
    By zandran in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2008-04-08, 09:20
  3. Kan inte ni hålla
    By mimi64 in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 20:49
  4. Oj,oj,.. Kan inte hålla mej..
    By mantra in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 09:09
  5. Kan inte hålla mig... =)
    By Jessica m M o T + bf 0703 in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 12:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar