trasig...
Känsliga snack
  1. trasdockan_
    #1

    trasig...

    Inombords så river det och sliter..Allt känns trasigt.. De är som att nått äter upp mig..
    Jag får panik över allt. Jag orkar ingenting för att jag är så psykiskt förstörd. Går runt
    som en jävla zomie varje dag.

    Just nu är jag så fruktansvärt less på livet. Jag lever inte. Jag förstör.
    Tankarna i huvudet bara maler och maler. De känns som att jag inte kommer någonstans.
    De gör mig tokig.

    Jag känner mig äcklig och smutsig. Tycker folk är konstiga för att dom vill prata med mig.
    Jag känner mig så jävla värdelös. Jag kommer knappt upp på morgonen. Orkar inte vara
    social, vill inte gå ut, tror att jag är övervakad. Känner mig konstant förföljd när jag är själv.
    Vågar faan inte ens kolla mig i spegeln hemma för att jag är rädd för vad som ska stå
    bakom mig. Varenda litet ljud jag hör hemma får mitt hjärta att slå dubbelvolter. Jag blir
    helt stel och vågar inte röra mig..

    Jag håller på att bli tokig. Varför började de dala ner när allt var på väg upp? Varför kan jag
    inte bara tro på mig själv, lita på andra och leva?

    Slutkörd. Hur slutar mitt liv?
  2. 1
    trasig... Inombords så river det och sliter..Allt känns trasigt.. De är som att nått äter upp mig..
    Jag får panik över allt. Jag orkar ingenting för att jag är så psykiskt förstörd. Går runt
    som en jävla zomie varje dag.

    Just nu är jag så fruktansvärt less på livet. Jag lever inte. Jag förstör.
    Tankarna i huvudet bara maler och maler. De känns som att jag inte kommer någonstans.
    De gör mig tokig.

    Jag känner mig äcklig och smutsig. Tycker folk är konstiga för att dom vill prata med mig.
    Jag känner mig så jävla värdelös. Jag kommer knappt upp på morgonen. Orkar inte vara
    social, vill inte gå ut, tror att jag är övervakad. Känner mig konstant förföljd när jag är själv.
    Vågar faan inte ens kolla mig i spegeln hemma för att jag är rädd för vad som ska stå
    bakom mig. Varenda litet ljud jag hör hemma får mitt hjärta att slå dubbelvolter. Jag blir
    helt stel och vågar inte röra mig..

    Jag håller på att bli tokig. Varför började de dala ner när allt var på väg upp? Varför kan jag
    inte bara tro på mig själv, lita på andra och leva?

    Slutkörd. Hur slutar mitt liv?
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2
    Fy, vad du verkar ha det jobbigt. Att aldrig få lugn utan alltid vara förföljd(om så bara i tankarna)
    Hur slutar ditt liv? Det vet ingen... Förhoppningsvis när du är gammal efter ett bra liv.

    Får du någon hjälp? Någon medicin?
  4. 2
    Fy, vad du verkar ha det jobbigt. Att aldrig få lugn utan alltid vara förföljd(om så bara i tankarna)
    Hur slutar ditt liv? Det vet ingen... Förhoppningsvis när du är gammal efter ett bra liv.

    Får du någon hjälp? Någon medicin?

Liknande trådar

  1. Trasig ugn?
    By Jeswi in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-26, 21:29
  2. Blä! Tv trasig
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 08:24
  3. Trasig tv
    By Minama in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 11:14
  4. Trasig UJ
    By myral in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 08:42
  5. Trasig overall :-(
    By Annika med 3 in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 09:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar