Shit vad magen växer nu
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Shit vad magen växer nu

    Har växtvärk i magen och för varje dag nu så blir magen större och större. Känner mig heltplötsligt jättegravid.
    Är det någon som känner igen sig?
    Det är andra barnet för mig.
  2. 1
    Shit vad magen växer nu Har växtvärk i magen och för varje dag nu så blir magen större och större. Känner mig heltplötsligt jättegravid.
    Är det någon som känner igen sig?
    Det är andra barnet för mig.
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Jag gör det, men det är min första graviditet.
    Får nästan lite panik när magen går över byxlinningen + att jag börjat känna att jag fått lite bristningar...
    Har börjat smörja med weleda havandeskapsolja så jag hoppas att det inte skall bli så mycket strimmor, man har ju sett vissa skräckexempel, och så vill jag ju inte ha det!
    Jag vill visa min mage till sommaren och inte känna mig utstirrad på stranden!
    Jaja, vi får se hur det blir, men växer gör det ju iallafall!
  4. 2
    Jag gör det, men det är min första graviditet.
    Får nästan lite panik när magen går över byxlinningen + att jag börjat känna att jag fått lite bristningar...
    Har börjat smörja med weleda havandeskapsolja så jag hoppas att det inte skall bli så mycket strimmor, man har ju sett vissa skräckexempel, och så vill jag ju inte ha det!
    Jag vill visa min mage till sommaren och inte känna mig utstirrad på stranden!
    Jaja, vi får se hur det blir, men växer gör det ju iallafall!
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Håller med!!!

    Det är andra barnet för mig med o på bara nån vecka så har jag blivit jättegravid o tjock!! Från en dag till en annan känns det som! Men det är härligt!!! Det är så läckert när man går med tajta tröjor o man har en fin liten mage!
  6. 3
    Håller med!!!

    Det är andra barnet för mig med o på bara nån vecka så har jag blivit jättegravid o tjock!! Från en dag till en annan känns det som! Men det är härligt!!! Det är så läckert när man går med tajta tröjor o man har en fin liten mage!
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Jepp, min make sa igår att jag hade fått en jättemage. Kan ju tillägga att jag "bara" är i v. 15. Jag flinade och sa att vänta bara tills jag är i v. 38...
  8. 4
    Jepp, min make sa igår att jag hade fått en jättemage. Kan ju tillägga att jag "bara" är i v. 15. Jag flinade och sa att vänta bara tills jag är i v. 38...
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Min mage har också vuxit rejält, men nu tycker jag det känns som att det står still. Det är också andra barnet för mig.
  10. 5
    Min mage har också vuxit rejält, men nu tycker jag det känns som att det står still. Det är också andra barnet för mig.

Liknande trådar

  1. shit vad de växer!
    By -AT- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-09-26, 18:39
  2. Shit vad magen växer!
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-03, 10:40
  3. Magen växer!
    By Malla in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-16, 20:05
  4. Magen bara växer o växer
    By kristinast in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 10:41
  5. oo shit va han VÄXER!
    By Hwila & Zion:s mamma in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 10:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar