Kanske, kanske inte
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    Kanske, kanske inte

    Jag vill också gärna komma hit om det är så att vi inte lyckats till att få en liten oktober. Ska göra test i morgon bitti så får vi se sen, tror inte att det är något än men man vet aldrig
  2. 1
    Kanske, kanske inte Jag vill också gärna komma hit om det är så att vi inte lyckats till att få en liten oktober. Ska göra test i morgon bitti så får vi se sen, tror inte att det är något än men man vet aldrig
  3. Dee-Dee
    #2
    hur gick det för er... Hoppas ju såklart att jag inte kommer att ser dig i detta forum. Men vore ju alltid trevligt!! Nyfiken!!
  4. 2
    hur gick det för er... Hoppas ju såklart att jag inte kommer att ser dig i detta forum. Men vore ju alltid trevligt!! Nyfiken!!
  5. Dee-Dee
    #3
    jag såg ditt inlägg på okt.... Jag är ledsen att det inte blev något denna gång!!! men nu tar vi nya tag och satsar här... hahahah Jag känner mig lite ensam här) Någon mer??
  6. 3
    jag såg ditt inlägg på okt.... Jag är ledsen att det inte blev något denna gång!!! men nu tar vi nya tag och satsar här... hahahah Jag känner mig lite ensam här) Någon mer??
  7. Medlem sedan
    May 2006
    #4
    Japp, det gick inge vidare på oktober så vi satsar på november istället Väntar bara på att mens ska komma och gå och på nästa ÄL. Så nu får man ju vänta en hel månad till, suck denna eviga väntan. Men nu borde det snart komma fler till denna grupp
  8. 4
    Japp, det gick inge vidare på oktober så vi satsar på november istället Väntar bara på att mens ska komma och gå och på nästa ÄL. Så nu får man ju vänta en hel månad till, suck denna eviga väntan. Men nu borde det snart komma fler till denna grupp
  9. Medlem sedan
    May 2006
    #5
    Japp, det gick inge vidare på oktober så vi satsar på november istället Väntar bara på att mens ska komma och gå och på nästa ÄL. Så nu får man ju vänta en hel månad till, suck denna eviga väntan. Men nu borde det snart komma fler till denna grupp
  10. 5
    Japp, det gick inge vidare på oktober så vi satsar på november istället Väntar bara på att mens ska komma och gå och på nästa ÄL. Så nu får man ju vänta en hel månad till, suck denna eviga väntan. Men nu borde det snart komma fler till denna grupp
  11. Medlem sedan
    May 2006
    #6
    Oj oj, blev lite många inlägg där
  12. 6
    Oj oj, blev lite många inlägg där

Liknande trådar

  1. Kanske, kanske inte...
    By Mran in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-03-24, 07:22
  2. Kanske kanske inte
    By L0ved in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-16, 15:39
  3. kanske, kanske inte
    By lilla räkan in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 18:10
  4. Kanske... kanske inte...
    By Shaylagirl in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 12:26
  5. Kanske, kanske inte?!
    By / Smilla in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 20:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar