Pusselbitar i millioner
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Pusselbitar i millioner

    Har jag just sorterat. Nja, inte bara pusselbitar, utan kort, papper, böcker osv

    Vi har en expiditbokhylla från IKEA ( fö ett av våra bästa möbelinköp) i allrummet som svämmar över av böcker, spel, tidnignar, pussel mm.
    Tog en rejäl urstädning och sorterade ner pussel som saknar fodral mm i en ny korg.
    Stökade om lite och rensade men likas ändå så är den full
    Gissar att vi snart ändå får börja plocka bort alla småbarnspussel, böcker och spel. Plats verkar man aldrig få för mkt av *ler*
    "Människan är inte där hennes skor står, utan där hennes drömmar finns."
  2. 1
    Pusselbitar i millioner Har jag just sorterat. Nja, inte bara pusselbitar, utan kort, papper, böcker osv

    Vi har en expiditbokhylla från IKEA ( fö ett av våra bästa möbelinköp) i allrummet som svämmar över av böcker, spel, tidnignar, pussel mm.
    Tog en rejäl urstädning och sorterade ner pussel som saknar fodral mm i en ny korg.
    Stökade om lite och rensade men likas ändå så är den full
    Gissar att vi snart ändå får börja plocka bort alla småbarnspussel, böcker och spel. Plats verkar man aldrig få för mkt av *ler*
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    Är det den med

    25 hyllplan? Vi har också den, tog en himla tid att montera :-)
    Visst är den bra, enda dåliga är att pusselbitar tycks hamna under den där det blir som en springa från hylla/golv. Omöjligt att få ut ev bitar som hamnat där :-(
    Testade med både dammvippa och dammsugare utan resultat.
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  4. 2
    Är det den med 25 hyllplan? Vi har också den, tog en himla tid att montera :-)
    Visst är den bra, enda dåliga är att pusselbitar tycks hamna under den där det blir som en springa från hylla/golv. Omöjligt att få ut ev bitar som hamnat där :-(
    Testade med både dammvippa och dammsugare utan resultat.
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    Japp, den större av expidithyllorna.
    Jo-glepet i bakkant är irriterande ( vi får det pga en ganska bred golvsockel) Vi har väl ffa papper som hamnar där bak.
    Under där har jag inte ens velat fundera vad som kan ligga och skräpa*ler*
    Man får väl ta en tunn pinne och rota runt med nån dag.
  6. 3
    Japp, den större av expidithyllorna.
    Jo-glepet i bakkant är irriterande ( vi får det pga en ganska bred golvsockel) Vi har väl ffa papper som hamnar där bak.
    Under där har jag inte ens velat fundera vad som kan ligga och skräpa*ler*
    Man får väl ta en tunn pinne och rota runt med nån dag.

Liknande trådar

  1. några millioner
    By Anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2011-06-26, 08:28
  2. Hur många pusselbitar?
    By *Lottiz* in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 08:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar