Sthlms-mammor
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Sthlms-mammor

    Alltså jag har inte riktigt koll på när ni brukar träffas eftersom det är liiiite långt till er från mig så att säga Men om jag nu dyker upp i sthlm om en månad eller så, är det någon/några som träffas på typ en fredag eller måndag?? Om utifall att för planeringens skull...
    Jalla m storebror H -04 & lillebror O sept -06
  2. 1
    Sthlms-mammor Alltså jag har inte riktigt koll på när ni brukar träffas eftersom det är liiiite långt till er från mig så att säga Men om jag nu dyker upp i sthlm om en månad eller så, är det någon/några som träffas på typ en fredag eller måndag?? Om utifall att för planeringens skull...
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Vi får väl se till att planera in en fika när du är här! Tror tyvärr att mån + fre är sämsta dagarna eftersom storasyskon är hemma från dagis i vissa fall. Jag och andra som inte har storasyskon på dagis är nog flexibla!

    Vet du när du kommer hit?
  4. 2
    Vi får väl se till att planera in en fika när du är här! Tror tyvärr att mån + fre är sämsta dagarna eftersom storasyskon är hemma från dagis i vissa fall. Jag och andra som inte har storasyskon på dagis är nog flexibla!

    Vet du när du kommer hit?
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Det borde inte vara några problem! Jag har, liksom några till, dagishämtning klockan tre att planera efter så vi brukar försöka ses vid halv elva-elva-tiden och sedan äta lunch tillsammans.

    Kul att träffa fler härifrån!!
  6. 3
    Det borde inte vara några problem! Jag har, liksom några till, dagishämtning klockan tre att planera efter så vi brukar försöka ses vid halv elva-elva-tiden och sedan äta lunch tillsammans.

    Kul att träffa fler härifrån!!
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Jag kan nog!
    Svårt att säga en specifik dag, men rent generellt kan jag alla dagar.
  8. 4
    Jag kan nog!
    Svårt att säga en specifik dag, men rent generellt kan jag alla dagar.

Liknande trådar

  1. sthlms mammor under 25 år?
    By youseph in forum Hitta nya vänner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-20, 23:43
  2. Sthlms mammor
    By Susanne med 3 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 09:16
  3. Sthlms dec 01 mammor!
    By -Nina & Co- in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-06, 10:23
  4. STHLMS MAMMOR
    By *Mariah* in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 07:54
  5. STHLMS. mammor!!!!!!
    By sandra & co in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 17:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar