Herbalife???
Vikt
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Herbalife???

    Hej!
    Har blivit kontaktad av en Herbalife-säljare och fått en presentation skickat till mig på mailen. Har tittat igenom denna och blir egentligen inte klokare. Är det någon som har erfarenhet av detta? Jag skulle vilja gå ner ca 7-8 kilo men tror väl egentligen i grunden att man går ner i vikt genom att äta rätt och träna. Är detta endast en bluff? Eller är det värt att prova??

    Supertacksam för synpunkter!
  2. 1
    Herbalife??? Hej!
    Har blivit kontaktad av en Herbalife-säljare och fått en presentation skickat till mig på mailen. Har tittat igenom denna och blir egentligen inte klokare. Är det någon som har erfarenhet av detta? Jag skulle vilja gå ner ca 7-8 kilo men tror väl egentligen i grunden att man går ner i vikt genom att äta rätt och träna. Är detta endast en bluff? Eller är det värt att prova??

    Supertacksam för synpunkter!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2

    Vet inte så mycket

    en bekant till min mamma sålde det ett tag. Hon var jättesmal innan, har alltid varit smal och aldrig behövt banta.

    Det kostar väl en rejäl summa pengar om jag inte minns fel? Du har ju inte jättemycket att gå ner, skulle nog hellre välja att äta sunt & regelbundet samt motionera om jag vore du
  4. 2
    Vet inte så mycket en bekant till min mamma sålde det ett tag. Hon var jättesmal innan, har alltid varit smal och aldrig behövt banta.

    Det kostar väl en rejäl summa pengar om jag inte minns fel? Du har ju inte jättemycket att gå ner, skulle nog hellre välja att äta sunt & regelbundet samt motionera om jag vore du
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    jag har prövat men

    Jag gick inte ner något alls av det. Jag höll på ca 5-6 månader och det var dyrt.

    Det var flera år sedan, jag skulle inte pröva på det igen. Testa vv det hjälper mycket med tips och råd om både mat och motion. Du har ju inte så många kg att gå ner.
  6. 3
    jag har prövat men Jag gick inte ner något alls av det. Jag höll på ca 5-6 månader och det var dyrt.

    Det var flera år sedan, jag skulle inte pröva på det igen. Testa vv det hjälper mycket med tips och råd om både mat och motion. Du har ju inte så många kg att gå ner.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Jag har aldrig provat själv men eftersom du bara har 7-8 kilo att gå ned så tror jag det är onödigt för din del. Jag skulle absolut satsa på nyttig mat och mer motion istället. Det är ju lägga om vanorna som gäller om man vill hålla sin nya vikt, och det lär man sig inte genom en pulverkur.
  8. 4
    Jag har aldrig provat själv men eftersom du bara har 7-8 kilo att gå ned så tror jag det är onödigt för din del. Jag skulle absolut satsa på nyttig mat och mer motion istället. Det är ju lägga om vanorna som gäller om man vill hålla sin nya vikt, och det lär man sig inte genom en pulverkur.

Liknande trådar

  1. Herbalife
    By Lena in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-16, 08:23
  2. Herbalife
    By anonymt namn in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-18, 12:39
  3. Herbalife
    By MammaH in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 08:54
  4. Herbalife
    By Linda m. 4 barn in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 18:51
  5. Herbalife???
    By emma01 in forum Träning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 09:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar