Fyller snart...30..!! ;)
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Fyller snart...30..!! ;)

    Hej hej,

    Tänkte rådfråga er lite

    Jag blir snart 30 år. Förut ville jag ha 30-årsfest men som det är nu med en 4-mån bebis så får jag ju skjuta på det tills jag slutat amma (orkar inte pumpa å hålla på!). Dvs till sommaren el nåt.

    Men nu funderar jag istället på att ha typ Öppet Hus lördagen efter. Bara över dan och lite inpå kvällen. Sambon börjar dessutom jobba på kvällen och måste åka vid halvfem.

    Funderar på att ha det bara mellan 13-19 ca... och bjuda på smörgåstårta.
    Behöver man göra en tjusig inbjudan el räcker det med tel.samtal/sms. SKulle nog även behöva ha O.S.A så jag vet hur mkt smörgåstårta jag ska köpa!

    Tips på hur jag smidigt får till detta mottages gärna! hihi...märks att man inte vart med i svängarna på läääänge

    KRAM!
    Anna m Joel-04 & Alma-06
  2. 1
    Fyller snart...30..!! ;) Hej hej,

    Tänkte rådfråga er lite

    Jag blir snart 30 år. Förut ville jag ha 30-årsfest men som det är nu med en 4-mån bebis så får jag ju skjuta på det tills jag slutat amma (orkar inte pumpa å hålla på!). Dvs till sommaren el nåt.

    Men nu funderar jag istället på att ha typ Öppet Hus lördagen efter. Bara över dan och lite inpå kvällen. Sambon börjar dessutom jobba på kvällen och måste åka vid halvfem.

    Funderar på att ha det bara mellan 13-19 ca... och bjuda på smörgåstårta.
    Behöver man göra en tjusig inbjudan el räcker det med tel.samtal/sms. SKulle nog även behöva ha O.S.A så jag vet hur mkt smörgåstårta jag ska köpa!

    Tips på hur jag smidigt får till detta mottages gärna! hihi...märks att man inte vart med i svängarna på läääänge

    KRAM!
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Vad roligt att fylla 30 år

    förstår att du inte orka ha någon fest _ och det förstår nog alla dina nära också.

    Låter som en bra idè att ha öppet hus .

    om du skickar sms: Välkommen till mig den bla bla mellan 13-19....så tror jag garanterat att de svarar och tackar ja eller nej, så då kan du räkna ihop.

    Eller så ringer du, eller skickar ett kort. jag tycker nog det är trevligast med ett litet kort, det behöver inte vara värsta inbjudningskortet utan ett vanligt vykort...då kan du skriva antingen o.s.a eller ring om ni inte kommer... hehe är inte heller så bra på detta, men det spelar ingen roll hur man gör tycker jag.

    när fyller du då? så vi får skriva G*R*A*T*T*I*S med stora bokstäver här inne....

    Kram j
  4. 2
    Vad roligt att fylla 30 år

    förstår att du inte orka ha någon fest _ och det förstår nog alla dina nära också.

    Låter som en bra idè att ha öppet hus .

    om du skickar sms: Välkommen till mig den bla bla mellan 13-19....så tror jag garanterat att de svarar och tackar ja eller nej, så då kan du räkna ihop.

    Eller så ringer du, eller skickar ett kort. jag tycker nog det är trevligast med ett litet kort, det behöver inte vara värsta inbjudningskortet utan ett vanligt vykort...då kan du skriva antingen o.s.a eller ring om ni inte kommer... hehe är inte heller så bra på detta, men det spelar ingen roll hur man gör tycker jag.

    när fyller du då? så vi får skriva G*R*A*T*T*I*S med stora bokstäver här inne....

    Kram j
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3

    Kul!

    Klart du ska ha Öppet Hus när du fyller 30!! Säger jag som är totalt hämmad när det gäller bjudningar i hemmet öht :O/ Vet aldrig vad jag ska bjuda på, och får panik innan jag städat färdigt (börjar typ 2 veckor före dagen D). Som du hör så är jag inte rätt människa att komma med goda råd.
    Antar att du inte vill annonsera i Expressen *s* så ett gulligt vykort eller ett sms är väl bra om du ändå vill hålla det inom "de närmaste". Det är ju alltid svårt att veta hur många som dyker upp, men du får väl utgå från att alla SJÄLVKLART kommer och vill uppvakta dej :O)
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  6. 3
    Kul! Klart du ska ha Öppet Hus när du fyller 30!! Säger jag som är totalt hämmad när det gäller bjudningar i hemmet öht :O/ Vet aldrig vad jag ska bjuda på, och får panik innan jag städat färdigt (börjar typ 2 veckor före dagen D). Som du hör så är jag inte rätt människa att komma med goda råd.
    Antar att du inte vill annonsera i Expressen *s* så ett gulligt vykort eller ett sms är väl bra om du ändå vill hålla det inom "de närmaste". Det är ju alltid svårt att veta hur många som dyker upp, men du får väl utgå från att alla SJÄLVKLART kommer och vill uppvakta dej :O)
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Åh vad kul! Jag tycker inte att du behöver ha någon tjusig inbjudan, telefonsamtal eller SMS låter utmärkt.

    När jag fyllde 30 (Alva var 6 mån) så var vi mitt uppe i flyttstök så min make anordnade en överraskningskräftskiva hemma hos ett par kompisar. När han fyllde 30 16 dagar senare så hade vi flyttat och jag hade förstört min rygg så det blev ingen jättekul födelsedag för honom tyvärr. Men våra kompisar överraskade oss med fika i alla fall.
  8. 4
    Åh vad kul! Jag tycker inte att du behöver ha någon tjusig inbjudan, telefonsamtal eller SMS låter utmärkt.

    När jag fyllde 30 (Alva var 6 mån) så var vi mitt uppe i flyttstök så min make anordnade en överraskningskräftskiva hemma hos ett par kompisar. När han fyllde 30 16 dagar senare så hade vi flyttat och jag hade förstört min rygg så det blev ingen jättekul födelsedag för honom tyvärr. Men våra kompisar överraskade oss med fika i alla fall.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    HEj, Jag fyller år n ästa vecka, på tisdag närmare bestämt (23/1). Fatta, då är jag med i 30-gänget.... 30, 30, 30...näeee alltså jag stannade nog på 23 tror jag

    KRAM och tack för tipsen! Det blev ett sms bara, men OSA oxå Jag hoppas det inte var för "opersonligt".HAr liksom inte tid att fixa med kort å grejer (eller om jag tog mig tiden fanns den väl men det är inge märkvärdigt detta)

    KRam igen
  10. 5
    HEj, Jag fyller år n ästa vecka, på tisdag närmare bestämt (23/1). Fatta, då är jag med i 30-gänget.... 30, 30, 30...näeee alltså jag stannade nog på 23 tror jag

    KRAM och tack för tipsen! Det blev ett sms bara, men OSA oxå Jag hoppas det inte var för "opersonligt".HAr liksom inte tid att fixa med kort å grejer (eller om jag tog mig tiden fanns den väl men det är inge märkvärdigt detta)

    KRam igen

Liknande trådar

  1. Jag fyller 40 snart!
    By -magnolia in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-01-31, 15:39
  2. Fyller snart 35
    By AnneF med 3 busar in forum Mat & dryck
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-13, 05:58
  3. Fyller snart år.
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-03, 12:40
  4. snart fyller jag 50
    By sussi57 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 00:55
  5. Fyller snart...30..!! ;)
    By Anna m J&A in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 20:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar