Nu e dom arga
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Nu e dom arga

    Våra dansande döttrar på 7 oc 9 går arga till sängs - varför jo Lasse är kvar i Let's Dance Dom har ringt fel nummer säger lillan.
  2. 1
    Nu e dom arga Våra dansande döttrar på 7 oc 9 går arga till sängs - varför jo Lasse är kvar i Let's Dance Dom har ringt fel nummer säger lillan.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Hälsa dem att jag fundera på samma sak.
    Inget snack om vem som förde i det paret - detl lilla jag såg, men inte var Lasse B

    Fast att Brigitte skulle åka ut tänkte jag också, fast hon inte var sämst. Hon saknar tyvärr den utstrålning som de andra har... tycker jag i alla fall.
  4. 2
    Hälsa dem att jag fundera på samma sak.
    Inget snack om vem som förde i det paret - detl lilla jag såg, men inte var Lasse B

    Fast att Brigitte skulle åka ut tänkte jag också, fast hon inte var sämst. Hon saknar tyvärr den utstrålning som de andra har... tycker jag i alla fall.
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3
    Hälsar dom att Padre håller med.
  6. 3
    Hälsar dom att Padre håller med.
  7. Medlem sedan
    Mar 2005
    #4

    Hehe

    Det förstår jag. Jag blev inte lite förvånad över att han fick vara kvar men det är väl så, folk gillar honom.
    It doesn't matter what languages we speak as long as we speak the same language.

    Bloggar gör jag ibland när andan faller på :P
    http://snusilusosannibus.blogspot.com

    Mamma till underbara A och lilla E!
  8. 4
    Hehe Det förstår jag. Jag blev inte lite förvånad över att han fick vara kvar men det är väl så, folk gillar honom.
  9. Medlem sedan
    Mar 2005
    #5

    OT

    Såg ditt inlägg längre ner och japp, jag kan (kunde) dansa Quickstep. Det är flera år sen sist men kul var det
    It doesn't matter what languages we speak as long as we speak the same language.

    Bloggar gör jag ibland när andan faller på :P
    http://snusilusosannibus.blogspot.com

    Mamma till underbara A och lilla E!
  10. 5
    OT Såg ditt inlägg längre ner och japp, jag kan (kunde) dansa Quickstep. Det är flera år sen sist men kul var det
  11. Medlem sedan
    Feb 2005
    #6
    Det förstår inte jag, att han är jättepoppis - inte riktigt min typ av humor det han sysslar med.
    Kanske lite antihjältefenomen
  12. 6
    Det förstår inte jag, att han är jättepoppis - inte riktigt min typ av humor det han sysslar med.
    Kanske lite antihjältefenomen
  13. Medlem sedan
    Mar 2005
    #7

    Nej

    Alltså jag förstår att dina barn blev arga. Men det är kanske lite som du skriver, lite tvärtom och att folk gillar det. Lite *lagom* sådär...
    It doesn't matter what languages we speak as long as we speak the same language.

    Bloggar gör jag ibland när andan faller på :P
    http://snusilusosannibus.blogspot.com

    Mamma till underbara A och lilla E!
  14. 7
    Nej Alltså jag förstår att dina barn blev arga. Men det är kanske lite som du skriver, lite tvärtom och att folk gillar det. Lite *lagom* sådär...
  15. Medlem sedan
    Feb 2005
    #8
    Jo jag förstod det, det jag inte förstod var att han är poppis
  16. 8
    Jo jag förstod det, det jag inte förstod var att han är poppis
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    Skitkul är det. Tyvärr lite långt sedan sist, men några turer kommer jag nog i håg. Skall börja igen nästa helg
  18. 9
    Skitkul är det. Tyvärr lite långt sedan sist, men några turer kommer jag nog i håg. Skall börja igen nästa helg
  19. Medlem sedan
    Mar 2005
    #10

    Åh vad kul!

    Det är ju så roligt att dansa, jag håller på att se om jag inte kan få med mig några av mina homeboys på någon form av dans. Eventuellt bugg, salsa eller latinmix. Det är verkligen hur kul som helst att dansa ju
    It doesn't matter what languages we speak as long as we speak the same language.

    Bloggar gör jag ibland när andan faller på :P
    http://snusilusosannibus.blogspot.com

    Mamma till underbara A och lilla E!
  20. 10
    Åh vad kul! Det är ju så roligt att dansa, jag håller på att se om jag inte kan få med mig några av mina homeboys på någon form av dans. Eventuellt bugg, salsa eller latinmix. Det är verkligen hur kul som helst att dansa ju

Liknande trådar

  1. Arga snickaren / arga kocken osv..
    By alle in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-04-17, 07:00
  2. Och just nu kom arga-maken upp och
    By lottalotta in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-01-31, 22:44
  3. Om ni är arga på era män.....
    By Linnie med tre in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-05, 10:43
  4. Min arga son
    By Ally2 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-12, 14:04
  5. Arga Jag!
    By -texas- in forum _05 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 22:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar