seså, var nu inte buskablyga..
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    seså, var nu inte buskablyga..

    utan fram med sanningen!

    Är det någon här som redan försöker bli gravid igen?
    jag kan ju villigt erkänna att vi försöker. (sådärja, skönt att få det sagt! )


    Svara gärna anonymt om ni vill (om det nu är någon mer än jag dvs...). Det är mest kul att veta om man är ensam i galenskapen eller ej.
  2. 1
    seså, var nu inte buskablyga.. utan fram med sanningen!

    Är det någon här som redan försöker bli gravid igen?
    jag kan ju villigt erkänna att vi försöker. (sådärja, skönt att få det sagt! )


    Svara gärna anonymt om ni vill (om det nu är någon mer än jag dvs...). Det är mest kul att veta om man är ensam i galenskapen eller ej.
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Jasså, det e därför jag inte skådat ett inlägg från dig på flera dagar! Jag som undrade såå vart du va!
  4. 2
    Jasså, det e därför jag inte skådat ett inlägg från dig på flera dagar! Jag som undrade såå vart du va!
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3
    haha, menar du att jag varit så upptagen med att ligga i sängen och jobba på ett syskon att jag inte ens orkat masa mig ifram till datorn?

    Nä, nä, den märkliga sanningen är att varje gång jag varit på väg att skriva här så har något kommit imellan. (mest Gustav... ) Mycket märkligt för det har gått bra att skriva på andra forum men inte här. Då har super G ramlat, gråtit, velat äta osv osv. Ack ja! Dagens i-lands problem.
  6. 3
    haha, menar du att jag varit så upptagen med att ligga i sängen och jobba på ett syskon att jag inte ens orkat masa mig ifram till datorn?

    Nä, nä, den märkliga sanningen är att varje gång jag varit på väg att skriva här så har något kommit imellan. (mest Gustav... ) Mycket märkligt för det har gått bra att skriva på andra forum men inte här. Då har super G ramlat, gråtit, velat äta osv osv. Ack ja! Dagens i-lands problem.
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    Nänä, inga syskonförsök här Vi har alltid, sen vi träffades sagt tre barn. Men jag har börjat drömma om en fyra Fast det är långt ifrån säkert att det blir av och absolut inte än på några år. Åh nu blir jag avis på dig!!! Såå roligt att få uppleva allt igen. Lycka till!
  8. 4
    Nänä, inga syskonförsök här Vi har alltid, sen vi träffades sagt tre barn. Men jag har börjat drömma om en fyra Fast det är långt ifrån säkert att det blir av och absolut inte än på några år. Åh nu blir jag avis på dig!!! Såå roligt att få uppleva allt igen. Lycka till!
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5
    Avundsjuk! skulle gärna ha ett syskon till clara men jag har lovat mig själv att inga barn blir gjorda här förräns jag har en ring på mitt finger så det lär dröja!
  10. 5
    Avundsjuk! skulle gärna ha ett syskon till clara men jag har lovat mig själv att inga barn blir gjorda här förräns jag har en ring på mitt finger så det lär dröja!
  11. Medlem sedan
    Aug 1998
    #6

    Inga fler här...

    jag kan äntligen säga att vi är klara med barnafödandet nu när vi har fått vår lilla trea. Så här blir det inga fler.

    Lycka till med bebistillverkningen! Det är så spännande när man jobbar på det.
    Jeanette med Edwin -97, Olivia -99 och Nora 29/3-06
  12. 6
    Inga fler här... jag kan äntligen säga att vi är klara med barnafödandet nu när vi har fått vår lilla trea. Så här blir det inga fler.

    Lycka till med bebistillverkningen! Det är så spännande när man jobbar på det.
  13. Helena & Sanna 11/3
    #7

    Nej

    vi har ganska fullt upp redan med våra tre. :-) Men lycka till! Vi har ganska tätt mellan våra två äldsta, det är två år mellan dem och de väldigt roligt ihop. Sanna är en sladdis för brorsorna är 8 och 6 år.
  14. 7
    Nej vi har ganska fullt upp redan med våra tre. :-) Men lycka till! Vi har ganska tätt mellan våra två äldsta, det är två år mellan dem och de väldigt roligt ihop. Sanna är en sladdis för brorsorna är 8 och 6 år.
  15. Anonym ett tag till
    #8
    Ja!! Vi försöker...Eller vi inväntar mensen (Har inte dykt upp än pga amning) innan de riktiga försöken äger rum, men gott om praktik blir det!

    Vet inte om jag blir så vidare anonym men lite hemligt är det än
  16. 8
    Ja!! Vi försöker...Eller vi inväntar mensen (Har inte dykt upp än pga amning) innan de riktiga försöken äger rum, men gott om praktik blir det!

    Vet inte om jag blir så vidare anonym men lite hemligt är det än
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #9
    Nej, nej, nej... jag är helt slut med mina 2 småpojkar så det får räcka för ett tag framöver. Jag säger inte att jag är nöjd med 2, men jag är nöjd med 2 för några år framöver i allafall. Jag kommer ihåg att jag var grymt bebissugen när Daniel var liten, runt året. Jag spanade in alla syskonvagnar och kollade vilken jag skulle köpa OM jag fick en till. Och hejhopp så var Zebbe i magen. Det är jobbigt med täta barn, men det är jätteroligt! De har, och kommer ha kul tillsammans det kan jag se redan nu. De hittar på en massa bus ihop redan
    Lycka till med bebistillverkningen.
    Kram
  18. 9
    Nej, nej, nej... jag är helt slut med mina 2 småpojkar så det får räcka för ett tag framöver. Jag säger inte att jag är nöjd med 2, men jag är nöjd med 2 för några år framöver i allafall. Jag kommer ihåg att jag var grymt bebissugen när Daniel var liten, runt året. Jag spanade in alla syskonvagnar och kollade vilken jag skulle köpa OM jag fick en till. Och hejhopp så var Zebbe i magen. Det är jobbigt med täta barn, men det är jätteroligt! De har, och kommer ha kul tillsammans det kan jag se redan nu. De hittar på en massa bus ihop redan
    Lycka till med bebistillverkningen.
    Kram
  19. Medlem sedan
    Aug 2005
    #10
    ja va det inte så då?
    lätt att skylla på Gustav som inte e här å kan försvara sig
  20. 10
    ja va det inte så då?
    lätt att skylla på Gustav som inte e här å kan försvara sig
  21. Medlem sedan
    Oct 2005
    #11

    Japp, du är inte ensam :D

    Vi försöker att skaffa syskon åt lilla tjejen. Men jag fortfarande inte fått min mens tillbaka så jag är inte säkert att det blir nåra syskon innan det är slut på nattamning (det är väll det som är hinder som jag förstår). Men så fort jag är tillbaka på banan....
  22. 11
    Japp, du är inte ensam :D Vi försöker att skaffa syskon åt lilla tjejen. Men jag fortfarande inte fått min mens tillbaka så jag är inte säkert att det blir nåra syskon innan det är slut på nattamning (det är väll det som är hinder som jag förstår). Men så fort jag är tillbaka på banan....
  23. Medlem sedan
    Apr 2003
    #12
    Nähäe du, här blir det inga fler småttingar . Fast jag får väl i ärlighetens namn säga att det är med blandade känslor jag skriver det här. Vetskapen att Tårtsmulan blir vårt sista barn är lite vemodig och jag känner mer med henne än med bröderna att tiden går allt för fort. Jag vill verkligen hålla kvar den här tiden så länge det bara går. Samtidigt håller jag på och säljer bebissaker allt eftersom A växer ur dem bara för att det är enklare att göra det nu. Skulle jag spara allt för att sälja senare vet jag att jag kommer att ångra mig.

    Fast man ska väl aldrig säga aldrig, maken och jag har ju åldern på vår sida (han är 32 och jag 31) så visst kan vi ångra oss och satsa på en sladdis om en 5-6 år .

    Lycka till i bebisverkstan!!
  24. 12
    Nähäe du, här blir det inga fler småttingar . Fast jag får väl i ärlighetens namn säga att det är med blandade känslor jag skriver det här. Vetskapen att Tårtsmulan blir vårt sista barn är lite vemodig och jag känner mer med henne än med bröderna att tiden går allt för fort. Jag vill verkligen hålla kvar den här tiden så länge det bara går. Samtidigt håller jag på och säljer bebissaker allt eftersom A växer ur dem bara för att det är enklare att göra det nu. Skulle jag spara allt för att sälja senare vet jag att jag kommer att ångra mig.

    Fast man ska väl aldrig säga aldrig, maken och jag har ju åldern på vår sida (han är 32 och jag 31) så visst kan vi ångra oss och satsa på en sladdis om en 5-6 år .

    Lycka till i bebisverkstan!!
  25. Medlem sedan
    Apr 2003
    #13
    Samma här nästan. Fast vi har aldrig egentligen sagt att det skulle bli det - det bara blev dem ändå liksom . När vi väntade Agnes sa vi att det här blir definitivt sista bebisen och då kändes det helt ok men nu är jag inte riktigt lika tvärsäker längre. Skulle gärna vilja hålla frågan öppen och så får vi se...
  26. 13
    Samma här nästan. Fast vi har aldrig egentligen sagt att det skulle bli det - det bara blev dem ändå liksom . När vi väntade Agnes sa vi att det här blir definitivt sista bebisen och då kändes det helt ok men nu är jag inte riktigt lika tvärsäker längre. Skulle gärna vilja hålla frågan öppen och så får vi se...
  27. anonym
    #14

    Nja har inte jobbat på det

    men ett syskon blir det i aug/sept. :-). Lycka till i verkstaden.
  28. 14
    Nja har inte jobbat på det men ett syskon blir det i aug/sept. :-). Lycka till i verkstaden.
  29. Medlem sedan
    Feb 2000
    #15
  30. 15
  31. Medlem sedan
    Feb 2000
    #16
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gud vad kul!!!!
  32. 16
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gud vad kul!!!!
  33. Medlem sedan
    Apr 2003
    #17
    Jamen så tala om vem du är då kvinna! Är ju så nyfiken att jag kan spricka nu!!

    Lycka till!!
  34. 17
    Jamen så tala om vem du är då kvinna! Är ju så nyfiken att jag kan spricka nu!!

    Lycka till!!
  35. Medlem sedan
    Jul 2005
    #18
    Instämmer, vem är du? Såå nyfiken!!! Och GRATTIS!
  36. 18
    Instämmer, vem är du? Såå nyfiken!!! Och GRATTIS!
  37. Medlem sedan
    Aug 2005
    #19
    Men grattis!!! Hoppas du inte tänker vara hemlig så länge för nu är jag rejält nyfiken!
  38. 19
    Men grattis!!! Hoppas du inte tänker vara hemlig så länge för nu är jag rejält nyfiken!
  39. Medlem sedan
    Sep 2005
    #20
    Absolut tvärtom! Jag går och väntar på en tid för sterilisering så här är det tvärstopp! Visst är det härligt med bebisar och jag skulle kunna tänka mig en till så där, men jag tycker att det räcker precis lagom med två stycken och jag är så nöjd med dem! Men lycka till ni barnamakerskor!
  40. 20
    Absolut tvärtom! Jag går och väntar på en tid för sterilisering så här är det tvärstopp! Visst är det härligt med bebisar och jag skulle kunna tänka mig en till så där, men jag tycker att det räcker precis lagom med två stycken och jag är så nöjd med dem! Men lycka till ni barnamakerskor!
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Seså
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-04-08, 17:52
  2. Seså
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 13:14
  3. EXTRA EXTRA UPPROP SESÅ VAKNA
    By Mackan in forum Singelmingel
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 11:01
  4. Inte fuska, seså JULENKÄT!!
    By MamaMia in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-04, 23:42
  5. seså,
    By andromeda in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 06:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar