Oj vad det var länge sen!
_0401 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Oj vad det var länge sen!

    Minns någon mig? Har inte varit in här på flera månader. Sedan sist har det hänt en del. Vi har hela famljen varit i Etiopien i slutet av oktober och hämtat lillebror som heter David och nu är 8 månader. Sen har vi tagit det lugnt här hemma så mycket som möjligt för hans skull och gör så än. David blir mer och mer trygg med oss och syskonen tycker mycket om varandra, det har gått över förväntan! Och Dani har blivit stora tjejen, fyllde ju 3 år före jul.

    Skulle lägga in några nya foton i mitt album, men fattar inte hur man gör med de nya funktionerna...
  2. 1
    Oj vad det var länge sen! Minns någon mig? Har inte varit in här på flera månader. Sedan sist har det hänt en del. Vi har hela famljen varit i Etiopien i slutet av oktober och hämtat lillebror som heter David och nu är 8 månader. Sen har vi tagit det lugnt här hemma så mycket som möjligt för hans skull och gör så än. David blir mer och mer trygg med oss och syskonen tycker mycket om varandra, det har gått över förväntan! Och Dani har blivit stora tjejen, fyllde ju 3 år före jul.

    Skulle lägga in några nya foton i mitt album, men fattar inte hur man gör med de nya funktionerna...
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Kanske skulle tillägga att min signatur förut var "Nina med J-02 och D-03" och nu även D-06
  4. 2
    Kanske skulle tillägga att min signatur förut var "Nina med J-02 och D-03" och nu även D-06
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3

    Åhh

    Grattis till lillkillen! Vad roligt med en liten pojke Och grattis i efterskott till Dani!

    Jag har tänkt mycket på er och undrat hur det har gått med adoptionen. Vad skoj att att ni har fått ert efterlängtade barn nu. Men visst har det gått fort? Vi har bekanta som har adopterat och det har tagit 3-4 år innan de har fått åka ner och hämta sitt barn.

    *kram*
  6. 3
    Åhh Grattis till lillkillen! Vad roligt med en liten pojke Och grattis i efterskott till Dani!

    Jag har tänkt mycket på er och undrat hur det har gått med adoptionen. Vad skoj att att ni har fått ert efterlängtade barn nu. Men visst har det gått fort? Vi har bekanta som har adopterat och det har tagit 3-4 år innan de har fått åka ner och hämta sitt barn.

    *kram*
  7. Medlem sedan
    Dec 1999
    #4
    Jovisst kommer jag ihåg dej, Är ju själv inne på Ab och kollar ibland eftersom jag är lite delaktig i en väninnas adoption. Grattis till grabben förresten.
    Kollar in här ofta men skriver mer sällan. Vi är visst lite upptagna av de stora småttingarna kan jag tro, vi på sidan
  8. 4
    Jovisst kommer jag ihåg dej, Är ju själv inne på Ab och kollar ibland eftersom jag är lite delaktig i en väninnas adoption. Grattis till grabben förresten.
    Kollar in här ofta men skriver mer sällan. Vi är visst lite upptagna av de stora småttingarna kan jag tro, vi på sidan
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5

    Kollade på bilderna!

    Wow, vilken sötnos han! Sååååå söt och vilka fina ögon
  10. 5
    Kollade på bilderna! Wow, vilken sötnos han! Sååååå söt och vilka fina ögon
  11. Medlem sedan
    Sep 2006
    #6
    Satt och tänkte på er innan jul. Härligt att det gått bra!

    Grattis till er lilla pojke!
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  12. 6
    Satt och tänkte på er innan jul. Härligt att det gått bra!

    Grattis till er lilla pojke!
  13. Medlem sedan
    Feb 2002
    #7

    Hej Nina!

    Å vad kul att ni är hemma med er lilla gosse och att allt fukar bra! Vad fantastiskt härligt!!

    kram
    Millan - mamma till Liam -02, Måns -04 och Nora -06

    Bloggar bl.a. om livet med barnen tre, hemmet och om de ständiga veckomatsedlarna på http://millansblogg.wordpress.com/
  14. 7
    Hej Nina! Å vad kul att ni är hemma med er lilla gosse och att allt fukar bra! Vad fantastiskt härligt!!

    kram
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Vilka bilder?? Menar du på vår hemsida? För jag lyckades ju inte med albumet här.

    Ja, det har gått rätt så snabbt - med adoptionsmått mätt . 1 år och 10 månader från beslut tills vi var hemma igen.
  16. 8
    Vilka bilder?? Menar du på vår hemsida? För jag lyckades ju inte med albumet här.

    Ja, det har gått rätt så snabbt - med adoptionsmått mätt . 1 år och 10 månader från beslut tills vi var hemma igen.
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Tack! Ja, det är ju fullt upp nu. Och så har jag nog prioriterat andra sidor ett tag. Adoptionssidor bl.a.

    Kul att komma in och känna igen så många av er.
  18. 9
    Tack! Ja, det är ju fullt upp nu. Och så har jag nog prioriterat andra sidor ett tag. Adoptionssidor bl.a.

    Kul att komma in och känna igen så många av er.
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10
    Hej och tack! Och grattis du med till lilla Nora (som ju inte är så jätteliten längre.... Jag tror inte jag sagt det.
  20. 10
    Hej och tack! Och grattis du med till lilla Nora (som ju inte är så jätteliten längre.... Jag tror inte jag sagt det.
  21. Medlem sedan
    Nov 1999
    #11
    Hej och tack. Roligt att höra att du tänkt på oss. Och grattis till lill*n i magen! Det är ju inte alls långt kvar nu.
  22. 11
    Hej och tack. Roligt att höra att du tänkt på oss. Och grattis till lill*n i magen! Det är ju inte alls långt kvar nu.
  23. Medlem sedan
    Apr 2003
    #12

    I ditt album

    Jag såg två bilder på David i ditt album här på Aff
  24. 12
    I ditt album Jag såg två bilder på David i ditt album här på Aff
  25. Medlem sedan
    May 2000
    #13
    Visst kommer jag ihåg dig. Har funderat ibland på hur det gick. Jag har ibland tänkt tanken på adoption också... kanske mycket för att jag vill ha stor familj och jag har nu gjort tre kejsarsnitt. Min kropp har tagit stryk av det och därför har jag tänkt i banorna adoption. Men det har känts lite konstigt när man har 3 biologiska barn. Så det är så intressant att följa dig!

    Grattis till David! mysigt med en liten pojke. Skriv gärna mer om hur ni har upplevt hela processen.

    kram
  26. 13
    Visst kommer jag ihåg dig. Har funderat ibland på hur det gick. Jag har ibland tänkt tanken på adoption också... kanske mycket för att jag vill ha stor familj och jag har nu gjort tre kejsarsnitt. Min kropp har tagit stryk av det och därför har jag tänkt i banorna adoption. Men det har känts lite konstigt när man har 3 biologiska barn. Så det är så intressant att följa dig!

    Grattis till David! mysigt med en liten pojke. Skriv gärna mer om hur ni har upplevt hela processen.

    kram
  27. Medlem sedan
    Jun 2001
    #14
    Kommer också ihåg er!!! :O)

    Har tänkt på hur det gick för er, kul att få veta och se honom!

    Grattis till lillebror!! Vilken liten goding han är!!
    Kram Anna
  28. 14
    Kommer också ihåg er!!! :O)

    Har tänkt på hur det gick för er, kul att få veta och se honom!

    Grattis till lillebror!! Vilken liten goding han är!!
    Kram Anna
  29. Medlem sedan
    Sep 2006
    #15
    Tack snälla!

    Ja, du har ju väntat barn två ggr också. Det är lättare andra gången och tiden blåser iväg. bara man tar sig förbi första trimestern.
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  30. 15
    Tack snälla!

    Ja, du har ju väntat barn två ggr också. Det är lättare andra gången och tiden blåser iväg. bara man tar sig förbi första trimestern.
  31. Medlem sedan
    Mar 2003
    #16
    Hej, vad kul att se dig!!! det var verkligen längesen! Har inte varit så flitig här på sidan...
    Vad kul med en liten trea!! Har allt funkat bra med resa å allt med syskonen???

    Tänk vad stora våra små har blitt!!!

    Kul å se dig!!!

    kram
  32. 16
    Hej, vad kul att se dig!!! det var verkligen längesen! Har inte varit så flitig här på sidan...
    Vad kul med en liten trea!! Har allt funkat bra med resa å allt med syskonen???

    Tänk vad stora våra små har blitt!!!

    Kul å se dig!!!

    kram

Liknande trådar

  1. Nu har vi väntat länge nog, länge nog,
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-03, 15:44
  2. Länge sedan! (och då menar jag länge)
    By Sirpa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 09:15
  3. hur länge är lagom länge?
    By Mam till E & A in forum Småbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 23:38
  4. hur länge är lagom länge?
    By Mam till E & A in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 23:38
  5. Så länge, länge, länge sedan
    By ulrslo in forum _0506 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-23, 13:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar