Bara väntan kvar...
_0710 Oktoberbarn
  1. Lilla A
    #1

    Bara väntan kvar...

    Så var ÄL över för den här gången, nu återstår bara att vänta de långa dagarna till IM. Jag som inte har ÄL varje mpnad är lycklig bara över att ha fått ett plus på ÄL-stickan. Hoppas nu att helgens aktiviteter ger resultat! Lycka till er andra som hoppas! KRAM!
  2. 1
    Bara väntan kvar... Så var ÄL över för den här gången, nu återstår bara att vänta de långa dagarna till IM. Jag som inte har ÄL varje mpnad är lycklig bara över att ha fått ett plus på ÄL-stickan. Hoppas nu att helgens aktiviteter ger resultat! Lycka till er andra som hoppas! KRAM!
  3. AC69
    #2
    Hej! Jag hoppas att det tar sig för dig och att du får din efterlängtade oktoberbäbis..
    Men jag har några frågor.. du skrev att du inte har ÄL varje månad.. hur ofta har du ÄL då? Är din mens regelbunden?
    Jag har dock bara försökt 2 månader efter p piller, men har inte haft någon ÄL denna månad och blev fundersam över detta...
  4. 2
    Hej! Jag hoppas att det tar sig för dig och att du får din efterlängtade oktoberbäbis..
    Men jag har några frågor.. du skrev att du inte har ÄL varje månad.. hur ofta har du ÄL då? Är din mens regelbunden?
    Jag har dock bara försökt 2 månader efter p piller, men har inte haft någon ÄL denna månad och blev fundersam över detta...
  5. Lilla A
    #3
    Det är lite olika. Under det år som jag har försökt bli gravid har jag haft ÄL ungefär två månader av tre. De månader jag har ÄL är cykeln 28-30 dagar, alltså relativt regelbunden. En ÄL-lös månad brukar cykeln vara upp mot 33-35 dagar och då får jag en mer sparsam mens.
    Jag vet sedan tdigare att jag har äggstockar med PCO-utseende, har dock inte fått diagnosen PCO (Hur det nu går ihop) Har blivit spontant gravid två gånger, första gången efter 17 försök och andra gången efter 7 försök.
    Jag tror att det kan ta ett tag innan ÄL kommer igång efter p-piller användning. Har du fortfarande inte ÄL om några månader borde du kanske söka hjälp.
    Lycka till i alla fall!
  6. 3
    Det är lite olika. Under det år som jag har försökt bli gravid har jag haft ÄL ungefär två månader av tre. De månader jag har ÄL är cykeln 28-30 dagar, alltså relativt regelbunden. En ÄL-lös månad brukar cykeln vara upp mot 33-35 dagar och då får jag en mer sparsam mens.
    Jag vet sedan tdigare att jag har äggstockar med PCO-utseende, har dock inte fått diagnosen PCO (Hur det nu går ihop) Har blivit spontant gravid två gånger, första gången efter 17 försök och andra gången efter 7 försök.
    Jag tror att det kan ta ett tag innan ÄL kommer igång efter p-piller användning. Har du fortfarande inte ÄL om några månader borde du kanske söka hjälp.
    Lycka till i alla fall!
  7. AC69
    #4
    Hej .. tack för svaret.. Hoppas vi snart får vårt efterlängtade barn... *håller tummarna*
  8. 4
    Hej .. tack för svaret.. Hoppas vi snart får vårt efterlängtade barn... *håller tummarna*

Liknande trådar

  1. Är det bara ja kvar nu?
    By anna37 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-28, 17:00
  2. Bara tre kvar. :(
    By Anne med britterna in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 23:35
  3. bara 10 min väntan kvar idag
    By milla med 99a 02a in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 13:23
  4. Bara 3 kvar
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 15:23
  5. Bara 10 kvar!
    By mani in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 19:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar