första vändningen. :)
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    första vändningen. :)

    nog blev jag allt förvånad när jag såg tottes första vändning idag. Från rygg till mage... och självklart var jag själv... och har manat honom till att göra det igen när jonas tittade på men fick bara ett flin som att "trodde du det kom på beställning morsan??".
    Vad snabbt de blir stora!
  2. 1
    första vändningen. :) nog blev jag allt förvånad när jag såg tottes första vändning idag. Från rygg till mage... och självklart var jag själv... och har manat honom till att göra det igen när jonas tittade på men fick bara ett flin som att "trodde du det kom på beställning morsan??".
    Vad snabbt de blir stora!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    visst blir man alldeles varm i hjärtat av stolthet...

    Isaks första vändning kom i lördags och det verkar som han sparat på den tills hela min familj var på besök och kunde bevittna undret. Ivrigt påhejad av mormor och morbror och oss andra utförde han den fantastiska vändningen.
  4. 2
    visst blir man alldeles varm i hjärtat av stolthet...

    Isaks första vändning kom i lördags och det verkar som han sparat på den tills hela min familj var på besök och kunde bevittna undret. Ivrigt påhejad av mormor och morbror och oss andra utförde han den fantastiska vändningen.
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Heja Totte! Vilken kille!
  6. 3
    Heja Totte! Vilken kille!
  7. Marmelad
    #4
    Det är ra Totte, vilken stor och stark kille :-)
  8. 4
    Det är ra Totte, vilken stor och stark kille :-)
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5
    Duktig Totte! Klart han gör det lite halvhemligt ( bara mamma får se vad man kan )

    Här står storasyskonen och hejarpå Isac :"Rulla runt,rulla runt" som till en hund, men han bara tittar förvånat och oförstående
  10. 5
    Duktig Totte! Klart han gör det lite halvhemligt ( bara mamma får se vad man kan )

    Här står storasyskonen och hejarpå Isac :"Rulla runt,rulla runt" som till en hund, men han bara tittar förvånat och oförstående

Liknande trådar

  1. första vändningen
    By amaria8 in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-29, 20:56
  2. Första vändningen
    By nadinne in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-07-23, 17:00
  3. Första vändningen
    By Miya1978 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 17:13
  4. Senaste vändningen
    By Embers in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-28, 20:49
  5. Vändningen...
    By Anna-Lisa in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 14:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar