Ekbord från Jysk
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Ekbord från Jysk

    Såg det på nätet till bra pris, men vet någon hur möblerna är därifrån?
    Någon som har ekbordet och stolarna till?
    http://nlab.dk/stories/110_2_45_suRc8miZ/imagepage4.htm
  2. 1
    Ekbord från Jysk Såg det på nätet till bra pris, men vet någon hur möblerna är därifrån?
    Någon som har ekbordet och stolarna till?
    http://nlab.dk/stories/110_2_45_suRc8miZ/imagepage4.htm
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Jag har ingen egen erarenhet av matbord, men möbler från Jyakt kommer jag inte att köpa igen-har en garderob som håller på att driva mig till vansinne!
    En bekant köpte ett bord i syrabetsadfuru med stolar och på ren svenska så sade han att det var skit-han var inte nöjd.
  4. 2
    Jag har ingen egen erarenhet av matbord, men möbler från Jyakt kommer jag inte att köpa igen-har en garderob som håller på att driva mig till vansinne!
    En bekant köpte ett bord i syrabetsadfuru med stolar och på ren svenska så sade han att det var skit-han var inte nöjd.
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    Både en

    byrå-liknande möbel och en bokhylla har vi haft från Jysk bägga bara smäck. Vi är inte nöjda alls. Vet inte hur deras matbord är men jag skulle inte våga köpa det därifrån när det som vi har köpt därifrån har gått sönder.
  6. 3
    Både en byrå-liknande möbel och en bokhylla har vi haft från Jysk bägga bara smäck. Vi är inte nöjda alls. Vet inte hur deras matbord är men jag skulle inte våga köpa det därifrån när det som vi har köpt därifrån har gått sönder.
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    ....möbler från Jysk(inte Jyakt)....
  8. 4
    ....möbler från Jysk(inte Jyakt)....
  9. Medlem sedan
    Jun 2001
    #5
    mamma köpte ett innan lucia förra året , hon är helnöjd ( än så läne) bordet var astungt och verkar gediget även stolarna. jag vet ju att Jysk har haft ett dåligt rykte men för det priset var det verkligen inget att klaga på (än) : )
    ps hon har stolarna med microtyg av nåt slag på sittytan.
  10. 5
    mamma köpte ett innan lucia förra året , hon är helnöjd ( än så läne) bordet var astungt och verkar gediget även stolarna. jag vet ju att Jysk har haft ett dåligt rykte men för det priset var det verkligen inget att klaga på (än) : )
    ps hon har stolarna med microtyg av nåt slag på sittytan.
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6
    Vi var i behov av ett hörndatabord som inte fick vara över ett visst mått, och Jysk hade det vi sökte. En hygglig butiksanställd tipsade oss att återkomma lite längre fram - då skulle just det databordet säljas ut för halva priset! Så vi tjänade 500:- och vi är såå himla nöjda! Nu finns det inte kvar i deras sortiment heller. Men f ö vet jag inte...

    Lycka till!
  12. 6
    Vi var i behov av ett hörndatabord som inte fick vara över ett visst mått, och Jysk hade det vi sökte. En hygglig butiksanställd tipsade oss att återkomma lite längre fram - då skulle just det databordet säljas ut för halva priset! Så vi tjänade 500:- och vi är såå himla nöjda! Nu finns det inte kvar i deras sortiment heller. Men f ö vet jag inte...

    Lycka till!
  13. Medlem sedan
    Apr 1998
    #7

    Vi har just det bordet och

    skänken som syns i bakgrunden på bilden och vi är verkligen helnöjda!

    Jag är i allmänhet väldigt skeptisk mot just JYSK:s möbler har både sett hur rangliga de är i affären och även hört folk som köpt möbler därifrån som varit mycket missnöjda.

    Vi åkte och verkligen kollade igenom möblerna ordentligt innan vi slog till.
    Just ekmöblerna, bordet och stolarna är verkligen Ek och skänken har bara litet eklaminat men det mesta är EK.
    Skänken väger tex. 90kg. Bordet är mycket stadigt, så just dessa möbler är jag extremt nöjd med.
  14. 7
    Vi har just det bordet och skänken som syns i bakgrunden på bilden och vi är verkligen helnöjda!

    Jag är i allmänhet väldigt skeptisk mot just JYSK:s möbler har både sett hur rangliga de är i affären och även hört folk som köpt möbler därifrån som varit mycket missnöjda.

    Vi åkte och verkligen kollade igenom möblerna ordentligt innan vi slog till.
    Just ekmöblerna, bordet och stolarna är verkligen Ek och skänken har bara litet eklaminat men det mesta är EK.
    Skänken väger tex. 90kg. Bordet är mycket stadigt, så just dessa möbler är jag extremt nöjd med.
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    Nu finns det väl för 3500kr?
    Jag har just det bordet och skinnstolar, jag är helnöjd
  16. 8
    Nu finns det väl för 3500kr?
    Jag har just det bordet och skinnstolar, jag är helnöjd
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9

    Ranglig skit!

    Nej, jag har gått på det ett par gånger och hur du än limmar träpluggarna så lossnar de, beslag går inte att skruva i ordentligt möblerna är skeva. I somras hade de en ursöt liten trädgårdsbänk till bra pris men det räckte med att gå dit och ruska lite i den, lyssna på skramlet (från en träbänk...) och sen var jag botad. IKEA är ett _mirakel_ av kvalitet i jämförelse. Jag köper handdukar, täcken (Melodie) och spejsade barnprylar på Jysk (typ Askungenkudde och sånt), inget annat.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  18. 9
    Ranglig skit! Nej, jag har gått på det ett par gånger och hur du än limmar träpluggarna så lossnar de, beslag går inte att skruva i ordentligt möblerna är skeva. I somras hade de en ursöt liten trädgårdsbänk till bra pris men det räckte med att gå dit och ruska lite i den, lyssna på skramlet (från en träbänk...) och sen var jag botad. IKEA är ett _mirakel_ av kvalitet i jämförelse. Jag köper handdukar, täcken (Melodie) och spejsade barnprylar på Jysk (typ Askungenkudde och sånt), inget annat.
  19. Medlem sedan
    Nov 2001
    #10
    Har erfarenheter av precis tvärt om så jag tror man inte ska dra alla möbler därifrån över en kam.
    Vi har en skänk från Jysk. Den kom i typ legomodell och ALLT skulle monteras ihop. Tom alla små lådor.
    Alla bitar satt som smäck. Inger som var vint,felskruvat eller likande. Den är dessutom otroligt hållbar. Samma med en TV-bänk därifrån.

    Minns då vår första gemensamma möbel, En bokhylla från en lite dyrare möbelfirma, en norsk möbel , Vi höll på att bli galna innan vi monterat ihop den för alla skruvhål som satt snett och fel.
  20. 10
    Har erfarenheter av precis tvärt om så jag tror man inte ska dra alla möbler därifrån över en kam.
    Vi har en skänk från Jysk. Den kom i typ legomodell och ALLT skulle monteras ihop. Tom alla små lådor.
    Alla bitar satt som smäck. Inger som var vint,felskruvat eller likande. Den är dessutom otroligt hållbar. Samma med en TV-bänk därifrån.

    Minns då vår första gemensamma möbel, En bokhylla från en lite dyrare möbelfirma, en norsk möbel , Vi höll på att bli galna innan vi monterat ihop den för alla skruvhål som satt snett och fel.
  21. Medlem sedan
    Dec 1999
    #11

    Ja det

    priset du uppger stämmer! Rätt bra pris...
  22. 11
    Ja det priset du uppger stämmer! Rätt bra pris...
  23. Medlem sedan
    Dec 1999
    #12

    Tack för alla svar

    som ju både var bu och bä.
    Jag har, som flera, fördomar om möbler från just den affären, det andas ju inte superkvalitet direkt, men vi kanske ska ge det en chans ändå. Får väl åka dit och prova och försöka gissa kvaliteten...
  24. 12
    Tack för alla svar som ju både var bu och bä.
    Jag har, som flera, fördomar om möbler från just den affären, det andas ju inte superkvalitet direkt, men vi kanske ska ge det en chans ändå. Får väl åka dit och prova och försöka gissa kvaliteten...
  25. Medlem sedan
    Feb 2006
    #13
    Åh-vi som köpte en TV bänk också det hade jag förträngt-den var helkass. Den gick isär och lådorna rasade sönder...katastrof!
  26. 13
    Åh-vi som köpte en TV bänk också det hade jag förträngt-den var helkass. Den gick isär och lådorna rasade sönder...katastrof!

Liknande trådar

  1. Studsmatta från JYSK?
    By Busungarnas mamma in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 18:35
  2. Ute möbler från Jysk
    By mamma till a&a in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 08:10
  3. Bobuxkopior från Jysk...
    By -cat in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 09:25
  4. barnstol från Jysk
    By Stockholms-Stina in forum _0505 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 16:58
  5. Skötbord från Jysk?
    By -Catharina- in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 13:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar