ÄL
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    ÄL

    har jag nog nu.. Använder dock inte ÄL stickor eller temp metoden, utan som ngn annan här inne på forumet kallar det för "Kolla flytningarmetoden"! Så ÄL är i antågande Känns klart på molvärk, liite halvömma tits& så då trådflytningar.. Så bebiverkstan är i full gång *hihi* Om inte varje dag så varannan Vi hoppas på att tanten inte kommer på min *IM* dag 31 jan..
  2. 1
    ÄL har jag nog nu.. Använder dock inte ÄL stickor eller temp metoden, utan som ngn annan här inne på forumet kallar det för "Kolla flytningarmetoden"! Så ÄL är i antågande Känns klart på molvärk, liite halvömma tits& så då trådflytningar.. Så bebiverkstan är i full gång *hihi* Om inte varje dag så varannan Vi hoppas på att tanten inte kommer på min *IM* dag 31 jan..
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Hej, vi verkar ju ligga precis i tid med varandra, fick positivt på ÄL-stickan idag, och så har jag samma typ av flytningar som du beskriver. Har "kört hårt" de senaste dagarna och överfallit sambon både morgon och kväll.. fortsätter nog ett par dagar till, han klagar inte! Nu är det bara att vänta, hoppas att vi slipper tantskrället i slutet av månaden, kul om vi kunde vara här ända till oktober!
  4. 2
    Hej, vi verkar ju ligga precis i tid med varandra, fick positivt på ÄL-stickan idag, och så har jag samma typ av flytningar som du beskriver. Har "kört hårt" de senaste dagarna och överfallit sambon både morgon och kväll.. fortsätter nog ett par dagar till, han klagar inte! Nu är det bara att vänta, hoppas att vi slipper tantskrället i slutet av månaden, kul om vi kunde vara här ända till oktober!
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Ja verkligen skojigt! Får hoppas nu "att det tar sig" Har en sån konstig känsla i "nedre" magtrakten.. Nästan som mensvärk, antar att det är ÄL som spökar! Fästmannen är& tränar nu så jag ska passa på& ta ett riktigt härligt varmt bad& göra mig oemotståndlig *hihi*.. (Får ju inte träna själv pga kiropraktorbesök på måndag! Jag som annars är MEGAträningstokig!) Annars hoppas jag att vi kan följas åt& skriva lite hur "det går"..
  6. 3
    Ja verkligen skojigt! Får hoppas nu "att det tar sig" Har en sån konstig känsla i "nedre" magtrakten.. Nästan som mensvärk, antar att det är ÄL som spökar! Fästmannen är& tränar nu så jag ska passa på& ta ett riktigt härligt varmt bad& göra mig oemotståndlig *hihi*.. (Får ju inte träna själv pga kiropraktorbesök på måndag! Jag som annars är MEGAträningstokig!) Annars hoppas jag att vi kan följas åt& skriva lite hur "det går"..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar