Ulrika!
_0403 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Ulrika!

    Nu har även Tildefiluring förärats med en Mikk-line overall. Hittade en i Bålsta när de hade utförsäljning (Köp tre plagg, betala för två) som funkar utmärkt på T. Möjligen liiite stor åt min 9,2-kilos-plutt (tog strl. 80) men det funkar iom att man kan dra ihop den i magen.

    Tack för råd och tips!
  2. 1
    Ulrika! Nu har även Tildefiluring förärats med en Mikk-line overall. Hittade en i Bålsta när de hade utförsäljning (Köp tre plagg, betala för två) som funkar utmärkt på T. Möjligen liiite stor åt min 9,2-kilos-plutt (tog strl. 80) men det funkar iom att man kan dra ihop den i magen.

    Tack för råd och tips!
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2

    My pleasure!

    Jag menar, snacka om att det behövs en schysst overall att kräla runt i slasket med, även för små knytt! Iaf om storasyster insisterar på att "gunga mycke fart" tills mamma är redo att ta livet av sig...

    Tilläggas bör att vi inte haft så mycket tillfälle att slaska - K är sedan idag inne på sin ANDRA antibiotika kur sedan den 22 december, med vinterkräksjuka däremellan, så vi går mest omkring som zombies och undrar när vi ska få sooooova igen. Är iaf hemskt tacksam att jag har en make som klarar sig utan så himskanes mycket sömn, till skillnad från vissa andra, då!

    I natt har K inte sovit många blund, gjort ilsken snorig akrobatik i sin Grobag i extrasängen med uttröttad mor eller far bredvid. Lite headbanging i väggen, för att riktigt se till att INGEN råkar slumra till av misstag, ack nej! D och jag har haft regelbundna små rendez-vouser i badrummet, tyvärr inte av det amorösa slaget, utan för att trycka in medikamenter i alla K:s kroppsöppningar! Puuuhhhhhh... Så det blev AT-läkare på ca 13 år på VC *tantvarning*

    Vill såååååva!

    Det var så trevligt att ses, det gör vi gärna om snart! Helst med friska barn! Och tack för snabblektion i bärselar, Patapumen är kanon! Du får prova min nästa gång :-)

    Känner att jag blir mer och mer långrandig... Klart slut!
    Ulrika m Ebba (040311) & Klara (051229)
  4. 2
    My pleasure! Jag menar, snacka om att det behövs en schysst overall att kräla runt i slasket med, även för små knytt! Iaf om storasyster insisterar på att "gunga mycke fart" tills mamma är redo att ta livet av sig...

    Tilläggas bör att vi inte haft så mycket tillfälle att slaska - K är sedan idag inne på sin ANDRA antibiotika kur sedan den 22 december, med vinterkräksjuka däremellan, så vi går mest omkring som zombies och undrar när vi ska få sooooova igen. Är iaf hemskt tacksam att jag har en make som klarar sig utan så himskanes mycket sömn, till skillnad från vissa andra, då!

    I natt har K inte sovit många blund, gjort ilsken snorig akrobatik i sin Grobag i extrasängen med uttröttad mor eller far bredvid. Lite headbanging i väggen, för att riktigt se till att INGEN råkar slumra till av misstag, ack nej! D och jag har haft regelbundna små rendez-vouser i badrummet, tyvärr inte av det amorösa slaget, utan för att trycka in medikamenter i alla K:s kroppsöppningar! Puuuhhhhhh... Så det blev AT-läkare på ca 13 år på VC *tantvarning*

    Vill såååååva!

    Det var så trevligt att ses, det gör vi gärna om snart! Helst med friska barn! Och tack för snabblektion i bärselar, Patapumen är kanon! Du får prova min nästa gång :-)

    Känner att jag blir mer och mer långrandig... Klart slut!

Liknande trådar

  1. Ulrika *OT*
    By ~Ida~ in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 18:28
  2. Ulrika?
    By Miot in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-08, 19:28
  3. Ulrika!
    By awesome in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 13:43
  4. Ulrika!?
    By ~Ida~ in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 07:50
  5. Ulrika!
    By LiZ. in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 10:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar