Här vill jag hamna!
Många barn
  1. anonymjustnu
    #1

    Här vill jag hamna!

    Jag vill sååååååååå gärna a en bebbe till! Vi har nu redan 3 st barn tillsammans men jag VIL verkligen ha ett till!! Mannen är inte lika överförtjust..
    Vi är nyss fylda 35 båda två..Hur länge "kan" man vänta med att bli gravid hur gamla är ni?
  2. 1
    Här vill jag hamna! Jag vill sååååååååå gärna a en bebbe till! Vi har nu redan 3 st barn tillsammans men jag VIL verkligen ha ett till!! Mannen är inte lika överförtjust..
    Vi är nyss fylda 35 båda två..Hur länge "kan" man vänta med att bli gravid hur gamla är ni?
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Självklart individuellt, men jag är 38, fick mitt fjärde barn när jag var 37. Beror inte på åldern att jag inte vill ha fler nu, utan på att min kropp säger ifrån -vilket kanske iofs också har med åldern att göra, men jag har haft sån foglossning de tre sista gångerna och det har inte riktigt gett med sig emellan. 35 är ju ingen ålder i alla fall
  4. 2
    Självklart individuellt, men jag är 38, fick mitt fjärde barn när jag var 37. Beror inte på åldern att jag inte vill ha fler nu, utan på att min kropp säger ifrån -vilket kanske iofs också har med åldern att göra, men jag har haft sån foglossning de tre sista gångerna och det har inte riktigt gett med sig emellan. 35 är ju ingen ålder i alla fall
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3
    De allra flesta här är väl åtminstone lite över 30,med tanke på att vi ofta har mer än 4 barnJag är 33 nyligen fyllda.35 är ingen hög ålder tycker jag,särskilt inte idag när många får sitt första barn en bit över 30.De flesta klarar ju av att bli gravida en bit över 40 om de i övrigt mår bra,men det är så individuellt
  6. 3
    De allra flesta här är väl åtminstone lite över 30,med tanke på att vi ofta har mer än 4 barnJag är 33 nyligen fyllda.35 är ingen hög ålder tycker jag,särskilt inte idag när många får sitt första barn en bit över 30.De flesta klarar ju av att bli gravida en bit över 40 om de i övrigt mår bra,men det är så individuellt
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Jag fick mitt sista barn (tvillingar) när jag var på det 36e, och fanns möjligheten skulle då inte jag ha något emot att satsa på ett tredje tvillingpar

    Jag tycker att det där med hur sent man kan skaffa barn är en individuell sak - man kan vara jättepigg och orka järnet över 40+ och man kan vara helt slutkörd och känna att det räcker redan vid 30. Sedan kan ju såklart kroppen sätta stopp rent biologiskt lite då den känner för det...
    You say tomato, I say Fuck you!
  8. 4
    Jag fick mitt sista barn (tvillingar) när jag var på det 36e, och fanns möjligheten skulle då inte jag ha något emot att satsa på ett tredje tvillingpar

    Jag tycker att det där med hur sent man kan skaffa barn är en individuell sak - man kan vara jättepigg och orka järnet över 40+ och man kan vara helt slutkörd och känna att det räcker redan vid 30. Sedan kan ju såklart kroppen sätta stopp rent biologiskt lite då den känner för det...
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5
    Gud vad jag är imponerad av dig Eva-Ley!
    "...och fanns möjligheten skulle då inte jag ha något emot att satsa på ett tredje tvillingpar " Hallå? Hur gör du det egentligen? Hur orkar du? 2 par i tvillingar på 2 år, alltså 4 barn på 2 år, och ändå inget emot fler?! WOW, är min enda tanke!

    Själv har jag "bara" fått 3 barn på knappa 4 år(nr. 3, 4 o 5 i ordningen) och jag är sluuuuut! *L* Nu är jag visserligen ensamstående sen 4:an var halvåret men ändå.... (fråga inte hur 5:an kom sig )

    Starkt impad är jag iaf!! Wow kvinna vad du är stark!
  10. 5
    Gud vad jag är imponerad av dig Eva-Ley!
    "...och fanns möjligheten skulle då inte jag ha något emot att satsa på ett tredje tvillingpar " Hallå? Hur gör du det egentligen? Hur orkar du? 2 par i tvillingar på 2 år, alltså 4 barn på 2 år, och ändå inget emot fler?! WOW, är min enda tanke!

    Själv har jag "bara" fått 3 barn på knappa 4 år(nr. 3, 4 o 5 i ordningen) och jag är sluuuuut! *L* Nu är jag visserligen ensamstående sen 4:an var halvåret men ändå.... (fråga inte hur 5:an kom sig )

    Starkt impad är jag iaf!! Wow kvinna vad du är stark!
  11. Medlem sedan
    Jul 2002
    #6
    Tackar tackar och bockar

    Stark vet jag inte om jag är, däremot lider jag av ett bebissug som inte riktigt vill försvinna och tja... Det är kul med småttingarna!
    You say tomato, I say Fuck you!
  12. 6
    Tackar tackar och bockar

    Stark vet jag inte om jag är, däremot lider jag av ett bebissug som inte riktigt vill försvinna och tja... Det är kul med småttingarna!

Liknande trådar

  1. Jag vill hamna här
    By spiiken in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 16:12
  2. Vill hamna här
    By Vill ha barn in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 10:40
  3. Här vill jag hamna!
    By Tinni in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-22, 14:54
  4. Här vill jag hamna!
    By Försöker få till tvåan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 09:28
  5. Vill hamna här!
    By dag 32 av 29-31 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-12, 22:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar