2 x kräkning nu på
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2005
    #1

    2 x kräkning nu på

    kvällen
    vad är det som händer????(har INTE ätit nåt konstigt).
    någon här som överhuvudtaget kräkts i samband
    m nära förestående förlossning?
  2. 1
    2 x kräkning nu på kvällen
    vad är det som händer????(har INTE ätit nåt konstigt).
    någon här som överhuvudtaget kräkts i samband
    m nära förestående förlossning?
  3. Ronjaz
    #2

    Magsjuka kanske??? imt

    .....
  4. 2
    Magsjuka kanske??? imt .....
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Ja, fast det brukar inte vara förrän babyn står ganska långt ned! Mår du illa, ellr bara kräks du?
  6. 3
    Ja, fast det brukar inte vara förrän babyn står ganska långt ned! Mår du illa, ellr bara kräks du?
  7. Maria bf 27/1-07
    #4
    När jag var magsjuk för ett par veckor sedan så fick jag förvärkar innan och under sjukdomen pga orolig mage. Kanske är det dålig mage som framkallar värkarna? Hoppas du mår bättre snart och får din bebis! Kram!
  8. 4
    När jag var magsjuk för ett par veckor sedan så fick jag förvärkar innan och under sjukdomen pga orolig mage. Kanske är det dålig mage som framkallar värkarna? Hoppas du mår bättre snart och får din bebis! Kram!
  9. Medlem sedan
    Nov 2005
    #5
    nej,jag är inte magsjuk.
    har ingen aning om vad som händer.
  10. 5
    nej,jag är inte magsjuk.
    har ingen aning om vad som händer.
  11. Linda m lilla Gnu
    #6
    Jag har kräkts i samband med alla tre tidigare förlossningar men det är ju precis innan krystvärkarna har satt igång. Hoppas du inte har fått maginfluensa men är det det så vet man ju oftast det.
  12. 6
    Jag har kräkts i samband med alla tre tidigare förlossningar men det är ju precis innan krystvärkarna har satt igång. Hoppas du inte har fått maginfluensa men är det det så vet man ju oftast det.
  13. Medlem sedan
    May 2006
    #7
    Jag läste i Abascals bok att man kan börja må illa eller få lättare diarréer innan värkarna startar. Höll själv på att kräkas häromnatten, ett par timmar efter att vi ätit tsatsiki och kyckling. Min man mådde bra, men jag har varit lösare i magen sen dess. Hoppas det är något på gång!
  14. 7
    Jag läste i Abascals bok att man kan börja må illa eller få lättare diarréer innan värkarna startar. Höll själv på att kräkas häromnatten, ett par timmar efter att vi ätit tsatsiki och kyckling. Min man mådde bra, men jag har varit lösare i magen sen dess. Hoppas det är något på gång!
  15. Medlem sedan
    Nov 2005
    #8
    har ätit exakt samma saker jag o mannen,och han mår utmärkt.så jag tippar på att bebis har ett finger med i spelet!
  16. 8
    har ätit exakt samma saker jag o mannen,och han mår utmärkt.så jag tippar på att bebis har ett finger med i spelet!
  17. Medlem sedan
    May 2006
    #9
    Jupp, det är så här med! Både tippar och hoppas på bebé!
    Märkligt det där med mat förresten, för många gånger under hösten har han fått ont i kistan av samma mat som jag inte kännt något av över huvudtaget... Nu är det tvärtom.
  18. 9
    Jupp, det är så här med! Både tippar och hoppas på bebé!
    Märkligt det där med mat förresten, för många gånger under hösten har han fått ont i kistan av samma mat som jag inte kännt något av över huvudtaget... Nu är det tvärtom.

Liknande trådar

  1. Kräkning och hjärtslag :-)
    By mammatillm in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-03-10, 12:26
  2. Amning = kräkning
    By Ahlin78 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-01, 07:51
  3. Amning = kräkning
    By Ahlin78 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-30, 13:45
  4. Kräkning
    By Valerina in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-12-22, 22:24
  5. Kräkning
    By Supani in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 12:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar