*viskar*
_0405 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    *viskar*

    Gabriel ska bli storebror!!

    Vi har försökt aktivt sedan i juli men inget har hänt, testade med ÄL stickor för att kolla när jag hade ÄL för att det inte tog sig men det skapade bara en enorm press så jag gick o gömde mig när jag misstänkte att det var dags...
    Efter ett par månades belsutade vi oss för att vi struntar i att aktivt försöka utan vi tar det som det kommer..

    Troligen var det någon form av spärr jag haft eftersom Gabriel mått dåligt hela hösten och vi inte fått någon hjälp av VC eller liknande.
    Sen kanske man ska försöka att ha "umgänge" runt ÄL och det missade vi många ggr..hehe!

    Den 14/12 fick vi ju diagnosen på Gabriel och troligen blev jag med barn i mellandagarna...till trots att jag hade en svampinfektion!

    Mitt bf är 16/9 och jag känner inte ett dugg än,,förutom att byxorna redan sitter åt och brösten knappt inte behöver låsas in i ngn BH...!

    Så fort jag gjorde testet så bestämde jag mig för att tvärt sluta röka, den 9 januari var sista asken slut och jag har inte rökt en enda cigg sedan kl 22 den 9/1!
    Jag har ett sjuhelvetes humör men tack vare en jobbarkompis så öser jag skit över henne och självklart får jag tillbaka lika mycket så i slutändan är det bara skratt av det! Jobbigast är ju förstås hemma där jag inte har lika mycket att göra som på jobbet...Men nu har jag varit helt rökfri i 4 dgr!!
    _oo_ Gabriel 040502 & Malva 070923 _oo_

    My space: http://sussus.spaces.live.com/
    Medlemskap krävs.Windows Live ID
    Maila för mer info: susannezeidan(at)hotmail.com
  2. 1
    *viskar* Gabriel ska bli storebror!!

    Vi har försökt aktivt sedan i juli men inget har hänt, testade med ÄL stickor för att kolla när jag hade ÄL för att det inte tog sig men det skapade bara en enorm press så jag gick o gömde mig när jag misstänkte att det var dags...
    Efter ett par månades belsutade vi oss för att vi struntar i att aktivt försöka utan vi tar det som det kommer..

    Troligen var det någon form av spärr jag haft eftersom Gabriel mått dåligt hela hösten och vi inte fått någon hjälp av VC eller liknande.
    Sen kanske man ska försöka att ha "umgänge" runt ÄL och det missade vi många ggr..hehe!

    Den 14/12 fick vi ju diagnosen på Gabriel och troligen blev jag med barn i mellandagarna...till trots att jag hade en svampinfektion!

    Mitt bf är 16/9 och jag känner inte ett dugg än,,förutom att byxorna redan sitter åt och brösten knappt inte behöver låsas in i ngn BH...!

    Så fort jag gjorde testet så bestämde jag mig för att tvärt sluta röka, den 9 januari var sista asken slut och jag har inte rökt en enda cigg sedan kl 22 den 9/1!
    Jag har ett sjuhelvetes humör men tack vare en jobbarkompis så öser jag skit över henne och självklart får jag tillbaka lika mycket så i slutändan är det bara skratt av det! Jobbigast är ju förstås hemma där jag inte har lika mycket att göra som på jobbet...Men nu har jag varit helt rökfri i 4 dgr!!
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    Grattis!!!!

    Vad roligt! Jag var tvungen att läsa högt för A och han är lika glad som jag för er skull!

    Dubbelgrattis till både graviditeten och till att du har slutat röka.

    Jag hoppas att vi hinner ses innan vi flyttar.

    Hälsa J och Gabriel från oss!

    Kram!
  4. 2
    Grattis!!!! Vad roligt! Jag var tvungen att läsa högt för A och han är lika glad som jag för er skull!

    Dubbelgrattis till både graviditeten och till att du har slutat röka.

    Jag hoppas att vi hinner ses innan vi flyttar.

    Hälsa J och Gabriel från oss!

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3

    Grattis

    Ett stort grattis till den nya lill* familjemedlemmen. Hoppas att du mår bra och kommer fortsättaså under resten av tiden

    Challe m Ida02 o Philip04
  6. 3
    Grattis Ett stort grattis till den nya lill* familjemedlemmen. Hoppas att du mår bra och kommer fortsättaså under resten av tiden

    Challe m Ida02 o Philip04
  7. Medlem sedan
    Apr 1999
    #4

    Stort GRATTIS till lillpyret!

    Och vilket bra datum att vara beräknad på. Hoppas han/hon väljer att komma då också;-) Jag har en femåring här hemma som tycker att 16 sept är världens bästa dag att fylla år på ;-) Lycka till med graviditeten!
  8. 4
    Stort GRATTIS till lillpyret! Och vilket bra datum att vara beräknad på. Hoppas han/hon väljer att komma då också;-) Jag har en femåring här hemma som tycker att 16 sept är världens bästa dag att fylla år på ;-) Lycka till med graviditeten!
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Grattis både till graviditeten och att du slutat att röka!
  10. 5
    Grattis både till graviditeten och att du slutat att röka!
  11. Medlem sedan
    Feb 2004
    #6

    Vad kul!

    Grattis till lilla bullen ;o) såg att vi hamnar i samma ank igen! Spännande!

    Kram & hej!
    **********************
    Lillasyster f. 23/9, här tre dagar gammal
  12. 6
    Vad kul! Grattis till lilla bullen ;o) såg att vi hamnar i samma ank igen! Spännande!

    Kram & hej!
  13. Nia m Filip & bf19/2
    #7
    Jättegrattis, underbart med en liten bror/syster till lilleman!

    Kram
  14. 7
    Jättegrattis, underbart med en liten bror/syster till lilleman!

    Kram

Liknande trådar

  1. viskar...
    By peo2005 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-18, 09:21
  2. *viskar*
    By -Emla- in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 15:18
  3. *viskar*
    By Ulrik@ in forum Singelmingel
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-07-28, 21:48
  4. *viskar*
    By akkih in forum Försöker bli med barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 16:30
  5. *viskar*
    By SaoR in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 18:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar