Först ut?
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Först ut?

    Går allt vägen blir Elly storasyster till sensommaren! Jag är helt chockad men lycklig!
  2. 1
    Först ut? Går allt vägen blir Elly storasyster till sensommaren! Jag är helt chockad men lycklig!
  3. Medlem sedan
    Feb 1998
    #2
    Ååååh...GRATTIS!!!!! Vad roligt! Oh, vad kul det ska bli att följa din graviditet!!

    Här blir det inte fler...det är vi helt överrens om
  4. 2
    Ååååh...GRATTIS!!!!! Vad roligt! Oh, vad kul det ska bli att följa din graviditet!!

    Här blir det inte fler...det är vi helt överrens om
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3
    Jaaaaaaaaaa vad glad jag blir och lite pirrig i kroppen och avundsjuk också

    Du nåste rapportera här i majgruppen nu också och inte dra iväg till ny ankomstgrupp helt o hållet, jag vill veta ALLT så jag kan vara medgravid, här blir det inget på ngra år som det ser ut.

    Var det planerat? Har för mig att det tog lång tid för er att bli med Elly elle rkommer jag ihåg fel? GRATTIS!!! När är bf?
  6. 3
    Jaaaaaaaaaa vad glad jag blir och lite pirrig i kroppen och avundsjuk också

    Du nåste rapportera här i majgruppen nu också och inte dra iväg till ny ankomstgrupp helt o hållet, jag vill veta ALLT så jag kan vara medgravid, här blir det inget på ngra år som det ser ut.

    Var det planerat? Har för mig att det tog lång tid för er att bli med Elly elle rkommer jag ihåg fel? GRATTIS!!! När är bf?
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Tack!

    Jag ska hålla er uppdaterade hur det går!
  8. 4
    Tack! Jag ska hålla er uppdaterade hur det går!
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Grattis!!!! Gu va kul, blir lite avis. Vi ska oxå skaffa en till men ska vänta tills nästa månad eller så. Fast får jag bestämma kan vi börja prova nu Lycka till med allt!!
  10. 5
    Grattis!!!! Gu va kul, blir lite avis. Vi ska oxå skaffa en till men ska vänta tills nästa månad eller så. Fast får jag bestämma kan vi börja prova nu Lycka till med allt!!
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Grattis
  12. 6
    Grattis
  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7

    :)

    Tack! Jo, Elly tog hela 2 år på sej att bli till... Därför känns det helt fantastiskt, underbart, chockerande att vi plötsligt väntar en till utan att ens ha försökt... Nja, vore synd att säga att det var planerat men vi gjorde ju inte så mycket för att förhindra det!
  14. 7
    :) Tack! Jo, Elly tog hela 2 år på sej att bli till... Därför känns det helt fantastiskt, underbart, chockerande att vi plötsligt väntar en till utan att ens ha försökt... Nja, vore synd att säga att det var planerat men vi gjorde ju inte så mycket för att förhindra det!
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8

    Tack!

    Håller tummarna att du snart följer efter!
  16. 8
    Tack! Håller tummarna att du snart följer efter!
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #9
    Tackar!
  18. 9
    Tackar!
  19. Medlem sedan
    Nov 2005
    #10
    Grattis, grattis!!!!
    Själv håller jag på och bearbetar gubben. Han är lite tagen av alla nätter, tänder o dyl. Men, men...med tiden kommer han på andra tankar. SKa inte pressa honom . Fast vi är överens om att F behöver syskon . Det är bara när???
  20. 10
    Grattis, grattis!!!!
    Själv håller jag på och bearbetar gubben. Han är lite tagen av alla nätter, tänder o dyl. Men, men...med tiden kommer han på andra tankar. SKa inte pressa honom . Fast vi är överens om att F behöver syskon . Det är bara när???
  21. Medlem sedan
    Sep 2002
    #11

    Just det, bf!

    Vet inte riktigt när det blir... Enligt sista mens är jag redan i v 7 men det innebär att jag ägglossade under tiden jag låg inlagd på sjukhus... Gissar att jag har ägglossat senare än jag brukar denna gången. Brukar känna det väldigt tydligt men denna gången har jag inte känt nånting... Har fått tid för VUL den 31:e så då får jag veta!
  22. 11
    Just det, bf! Vet inte riktigt när det blir... Enligt sista mens är jag redan i v 7 men det innebär att jag ägglossade under tiden jag låg inlagd på sjukhus... Gissar att jag har ägglossat senare än jag brukar denna gången. Brukar känna det väldigt tydligt men denna gången har jag inte känt nånting... Har fått tid för VUL den 31:e så då får jag veta!
  23. Medlem sedan
    Sep 2002
    #12

    Lycka till

    med bearbetningen! Klart han kommer på andra tankar snart!
    Tack för grattiset!
  24. 12
    Lycka till med bearbetningen! Klart han kommer på andra tankar snart!
    Tack för grattiset!
  25. Medlem sedan
    Sep 2005
    #13

    ÅHH *gråter*

    Vad roligt och ni som hade svårt att bli gravida va? Jätteglad för er skull. Kram
    ULRICAK
  26. 13
    ÅHH *gråter* Vad roligt och ni som hade svårt att bli gravida va? Jätteglad för er skull. Kram
  27. Medlem sedan
    Aug 2003
    #14

    Stort Grattis!

    Vad kul!

    Är inte det minsta avis på att vara gravid nu igen men myyyyyysigt med bebis.

    Tycker det är coolt att det kan vara så olika, här sitter du med bebis i magen och jag har inte ens fått igång min mens sen sist. Men som sagt, jag behöver den inte till något än på ett bra tag (om någonsin)
  28. 14
    Stort Grattis! Vad kul!

    Är inte det minsta avis på att vara gravid nu igen men myyyyyysigt med bebis.

    Tycker det är coolt att det kan vara så olika, här sitter du med bebis i magen och jag har inte ens fått igång min mens sen sist. Men som sagt, jag behöver den inte till något än på ett bra tag (om någonsin)
  29. Medlem sedan
    Nov 2003
    #15
    Grattis även här Ja, du lär garanterat vara först ut! Så glad för din skull! Oerhört skönt att för en gångs skull slippa kämpa för plusset! Det är dig väl unt!

    KRAMAR!
  30. 15
    Grattis även här Ja, du lär garanterat vara först ut! Så glad för din skull! Oerhört skönt att för en gångs skull slippa kämpa för plusset! Det är dig väl unt!

    KRAMAR!
  31. Medlem sedan
    Feb 2003
    #16

    Wow!

    Grattis och vad skönt att ni inte behövde kämpa den här gången!!

    Kram
    Anna m. A-00, E-03, V-06 och M-08
  32. 16
    Wow! Grattis och vad skönt att ni inte behövde kämpa den här gången!!

    Kram
  33. Medlem sedan
    Jul 2005
    #17
    Stort grattis- ja du är nog först. Åh en sommarbebis till, så underbart.
  34. 17
    Stort grattis- ja du är nog först. Åh en sommarbebis till, så underbart.
  35. Medlem sedan
    Jun 2002
    #18

    Grattis!

    Vad roligt och spännande och och och ... underbart... Nu måste du hålla oss uppdaterade! Och vad roligt för Herman med ett till lillasyskon.

    Kram från oss
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Ida med A maj-06, V mars-09 ♥ Väntar liten feb-14
  36. 18
    Grattis! Vad roligt och spännande och och och ... underbart... Nu måste du hålla oss uppdaterade! Och vad roligt för Herman med ett till lillasyskon.

    Kram från oss
  37. Medlem sedan
    Sep 2001
    #19
    *ryser av glädje* GRATTIS!!!!! Å jag blir alldeles tårögd, gud vad roligt för er! Visst hade du svårt att bli gravid? Urkul hur som helst!!!!

    kram
  38. 19
    *ryser av glädje* GRATTIS!!!!! Å jag blir alldeles tårögd, gud vad roligt för er! Visst hade du svårt att bli gravid? Urkul hur som helst!!!!

    kram
  39. Medlem sedan
    Nov 2005
    #20

    Grattis!!!

    Va kul för er! Håll oss uppdaterade!!!

    kram
    "För världen är du någon - För någon är du världen"
  40. 20
    Grattis!!! Va kul för er! Håll oss uppdaterade!!!

    kram
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Ni som är först på tur...
    By Cherinne in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-26, 16:06
  2. Först...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-10, 10:52
  3. Är jag först ut?
    By jenlon in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 13:27
  4. först ut!
    By parisullis in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 08:38
  5. vem har BF först?????
    By lilla my 9/6 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-04-25, 09:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar