Helt säker...
_0710 Oktoberbarn
  1. Mystiska A
    #1

    Helt säker...

    Jag är helt säker på att jag är gravid. Kan liksom känna aktiviteten i nederdelen av magen, en "mystisk" känsla. Sen är flytningarna inte alls som de brukar vara utan som slembomber, äggviteaktiga, liksom. Kan ju inte ens göra test än, för jag blev ju gravid den 12/1... Känns som jag inte behöver göra något test heller, har aldrig varit så säker, konstigt känns det.
  2. 1
    Helt säker... Jag är helt säker på att jag är gravid. Kan liksom känna aktiviteten i nederdelen av magen, en "mystisk" känsla. Sen är flytningarna inte alls som de brukar vara utan som slembomber, äggviteaktiga, liksom. Kan ju inte ens göra test än, för jag blev ju gravid den 12/1... Känns som jag inte behöver göra något test heller, har aldrig varit så säker, konstigt känns det.
  3. liten C
    #2
    Jag känner mig också ganska gravid. Brösten spänner och har gjort till och från under dagen. Jag hade äl för en vecka sedan.

    Jag har kännt tidigt att jag har varit gravid övriga graviditeter, men jag vet även att kroppen kan överaska.......

    Jag hoppas att vi båda stannar här inne:-)
  4. 2
    Jag känner mig också ganska gravid. Brösten spänner och har gjort till och från under dagen. Jag hade äl för en vecka sedan.

    Jag har kännt tidigt att jag har varit gravid övriga graviditeter, men jag vet även att kroppen kan överaska.......

    Jag hoppas att vi båda stannar här inne:-)
  5. Mystiska A
    #3
    Får nog göra ett test ändå... Men väntar nog en vecka, så att jag slipper fundera om det visar "fel"...
  6. 3
    Får nog göra ett test ändå... Men väntar nog en vecka, så att jag slipper fundera om det visar "fel"...

Liknande trådar

  1. Var ju helt säker
    By anonymt namn in forum _0907 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 13:23
  2. Jag är helt säker på
    By H med E in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 17:53
  3. jag är helt säker på
    By H med E in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-10-01, 19:16
  4. Nu är jag helt säker!!
    By Maon in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 09:31
  5. Helt säker
    By annahconda in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 15:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar