Torra händer...
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Torra händer...

    Har äntligen hittar nåt som fungerar mot mina söndertvättade mamma händer!!! Köpte en peeling med jojobaoil & aha (till ansiktet) men jag tänkte eftersom jag é så torr så att det flagnar, att prova på händerna... Därefter tog jag lite jojobaoil & helosansalva innan jag hoppade i lopplådan... Grymt bra!!! Mina händer är fina igen!!! Bara ett tips så här på en blåsig & regnig torsdag i gråa gbg
    ps. sååååååååååååå tråkigt dagar som denna ds.
  2. 1
    Torra händer... Har äntligen hittar nåt som fungerar mot mina söndertvättade mamma händer!!! Köpte en peeling med jojobaoil & aha (till ansiktet) men jag tänkte eftersom jag é så torr så att det flagnar, att prova på händerna... Därefter tog jag lite jojobaoil & helosansalva innan jag hoppade i lopplådan... Grymt bra!!! Mina händer är fina igen!!! Bara ett tips så här på en blåsig & regnig torsdag i gråa gbg
    ps. sååååååååååååå tråkigt dagar som denna ds.
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Härligt med lena händer! :-)
    HÅller med dig - dagar som denna är aptrista... Många sociala mammor på nätet idag! :-)
    Här har jag två sjuka barn som bara vill glo på TV (5 och snart 8 år), regn och svårt att få göra något ordentligt med tiden som på något sätt avbryts hela tiden av barn som vill något... Fast jag är ju mammaledig! ;-)
    Lite äppelpuré till Rosa har jag dock hunnit göra... Skönt att slippa alla barnmatsburkar från köpta puréer!

    Ha det gott!
  4. 2
    Härligt med lena händer! :-)
    HÅller med dig - dagar som denna är aptrista... Många sociala mammor på nätet idag! :-)
    Här har jag två sjuka barn som bara vill glo på TV (5 och snart 8 år), regn och svårt att få göra något ordentligt med tiden som på något sätt avbryts hela tiden av barn som vill något... Fast jag är ju mammaledig! ;-)
    Lite äppelpuré till Rosa har jag dock hunnit göra... Skönt att slippa alla barnmatsburkar från köpta puréer!

    Ha det gott!

Liknande trådar

  1. Torra händer?
    By Zarios in forum _1106 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-02-17, 20:25
  2. torra händer!!
    By emwi o pyret in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 12:07
  3. Torra händer...
    By Lurpan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 16:21
  4. Torra händer?
    By Graboid in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 23:41
  5. torra händer
    By Gabriella in forum En bra idé
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 08:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar