Mardrömmar
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Mardrömmar

    Nu har mina mardrömmar kickat in, jag drömmer nte om bebis, vilket är jättemärkligt, däremot drömmer jag att maken ska lämna mig och har varit otrogen under hela vår relation....Och så vaknar jag av att jag gråter elelr nästintill, kan inte somna om, väcker maken och kryper intill honom. Men kan fortfarande inte somna som och håller maken vaken

    Och när jag äntligen lyckas somna om fortsätter drömmen där den slutade när jag vaknade...*suck*

    Såhär var det när jag väntade V också, massor av mardrömamr om att maken skulle lämna mig.
  2. 1
    Mardrömmar Nu har mina mardrömmar kickat in, jag drömmer nte om bebis, vilket är jättemärkligt, däremot drömmer jag att maken ska lämna mig och har varit otrogen under hela vår relation....Och så vaknar jag av att jag gråter elelr nästintill, kan inte somna om, väcker maken och kryper intill honom. Men kan fortfarande inte somna som och håller maken vaken

    Och när jag äntligen lyckas somna om fortsätter drömmen där den slutade när jag vaknade...*suck*

    Såhär var det när jag väntade V också, massor av mardrömamr om att maken skulle lämna mig.
  3. elin med hemlis
    #2
    usch, tungt. inte roligt med mardrömmar. själv drömmer ja precis tvärtom, att ja lämnar maken. Att ja hittar nån pudding eller nåt gammalt ex som råkar vara ännu snyggare än då o ja vet att det bara e drömar o ja skulle aldrig lämna honom men ibland på dagarna så känner ja så lite att ja blir lite orolig ibland, så var d sist me men kärleken kom tillbaka när barnet va ute som tur va..
  4. 2
    usch, tungt. inte roligt med mardrömmar. själv drömmer ja precis tvärtom, att ja lämnar maken. Att ja hittar nån pudding eller nåt gammalt ex som råkar vara ännu snyggare än då o ja vet att det bara e drömar o ja skulle aldrig lämna honom men ibland på dagarna så känner ja så lite att ja blir lite orolig ibland, så var d sist me men kärleken kom tillbaka när barnet va ute som tur va..
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Har också börjat drömma massa konstigt...Drömmer nästan varje natt att jag föder barnet, och att det kommer ut en alien. O att de händer massa hemskt med den. Så varje gång jag vaknar så oroar jag mig för om de e nåt fel på barnet osv. Inte att det är en alien förstås, för det har jag nog förstått att det inte är Men jättejobbigt o drömma massa konstiga saker..Men det hör ju till...
  6. 3
    Har också börjat drömma massa konstigt...Drömmer nästan varje natt att jag föder barnet, och att det kommer ut en alien. O att de händer massa hemskt med den. Så varje gång jag vaknar så oroar jag mig för om de e nåt fel på barnet osv. Inte att det är en alien förstås, för det har jag nog förstått att det inte är Men jättejobbigt o drömma massa konstiga saker..Men det hör ju till...
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Ja det är jobbigt som tusan.
    Jag drömmer en del mardrömmar, som att min mamma, pappa och bror dog t ex.
    Men jag drömmer mest en massa konstiga drömmar som känns otroligt verkliga. Känns som om det skule vara sant när jag vaknar.
  8. 4
    Ja det är jobbigt som tusan.
    Jag drömmer en del mardrömmar, som att min mamma, pappa och bror dog t ex.
    Men jag drömmer mest en massa konstiga drömmar som känns otroligt verkliga. Känns som om det skule vara sant när jag vaknar.
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5
    Samma här!
    Jag drömmer också en massa otrohetsdrömmar..
    I natt ringde han en gammal flamma som han var uttalat intresserad utav rakt framför näsan på mig medan jag grät och bönade och bad..
    Helt sjukt hur man kan drömma sånthär..
    Jag är inte det minsta orolig för otrohet i vanliga fall men så fort jag blir gravid och passerat halva tiden då kickar de in och skrämmer upp mig om nätterna.
    Kan vakna och må riktigt jäkla dåligt för allt han gjort medan vi sovit *s*
  10. 5
    Samma här!
    Jag drömmer också en massa otrohetsdrömmar..
    I natt ringde han en gammal flamma som han var uttalat intresserad utav rakt framför näsan på mig medan jag grät och bönade och bad..
    Helt sjukt hur man kan drömma sånthär..
    Jag är inte det minsta orolig för otrohet i vanliga fall men så fort jag blir gravid och passerat halva tiden då kickar de in och skrämmer upp mig om nätterna.
    Kan vakna och må riktigt jäkla dåligt för allt han gjort medan vi sovit *s*
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Hihi, precis så är jag också. Egentligen inte alls orolig, men med V vardet likadant. maken var otrogen varje natt och bara skrattade kallt åt mig, medan jag gröt och var helt förstörd

    Det hemska är ju att känslan sitter kvar hela dagen sen. Jag har ett otroligt bekräftelsebehov när jag är gravid. I vanliga fall är jag ganska "ogosig"
  12. 6
    Hihi, precis så är jag också. Egentligen inte alls orolig, men med V vardet likadant. maken var otrogen varje natt och bara skrattade kallt åt mig, medan jag gröt och var helt förstörd

    Det hemska är ju att känslan sitter kvar hela dagen sen. Jag har ett otroligt bekräftelsebehov när jag är gravid. I vanliga fall är jag ganska "ogosig"
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Jag hade mardröm var natt känndes det som. Fick väldig dålig sömn. Det varade i nån vecka, men så tog jag av mig min pyamas o NU sover jag gott o hårt. Kommer inte ihåg vad som hänt undet natten! Va väl för varm så jag blev orolig o då kom mardrömmarna.... Kryper upp till mannen om jag blir kall istället.....
  14. 7
    Jag hade mardröm var natt känndes det som. Fick väldig dålig sömn. Det varade i nån vecka, men så tog jag av mig min pyamas o NU sover jag gott o hårt. Kommer inte ihåg vad som hänt undet natten! Va väl för varm så jag blev orolig o då kom mardrömmarna.... Kryper upp till mannen om jag blir kall istället.....
  15. Medlem sedan
    Oct 2006
    #8
    Drömde själv häromnatten att jag var gravid med mitt ex istället, som inför förlossningen lyckats fastna i en hatthylla på en buss (!) Bebisen kom ut och kunde redan gå och slingrade sig massor, så att jag bara trodde den skulle skada sig hela tiden. Sen hjälpte mig någon att linda bebben, så den krömp till hälften, såg ut som en bowlingkägla och efter ett tag blev uttorkad och såg ut som en apmumie.
    Man vaknar ju och undrar vad hjärnan håller på med egentligen.
  16. 8
    Drömde själv häromnatten att jag var gravid med mitt ex istället, som inför förlossningen lyckats fastna i en hatthylla på en buss (!) Bebisen kom ut och kunde redan gå och slingrade sig massor, så att jag bara trodde den skulle skada sig hela tiden. Sen hjälpte mig någon att linda bebben, så den krömp till hälften, såg ut som en bowlingkägla och efter ett tag blev uttorkad och såg ut som en apmumie.
    Man vaknar ju och undrar vad hjärnan håller på med egentligen.

Liknande trådar

  1. mardrömmar?
    By Malin IGAF in forum _0905 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-05-08, 10:32
  2. Mardrömmar....
    By Cilla v.11 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 19:38
  3. mardrömmar
    By amanda-b in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-06, 21:22
  4. Har mardrömmar
    By anonymt namn in forum Separation
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-19, 18:53
  5. Mardrömmar?
    By Karin m A & N in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-04, 18:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar