Dubbelmacka
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Dubbelmacka

    vad tänker ni på då?

    Att jag frågar beror på en dispyt jag ahde med min man igår om en sak... Och jag blev vansinnig.
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Dubbelmacka vad tänker ni på då?

    Att jag frågar beror på en dispyt jag ahde med min man igår om en sak... Och jag blev vansinnig.
  3. Terese A
    #2
    sex
  4. 2
    sex
  5. Terese A
    #3
    lika som
    trekant
  6. 3
    lika som
    trekant
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Jag tänker på sonen som alltid lägger en smörgås till ovanpå sin macka..
    Faktiskt,..
  8. 4
    Jag tänker på sonen som alltid lägger en smörgås till ovanpå sin macka..
    Faktiskt,..
  9. m00n
    #5
    sex med en extra partner.
  10. 5
    sex med en extra partner.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Beror helt på vem jag pratar med,,,,skulle min chef säga att han tog sig en dubbelmacka igår kväll så skulle jag inte tänka på sex,,,,,men om jag läser om nåt sånt på nätet skulle jag kunna tlka det annorlunda.
  12. 6
    Beror helt på vem jag pratar med,,,,skulle min chef säga att han tog sig en dubbelmacka igår kväll så skulle jag inte tänka på sex,,,,,men om jag läser om nåt sånt på nätet skulle jag kunna tlka det annorlunda.
  13. Medlem sedan
    Apr 2003
    #7
    tänker på min dotter som kallar det för "stängsmörgås"
  14. 7
    tänker på min dotter som kallar det för "stängsmörgås"
  15. Medlem sedan
    Feb 2005
    #8
    En dubbel smörgås, beror kanske på att svenska inte är mitt modersmål
  16. 8
    En dubbel smörgås, beror kanske på att svenska inte är mitt modersmål
  17. Medlem sedan
    Oct 2001
    #9
    Tänker nog på sex. Tror inte jag använder ordet för två smörgåsar just för att det känns som alla kopplar ihop det men nåt helt annat.
  18. 9
    Tänker nog på sex. Tror inte jag använder ordet för två smörgåsar just för att det känns som alla kopplar ihop det men nåt helt annat.
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10

    Mat !

    Dubbelmacka/ smörgås som jag kanske skulle säga, dvs, två brödskivor mot varandra.
  20. 10
    Mat ! Dubbelmacka/ smörgås som jag kanske skulle säga, dvs, två brödskivor mot varandra.
  21. Medlem sedan
    Mar 1999
    #11
    Tänker på sex...
  22. 11
    Tänker på sex...
  23. Medlem sedan
    Feb 2006
    #12

    Dagoberts

    macka
    ^^^ Inget är så rättvist fördelat som förståndet^^^

    ^^^^^^^^ Alla tror att de fått tillräckligt^^^^^^^^^
  24. 12
    Dagoberts macka
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    En av kanalerna på TV ska ha nått som de kallar dubbelmacka, att de sänder två filmer, jag tycker att namnvalet är väldigt olämpligt! och ville klaga över deras val av namn, min man sa att han reflekterade inte över namnet och då blev jag sur och sa att vi som är tonårsföräldrar ska mnsann inte tillåta at de i TV kallar saker som kan associeras till sex, dubbelmacka är för mig när en tjej blir tagen analat och vaginalt samtidigt!
  26. 13
    En av kanalerna på TV ska ha nått som de kallar dubbelmacka, att de sänder två filmer, jag tycker att namnvalet är väldigt olämpligt! och ville klaga över deras val av namn, min man sa att han reflekterade inte över namnet och då blev jag sur och sa att vi som är tonårsföräldrar ska mnsann inte tillåta at de i TV kallar saker som kan associeras till sex, dubbelmacka är för mig när en tjej blir tagen analat och vaginalt samtidigt!
  27. Medlem sedan
    Nov 2002
    #14
    JAg borde tänka på en smörgås i två lager, men tyvärr associerar jag med en samlagsvariant.
  28. 14
    JAg borde tänka på en smörgås i två lager, men tyvärr associerar jag med en samlagsvariant.
  29. Medlem sedan
    Feb 2006
    #15

    Det verkar vara ett knasigt

    namnval tycker jag... det är säkert fler än du som reagerar på det.
    ^^^ Inget är så rättvist fördelat som förståndet^^^

    ^^^^^^^^ Alla tror att de fått tillräckligt^^^^^^^^^
  30. 15
    Det verkar vara ett knasigt namnval tycker jag... det är säkert fler än du som reagerar på det.
  31. Medlem sedan
    Oct 1999
    #16

    på smörgås förstås!

    Har aldrig hört det i sexsammanhang, jag är nog outbildad, jag vet....
    När jag läste förklaringen ovanför så undrar jag bara om det är möjligt att göra??? Hur får alla personer plats???? Så nu gav jag ännu mer sken av min okunskap.....
    ~*~ Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet helt enkelt är till för att levas ~*~ JW von Goethe
  32. 16
    på smörgås förstås! Har aldrig hört det i sexsammanhang, jag är nog outbildad, jag vet....
    När jag läste förklaringen ovanför så undrar jag bara om det är möjligt att göra??? Hur får alla personer plats???? Så nu gav jag ännu mer sken av min okunskap.....
  33. Gretah
    #17
    Jag är inte pervers...så vitt jag vet. *s* Men en dubbelmacka är för mej sex. Två killar och en tjej.
  34. 17
    Jag är inte pervers...så vitt jag vet. *s* Men en dubbelmacka är för mej sex. Två killar och en tjej.
  35. Medlem sedan
    Jan 2004
    #18
    Haha, jag har också funderat på hur man får ihop det rent praktiskt
  36. 18
    Haha, jag har också funderat på hur man får ihop det rent praktiskt
  37. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #19

    Sandwich

    Ja, jag vet att ordet används i andra sammanhang, men jag förknippar det med smörgåsar

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  38. 19
    Sandwich Ja, jag vet att ordet används i andra sammanhang, men jag förknippar det med smörgåsar
  39. Medlem sedan
    Jan 2006
    #20
    grejen är väl att dom visar 2 tjejer i början av den där reklamen också...
  40. 20
    grejen är väl att dom visar 2 tjejer i början av den där reklamen också...
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Dubbelmacka
    By Kåta Lisa in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 08:23
  2. Nya bekanta och dubbelmacka!!!
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 12:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar