iiih
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    iiih

    jag har blivit sjungen för av ett gäng ufosar På skype har jag nu hört rösterna av TT, JaCal och joleda (cissi hörde vi inte även om hon såg ut att vara med). Till slut fick de också höra min skrovliga skånska stämma.
    Vad vore livet utan internet??
  2. 1
    iiih jag har blivit sjungen för av ett gäng ufosar På skype har jag nu hört rösterna av TT, JaCal och joleda (cissi hörde vi inte även om hon såg ut att vara med). Till slut fick de också höra min skrovliga skånska stämma.
    Vad vore livet utan internet??
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Vad roligt.....!!!

    Eiii...

    (Kan man ha Skype om man bara har telemodem/ uppkoppling = bor ute pa landet, finns alltsa ingen kabel uppe pa berget...)
  4. 2
    Vad roligt.....!!!

    Eiii...

    (Kan man ha Skype om man bara har telemodem/ uppkoppling = bor ute pa landet, finns alltsa ingen kabel uppe pa berget...)
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Man kan nog, men det blir nog lite dålig överföring/långsamt, fördröjning kanske.
    Men det går att chatta också och då gör det ju inget om man har lite fördröjning.
    Kul är det i alla fall!
  6. 3
    Man kan nog, men det blir nog lite dålig överföring/långsamt, fördröjning kanske.
    Men det går att chatta också och då gör det ju inget om man har lite fördröjning.
    Kul är det i alla fall!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Vad kul! Jag skulle ju t.o.m. ha kunnat vara med om jag visste, fick igång min skype häromdagen.
    Lika bra för dig kanske...sonen funderade nog när jag sjöng hans godnattvisor, låter inte riktigt bra när man är heltäppt *fnissar*
  8. 4
    Vad kul! Jag skulle ju t.o.m. ha kunnat vara med om jag visste, fick igång min skype häromdagen.
    Lika bra för dig kanske...sonen funderade nog när jag sjöng hans godnattvisor, låter inte riktigt bra när man är heltäppt *fnissar*
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Inte mycket, livet utan internet alltså...
    Vad kul med uppvaktning, körde ni skypekonferens? Har jag aldrig testat.. skypar mest min syster med lite glappig videoöverföring och eko i lurarna.
  10. 5
    Inte mycket, livet utan internet alltså...
    Vad kul med uppvaktning, körde ni skypekonferens? Har jag aldrig testat.. skypar mest min syster med lite glappig videoöverföring och eko i lurarna.
  11. Medlem sedan
    Feb 2004
    #6
    ja må hon leva ja må hon leva *sjunger för glatta livet* Jag lagade mat samtidigt så vi hörde den fina sången och jag sjöng jag med men stod nog för långt från mikrofonen.
  12. 6
    ja må hon leva ja må hon leva *sjunger för glatta livet* Jag lagade mat samtidigt så vi hörde den fina sången och jag sjöng jag med men stod nog för långt från mikrofonen.
  13. Medlem sedan
    Jan 1999
    #7
    Jag tror att mitt nick står nivetvar. Jag vill också skypa! Jag har haft det ett tag men har bara skypat med min man hitills, men det ha funkat sådär... Någon som vill adda mej och höra min "ljuva" stockholmsstämma?

    Kram,
  14. 7
    Jag tror att mitt nick står nivetvar. Jag vill också skypa! Jag har haft det ett tag men har bara skypat med min man hitills, men det ha funkat sådär... Någon som vill adda mej och höra min "ljuva" stockholmsstämma?

    Kram,
  15. Medlem sedan
    May 2000
    #8
    Tittade i kontaktlistan, men jag ser inte dig alls... messa mig ditt Skypenamn, så ska jag gärna lägga upp dig!
  16. 8
    Tittade i kontaktlistan, men jag ser inte dig alls... messa mig ditt Skypenamn, så ska jag gärna lägga upp dig!
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9
    ...det var det jag gissade pa, att jag skulle fa en hemskt fordrojning om jag skaffar Skype...

    Far vantar tills dom drar kablarna upp till bergen, om 5-10ar kanske ... *suck*


    he----eee--hej *hack hack* Nett-an *hack hack*-an...!!!
  18. 9
    ...det var det jag gissade pa, att jag skulle fa en hemskt fordrojning om jag skaffar Skype...

    Far vantar tills dom drar kablarna upp till bergen, om 5-10ar kanske ... *suck*


    he----eee--hej *hack hack* Nett-an *hack hack*-an...!!!
  19. Medlem sedan
    Jan 1999
    #10
    Jag har försökt adda dej. Kolla om du har en förfrågan på din Skype.

    KRAM!
  20. 10
    Jag har försökt adda dej. Kolla om du har en förfrågan på din Skype.

    KRAM!
  21. Medlem sedan
    May 2000
    #11
    Fixat, serru!
  22. 11
    Fixat, serru!
  23. Medlem sedan
    May 2001
    #12
    Undrar om någon sjunger för mig också, om jag äntligen lyckas bestämma mig för att installera skype?! Men jag har ju ingen mikrofon... Får väl önska mig det från maken i födelsedagspresent, han vet aldrig vad han ska köpa (utom förra året då, när han kom hem med denna dator!). Om han sedan köper sig en mikrofon också, och installerar skype han med, kan vi ju skypa mellan rummen - jätteromantiskt... (och inte särskilt nödvändigt i vårt lilla hus)
  24. 12
    Undrar om någon sjunger för mig också, om jag äntligen lyckas bestämma mig för att installera skype?! Men jag har ju ingen mikrofon... Får väl önska mig det från maken i födelsedagspresent, han vet aldrig vad han ska köpa (utom förra året då, när han kom hem med denna dator!). Om han sedan köper sig en mikrofon också, och installerar skype han med, kan vi ju skypa mellan rummen - jätteromantiskt... (och inte särskilt nödvändigt i vårt lilla hus)
  25. Medlem sedan
    Jan 1999
    #13
    Jag lovar sjunga! Fast en varning är p plats, jag ha skrikit sönder rösten. Jag sjöng i kör en gång i tiden men sedan gick jag nog på för många punkkonserter och nu kan jag inte sjunga alls längre. :-(
  26. 13
    Jag lovar sjunga! Fast en varning är p plats, jag ha skrikit sönder rösten. Jag sjöng i kör en gång i tiden men sedan gick jag nog på för många punkkonserter och nu kan jag inte sjunga alls längre. :-(

Liknande trådar

  1. Iiih!
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-03-31, 23:44
  2. iiih.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 08:57
  3. Iiih!
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 14:46
  4. Iiih!
    By shee in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 11:12
  5. Iiih, jag är i v.20!
    By Spirella in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 22:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar