Gravid med hormonspiral?
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Dec 2004
    #1

    Gravid med hormonspiral?

    Är det någon här som har blivit gravid med hormonspiral, eller känner någon som blivit det? Är mest nyfiken, då min barnmorska hävdar att hormonspiral är säkrare än sterilisering. Själv har jag otroligt lätt för att bli gravid så jag är lite nojig :-)
  2. 1
    Gravid med hormonspiral? Är det någon här som har blivit gravid med hormonspiral, eller känner någon som blivit det? Är mest nyfiken, då min barnmorska hävdar att hormonspiral är säkrare än sterilisering. Själv har jag otroligt lätt för att bli gravid så jag är lite nojig :-)
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Ska vara ytterst sällsynt tydligen, har också fått veta att det är det säkraste p-medlet efter sterilisering. Har aldrig hört talas om nån som blivit det, men kanske att de i så fall satt den fel på den personen? Jag tror inte du behöver vara orolig.
  4. 2
    Ska vara ytterst sällsynt tydligen, har också fått veta att det är det säkraste p-medlet efter sterilisering. Har aldrig hört talas om nån som blivit det, men kanske att de i så fall satt den fel på den personen? Jag tror inte du behöver vara orolig.
  5. Medlem sedan
    Dec 2004
    #3
    Så bra, då kan jag känna mig lugn :-)
  6. 3
    Så bra, då kan jag känna mig lugn :-)

Liknande trådar

  1. ÄL test, hormonspiral och gravid?
    By mrsjohanna in forum Planera för barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-09, 08:29
  2. Gravid efter hormonspiral
    By Kanske en halvsladd in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-28, 21:34
  3. Gravid efter Hormonspiral?
    By marie79 in forum Planera för barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 22:39
  4. Hormonspiral och gravid??
    By ANNoNYM idag in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 14:25
  5. Gravid med hormonspiral?
    By Orolig.. in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 20:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar