Länge sen sist
Hjärtfel - barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Länge sen sist

    Nu var det länge sedan jag skrev här.. jag är mamma till Eddie, som fyllde fyra år igår Eddie är född med Fallots och opererades när han var knappt åtta månader. Man gjorde en totalkorrigering, men offrade hans pulmonalisklaff så den vart obrukbar. Så vi går på kontroller varje år för att man ska se om/när han ska få en ny klaff. Han föddes även med VACTERL association.

    Jag vill mest berätta att det ibland sker små mirakel I november skulle Eddie sövas på akademiska, och innan så gjorde man den sedvanliga ultraljudsundersökningen. Och vet ni, klaffen har börjat arbeta Läkaren var minst sagt förvånad, och jag sa att ja då får vi vara glada så länge det ser så här bra ut... men doktorn förklarade att det finns absolut ingen anledning att tro att det skulle bli annat än bättre Så med största sannorlikhet kommer han inte behöva en ny klaff.

    Jag vill passa på att säga Grattis till Linn's Isaac, jag skriver inte ofta, men jag läser och tänker på er.


    /Diana
  2. 1
    Länge sen sist Nu var det länge sedan jag skrev här.. jag är mamma till Eddie, som fyllde fyra år igår Eddie är född med Fallots och opererades när han var knappt åtta månader. Man gjorde en totalkorrigering, men offrade hans pulmonalisklaff så den vart obrukbar. Så vi går på kontroller varje år för att man ska se om/när han ska få en ny klaff. Han föddes även med VACTERL association.

    Jag vill mest berätta att det ibland sker små mirakel I november skulle Eddie sövas på akademiska, och innan så gjorde man den sedvanliga ultraljudsundersökningen. Och vet ni, klaffen har börjat arbeta Läkaren var minst sagt förvånad, och jag sa att ja då får vi vara glada så länge det ser så här bra ut... men doktorn förklarade att det finns absolut ingen anledning att tro att det skulle bli annat än bättre Så med största sannorlikhet kommer han inte behöva en ny klaff.

    Jag vill passa på att säga Grattis till Linn's Isaac, jag skriver inte ofta, men jag läser och tänker på er.


    /Diana
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2

    Wow!

    Underverk sker! läste om en kvinna vars förstörda ena äggledare (efter cancerbehandling) plötsligt började fungera när de satte in behandling som var avsett att fungera på ett helt annat sätt. Cellerna från en intransplanterad äggledare (de hade tagit ut den ena innan behandlingen för cancern påbörjades)som skulle användas för provrörsbefruktade ägg vandrade över till den skadade äggledaren så den plötsligt fungerade. Naturen är nyckfull.
  4. 2
    Wow! Underverk sker! läste om en kvinna vars förstörda ena äggledare (efter cancerbehandling) plötsligt började fungera när de satte in behandling som var avsett att fungera på ett helt annat sätt. Cellerna från en intransplanterad äggledare (de hade tagit ut den ena innan behandlingen för cancern påbörjades)som skulle användas för provrörsbefruktade ägg vandrade över till den skadade äggledaren så den plötsligt fungerade. Naturen är nyckfull.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Vad kul att höra av dig!

    Vad skönt för er att barnen mår så bra, och att Eddies klaff har börjat fungera, helt otroligt!

    Jag vill också passa på att gratta stora Eddie på 4-års dagen (i efterskott), tiden går så oerhört fort!

    Många kramar Linn.
  6. 3
    Vad kul att höra av dig!

    Vad skönt för er att barnen mår så bra, och att Eddies klaff har börjat fungera, helt otroligt!

    Jag vill också passa på att gratta stora Eddie på 4-års dagen (i efterskott), tiden går så oerhört fort!

    Många kramar Linn.

Liknande trådar

  1. Länge sen sist...
    By Cronan in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-07-31, 18:15
  2. Länge sen sist!
    By Pyretopolarn in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-07-23, 10:18
  3. Så länge sen sist...
    By KatarinaFR in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-08, 10:36
  4. Länge sen sist!
    By Moas mamma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 10:16
  5. Länge sen sist...
    By -*L*- in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 21:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar