bra kräm...
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    bra kräm...

    Ett litet tips på en kräm/salva som är jätte bra mot torr hud o även mot bristnbingar på magen.. är en kräm som heter Body Butter från Body Shop.. fick den av min sambo som fått ett tips av en jobbarkompis.. hon slapp bristningar osv.. så den rekommenderar jag varmt till er..
  2. 1
    bra kräm... Ett litet tips på en kräm/salva som är jätte bra mot torr hud o även mot bristnbingar på magen.. är en kräm som heter Body Butter från Body Shop.. fick den av min sambo som fått ett tips av en jobbarkompis.. hon slapp bristningar osv.. så den rekommenderar jag varmt till er..
  3. Malva m 2, bf 6 juli
    #2

    Har använt den under båda

    mina graviditer, super skön kräm som lukar toppen. Men hjälper tyvärr inte ett smack mot bristningar

    Jag smorde mig morgon o kväll men fick ändå MASSOR av bristningar, o då gick jag bara upp 11kg o 8 kg. Tyvärr är det ju så att bristningar kommer av hormoner så har din mamma det så kan du nog räkna med att även du får det..

    Kram
  4. 2
    Har använt den under båda mina graviditer, super skön kräm som lukar toppen. Men hjälper tyvärr inte ett smack mot bristningar

    Jag smorde mig morgon o kväll men fick ändå MASSOR av bristningar, o då gick jag bara upp 11kg o 8 kg. Tyvärr är det ju så att bristningar kommer av hormoner så har din mamma det så kan du nog räkna med att även du får det..

    Kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    kanske sambons jobbarkompis inte hade fått bristningar då fast krämen hon använde.. jag fick rätt många bristningar förra graviditeten.. men krämen hjälper mot torr hud o tycker även den dämpar kliet på magen jag har..
  6. 3
    kanske sambons jobbarkompis inte hade fått bristningar då fast krämen hon använde.. jag fick rätt många bristningar förra graviditeten.. men krämen hjälper mot torr hud o tycker även den dämpar kliet på magen jag har..
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4
    Den är kanon mot torr hud och luktar jättegott(min favoritkräm),men bristningar...nja där har jag inte märkt någon direkt effekt.Jag har rätt många bristningar,fast min mamma har det inte vad jag vet.Fast hon har å andra sidan "bara" fött ett barn,så det är väl som att jämföra äpplen och päron.Men jag tror att det mesta beror på hormonella orsaker.
  8. 4
    Den är kanon mot torr hud och luktar jättegott(min favoritkräm),men bristningar...nja där har jag inte märkt någon direkt effekt.Jag har rätt många bristningar,fast min mamma har det inte vad jag vet.Fast hon har å andra sidan "bara" fött ett barn,så det är väl som att jämföra äpplen och päron.Men jag tror att det mesta beror på hormonella orsaker.

Liknande trådar

  1. På min sån där kräm
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-06-29, 19:15
  2. Bra kräm?
    By fru ragge in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-20, 20:44
  3. Kräm på magen
    By Miya1978 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-01-14, 12:04
  4. BUS-kräm
    By summerzion in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 08:40
  5. en bra kräm...
    By sessa79 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 17:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar