*viskar*
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    *viskar*

    Jag kunde inte låta bli, testade igår morse och plusset syntes innan jag ens kissat färdigt!!! Har nog inte fattat det ännu, går bara omkring och känner mig konstig. Ändå är jag inte helt förvånad, jag misstänkte att det tagit sig och de senaste tre dagarna har jag kännt mig konstant åksjuk! Inte direkt illamående utan mer sådär luddig i skallen och ohungrig som man blir innan åksjukan sätter fart... Hoppas nu bara att pyret är här för att stanna...

    Tack för de hållna tummarna och jag hoppas att fler får plus mycket snart. Slänger lite baciller på er för säkerhets skull! ¤#%&#%#¤#¤%%¤¤=#¤%&&#¤%&/

    Kommer hålla mig kvar här ett tag samtidigt som jag smyger in på ankomstgruppen.
    Mamma till Ebba född 0710 och matte till engelska springer spanieln Nogger född 0304

    --------------
    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken. /Joan Rivers
  2. 1
    *viskar* Jag kunde inte låta bli, testade igår morse och plusset syntes innan jag ens kissat färdigt!!! Har nog inte fattat det ännu, går bara omkring och känner mig konstig. Ändå är jag inte helt förvånad, jag misstänkte att det tagit sig och de senaste tre dagarna har jag kännt mig konstant åksjuk! Inte direkt illamående utan mer sådär luddig i skallen och ohungrig som man blir innan åksjukan sätter fart... Hoppas nu bara att pyret är här för att stanna...

    Tack för de hållna tummarna och jag hoppas att fler får plus mycket snart. Slänger lite baciller på er för säkerhets skull! ¤#%&#%#¤#¤%%¤¤=#¤%&&#¤%&/

    Kommer hålla mig kvar här ett tag samtidigt som jag smyger in på ankomstgruppen.
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Supergrattis! Hoppas att vi är fler som gör dig sällskap i ankomstgruppen!
  4. 2
    Supergrattis! Hoppas att vi är fler som gör dig sällskap i ankomstgruppen!
  5. -Galadriel-
    #3
    Åh Grattis! Då ses vi i september antar jag
  6. 3
    Åh Grattis! Då ses vi i september antar jag
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Grattis grattis, åå vad mysigt!!
  8. 4
    Grattis grattis, åå vad mysigt!!
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    Ett stort GRATTIS till er!! Lycka till med allt!!
    Glädjekramar // *I-en-evighet*
  10. 5
    Ett stort GRATTIS till er!! Lycka till med allt!!
    Glädjekramar // *I-en-evighet*
  11. E&S mamma
    #6
    Grattis!!!!!!!!! IMT
  12. 6
    Grattis!!!!!!!!! IMT
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7
    Underbart ett stort grattis!! Så var det för mig med när jag väntade min 5-åring. Hann knappt doppa stickan förren strecket uppenbarade sig! Så vill jag ha det nästa gång jag testar
  14. 7
    Underbart ett stort grattis!! Så var det för mig med när jag väntade min 5-åring. Hann knappt doppa stickan förren strecket uppenbarade sig! Så vill jag ha det nästa gång jag testar
  15. Medlem sedan
    Nov 2006
    #8
    GRATTIS!!!!
  16. 8
    GRATTIS!!!!
  17. AC69
    #9
    Tjoohoo.. Grattis!!! Åhh vad roligt!! Tack för bacillerna.. hoppas jag blir dundersjuk!!!*fniss..*
  18. 9
    Tjoohoo.. Grattis!!! Åhh vad roligt!! Tack för bacillerna.. hoppas jag blir dundersjuk!!!*fniss..*
  19. Medlem sedan
    Oct 2004
    #10
    Grattis! Jag tar lite gravidbaciller....
  20. 10
    Grattis! Jag tar lite gravidbaciller....
  21. G grattar
    #11
    Grattis! Grattis!
  22. 11
    Grattis! Grattis!

Liknande trådar

  1. viskar...
    By peo2005 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-18, 09:21
  2. *viskar*
    By -Emla- in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 15:18
  3. *viskar*
    By Ulrik@ in forum Singelmingel
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-07-28, 21:48
  4. *viskar*
    By Sussus in forum _0405 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 20:23
  5. *viskar*
    By SaoR in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 18:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar