Urinvägsinfektion
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Urinvägsinfektion

    Hej! Hur vet man att man har UVI? Jag har har lite grumligt kiss, vad kan det bero på? Mitt kiss har varit lite grumligt ända sedan jag fick reda på att jag var gravid det var faktiskt ett av symptomen som fick mig att tro att jag var gravid. Men jag har inga tecken på UVI kissar inte så ofta och det svider inte när jag kissar. Är det nån annan som har lite grumligt kiss? Jag är i v 16 går in i v 17 på torsdag.
  2. 1
    Urinvägsinfektion Hej! Hur vet man att man har UVI? Jag har har lite grumligt kiss, vad kan det bero på? Mitt kiss har varit lite grumligt ända sedan jag fick reda på att jag var gravid det var faktiskt ett av symptomen som fick mig att tro att jag var gravid. Men jag har inga tecken på UVI kissar inte så ofta och det svider inte när jag kissar. Är det nån annan som har lite grumligt kiss? Jag är i v 16 går in i v 17 på torsdag.
  3. Padfoot Bf 19/7
    #2
    BM kan skicka iväg urinet på analys så ring henne om du misstänker UVI.
  4. 2
    BM kan skicka iväg urinet på analys så ring henne om du misstänker UVI.
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Min läkare sa att det är vanligt med grumligt urin som gravid då man ofta har ökade flytningar. När dessa blandas med urinet ser det grumligt ut! Mitt urin är också grumligt och jag har kissat i en kopp hos läkaren som sa att det var helt OK!
  6. 3
    Min läkare sa att det är vanligt med grumligt urin som gravid då man ofta har ökade flytningar. När dessa blandas med urinet ser det grumligt ut! Mitt urin är också grumligt och jag har kissat i en kopp hos läkaren som sa att det var helt OK!

Liknande trådar

  1. urinvägsinfektion
    By kokefisen in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-23, 21:53
  2. Urinvägsinfektion
    By kiss-lisa in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 12:58
  3. Urinvägsinfektion på G...
    By Tindragull in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-08-18, 13:13
  4. Urinvägsinfektion..
    By lindabjallan in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-28, 18:08
  5. Urinvägsinfektion???
    By lindabjallan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 10:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar