Sista BM-besöket
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Sista BM-besöket

    Så, då har jag varit på sista BM-besöket. Fick tid till överburenhetskontroll på förlossningen nästa torsdag. Hoppas VERKLIGEN att jag fött innan dess.

    BM erbjöd sig att göra en vag. undersökning för att reta och hon tyckte att det kändes "gynnsamt".

    I väntrummet var där en liten liten bebis som började gråta i vagnen medan mamman var på toaletten. I det skick jag befinner mig i idag kunde jag inte låta bli att också börja gråta.
    www.gottgrisen.blogspot.com

    Barn går inte i repris.

    Skrållan med Maja 23/2 -99, Albin 10/4 -02 & Elsa 29/1 -07
  2. 1
    Sista BM-besöket Så, då har jag varit på sista BM-besöket. Fick tid till överburenhetskontroll på förlossningen nästa torsdag. Hoppas VERKLIGEN att jag fött innan dess.

    BM erbjöd sig att göra en vag. undersökning för att reta och hon tyckte att det kändes "gynnsamt".

    I väntrummet var där en liten liten bebis som började gråta i vagnen medan mamman var på toaletten. I det skick jag befinner mig i idag kunde jag inte låta bli att också börja gråta.
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Lilla vän, man är lite gråtmild nu minst sagt Jag har oxå kontroll nästa torsdag. Min bm retade oxå men det hjälpte ju inte ett skit, hoppas det blir bättre för dig. Jag kände inte ens att hon var o pillade knappt så jag tror hon gjorde ett dåligt jobb helt enkelt Lycka till
  4. 2
    Lilla vän, man är lite gråtmild nu minst sagt Jag har oxå kontroll nästa torsdag. Min bm retade oxå men det hjälpte ju inte ett skit, hoppas det blir bättre för dig. Jag kände inte ens att hon var o pillade knappt så jag tror hon gjorde ett dåligt jobb helt enkelt Lycka till
  5. Medlem sedan
    Nov 1998
    #3

    Hoppas pillandet

    hjälper till så att det kommer igång av sig själv nu inatt! Kan tänka mig att det kändes när bebisen började gråta! Hoppas hoppas du föder innan din tid nästa torsdag. Lovar tat hålla tummarna! Kram från mig.
  6. 3
    Hoppas pillandet hjälper till så att det kommer igång av sig själv nu inatt! Kan tänka mig att det kändes när bebisen började gråta! Hoppas hoppas du föder innan din tid nästa torsdag. Lovar tat hålla tummarna! Kram från mig.

Liknande trådar

  1. Sista BM-besöket
    By kama74 in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 18:33
  2. BF+1 & (sista?) BM-besöket
    By jen88 in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 06:54
  3. Sista besöket på mvc
    By C@ttis in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-08, 08:56
  4. Sista bm besöket
    By Ginis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 18:18
  5. Sista bm-besöket!
    By annasthlm in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 19:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar