Å & M & Thea
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Å & M & Thea

    Det ramlade ner en fråga i skallen på mig - har du pratat DIREKT med någon dagmamma? Se till att få en förteckning över SAMTLIGA kommunala och privata dagmammor i kommunen och ring runt. Dagmammor är överlag mycket mer flexibla än kommunen låtsas om - och ofta _fler_ än kommunen låtsas om. Prata direkt med dem så sätter _de_ tummen i ögat på sin områdeschef. Det skulle kunna gå att lösa så.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  2. 1
    Å & M & Thea Det ramlade ner en fråga i skallen på mig - har du pratat DIREKT med någon dagmamma? Se till att få en förteckning över SAMTLIGA kommunala och privata dagmammor i kommunen och ring runt. Dagmammor är överlag mycket mer flexibla än kommunen låtsas om - och ofta _fler_ än kommunen låtsas om. Prata direkt med dem så sätter _de_ tummen i ögat på sin områdeschef. Det skulle kunna gå att lösa så.
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2
    Nej det har vi inte gjort, jag har lagt all energi på kommunen ännu så länge...
  4. 2
    Nej det har vi inte gjort, jag har lagt all energi på kommunen ännu så länge...

Liknande trådar

  1. Thea 8 år :D
    By marilen in forum _03 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-18, 19:55
  2. Thea
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 21:48
  3. Nu är Thea oxå
    By Minimumsa in forum _0407 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-11, 09:29
  4. Å & M & Thea ~OT~
    By engel in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-04, 15:49
  5. Hur mår Thea? IMT
    By Helena me 4 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 12:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar