Sista dagen, sista inlägget?
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Sista dagen, sista inlägget?

    Sista inlägget som gravid iaf får detta vara..

    Nu ger jag upp, i morgon sätts jag igång kl 8.00. Ska bli skönt samtidigt som jag ju inte ville detta, har ju vart med om det förut och även vart med om då kroppen skött sig själv (=himmelriket). Men nu räcker det...+ 11 idag...

    Håll era tummar nu att det går bra, har en kompis som kommer att rapportera här så fort hon kan och vet något.

    *kram på er och mys med era bebisar* Och en extra stor kram till er som ännu väntar.. vet ju hur det är....
    "Det är bara barnen som blir äldre, inte jag"
    /L med D-97, A-99 och Ar jan-07 och lilla S 6 aug -09
  2. 1
    Sista dagen, sista inlägget? Sista inlägget som gravid iaf får detta vara..

    Nu ger jag upp, i morgon sätts jag igång kl 8.00. Ska bli skönt samtidigt som jag ju inte ville detta, har ju vart med om det förut och även vart med om då kroppen skött sig själv (=himmelriket). Men nu räcker det...+ 11 idag...

    Håll era tummar nu att det går bra, har en kompis som kommer att rapportera här så fort hon kan och vet något.

    *kram på er och mys med era bebisar* Och en extra stor kram till er som ännu väntar.. vet ju hur det är....
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Håller tummarna...

    ...för att allt går bra i morgon, eller ännu hellre att det sätter igång av sig självt innan dess för din skull.

    Kram Skrållan
    www.gottgrisen.blogspot.com

    Barn går inte i repris.

    Skrållan med Maja 23/2 -99, Albin 10/4 -02 & Elsa 29/1 -07
  4. 2
    Håller tummarna... ...för att allt går bra i morgon, eller ännu hellre att det sätter igång av sig självt innan dess för din skull.

    Kram Skrållan
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    sista dagen på plussidan men inte sista inlägget!!! försök inte smita, vi vill veta allt sen ju.

    lycka till!!

    massor med kramar!!!
  6. 3
    sista dagen på plussidan men inte sista inlägget!!! försök inte smita, vi vill veta allt sen ju.

    lycka till!!

    massor med kramar!!!
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4
    Jag håller tummarna för dig. Jag vet hur det är att plussa. Suck, väntan är evighetslång.

    Lycka till.
  8. 4
    Jag håller tummarna för dig. Jag vet hur det är att plussa. Suck, väntan är evighetslång.

    Lycka till.
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5
    Lycka till. Vad skönt att äntligen få bebis snart men tråkigt eftersom du ej vill bli igångsatt. Jag får vänta tills dag 17 med att bli igångsatt så det känns just nu tungt att tänka på det. Kram och lycka till
  10. 5
    Lycka till. Vad skönt att äntligen få bebis snart men tråkigt eftersom du ej vill bli igångsatt. Jag får vänta tills dag 17 med att bli igångsatt så det känns just nu tungt att tänka på det. Kram och lycka till

Liknande trådar

  1. Sista inlägget
    By Lisse in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-01-14, 19:10
  2. Sista inlägget
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-20, 16:12
  3. Sista inlägget...
    By Jenny m.Matilda&Adam in forum _0605 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 23:41
  4. Sista inlägget på ett tag?
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 22:11
  5. Sista inlägget?
    By mani in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 12:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar