Halkade igår..
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    Halkade igår..

    Och hamnade på rumpan,gissa om det gjorde ont?! Sen hade jag ont i magen å ryggen efteråt... Tänkte att bebisen kanske fick lite fart så jag skulle fått åka till förlossningen inatt, men ha sovit som en stock hela natten... Bebisen rör sig som vanligt i magen nu..
  2. 1
    Halkade igår.. Och hamnade på rumpan,gissa om det gjorde ont?! Sen hade jag ont i magen å ryggen efteråt... Tänkte att bebisen kanske fick lite fart så jag skulle fått åka till förlossningen inatt, men ha sovit som en stock hela natten... Bebisen rör sig som vanligt i magen nu..
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Skönt ändå att rumpan tog emot!!! Hela förra grav hade jag flashar om att jag ramlade p magen och började blöda som en galning *ryyyys*
  4. 2
    Skönt ändå att rumpan tog emot!!! Hela förra grav hade jag flashar om att jag ramlade p magen och började blöda som en galning *ryyyys*
  5. Pethra med Emma&son
    #3
    Oj oj, låter inte så roligt! Hoppas det känns bättre framförallt i ryggen nu, magen kan du gärna ha lite ont i (i alla fall så att det börjar bli dags att föda... )
  6. 3
    Oj oj, låter inte så roligt! Hoppas det känns bättre framförallt i ryggen nu, magen kan du gärna ha lite ont i (i alla fall så att det börjar bli dags att föda... )

Liknande trådar

  1. Jag halkade idag
    By CarolinaK in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-02-09, 21:42
  2. halkade idag:) OT
    By mli.m.Malva&Leo in forum _0705 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 15:30
  3. Halkade ner igen
    By "Lilla Jag" in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-14, 12:52
  4. Halkade och föll!
    By malwa in forum _01 Vårbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-01-14, 12:59
  5. Halkade och föll!
    By malwa in forum _0606 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 21:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar