Usch ang avslaget+ lite annat
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Usch ang avslaget+ lite annat

    Jag är så trött på mig själv, stinker och blöder hela tiden.
    Från att haft fint blod till äckligt blodblandat slem, mysigt eller hur? NÄÄÄÄ!!
    Hur länge håller det i sig?
    Måste ju duscha flera gånger om dagen om jag ska känna mig fräsch.

    Mira är en vecka gammal i kväll 23:13, tror vi ska fira med en slurk mjölk vid den tiden

    Hur går det med era små har ni lärt känna varandra än?
    Mira har redan fått lite rutiner när det gäller sova och äta, idag var vi på utflykt med bilen för första gången.
    Lite kaotiskt i början men det gick

    Var ska vi skriva när januari gruppen försvinner?
    Vill ju hålla kontakten med er så vi kan träffas med våra små guldklimpar och höra om alla framsteg.
    Barn tänker inte på den tid som gått eller den tid som kommer. De njuter ögonblicket, vilket få av oss gör
  2. 1
    Usch ang avslaget+ lite annat Jag är så trött på mig själv, stinker och blöder hela tiden.
    Från att haft fint blod till äckligt blodblandat slem, mysigt eller hur? NÄÄÄÄ!!
    Hur länge håller det i sig?
    Måste ju duscha flera gånger om dagen om jag ska känna mig fräsch.

    Mira är en vecka gammal i kväll 23:13, tror vi ska fira med en slurk mjölk vid den tiden

    Hur går det med era små har ni lärt känna varandra än?
    Mira har redan fått lite rutiner när det gäller sova och äta, idag var vi på utflykt med bilen för första gången.
    Lite kaotiskt i början men det gick

    Var ska vi skriva när januari gruppen försvinner?
    Vill ju hålla kontakten med er så vi kan träffas med våra små guldklimpar och höra om alla framsteg.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    vi kan fortsätta skriva här om vi vill det verkar inte som om de lägger upp någon vinterbarn 06/07 jag har ialla fall inte hittat någon så denna gruppen kommer först att hamna under våra bäbisar men finnas kvar. lägg den som favorit så hittar du den enkelt ialla fall.

    Om avslaget tja jag hade 3 veckor som det kom blod och ja nu är det lite lite småbrunt ibland ingenting trosskydd har jag min dotter är född 28/12.
    så det kan ta ett bra tag innan det försvinner.
    jag duschade med flera gånger om dagen för att känna mig hyffsat fräsch.
  4. 2
    vi kan fortsätta skriva här om vi vill det verkar inte som om de lägger upp någon vinterbarn 06/07 jag har ialla fall inte hittat någon så denna gruppen kommer först att hamna under våra bäbisar men finnas kvar. lägg den som favorit så hittar du den enkelt ialla fall.

    Om avslaget tja jag hade 3 veckor som det kom blod och ja nu är det lite lite småbrunt ibland ingenting trosskydd har jag min dotter är född 28/12.
    så det kan ta ett bra tag innan det försvinner.
    jag duschade med flera gånger om dagen för att känna mig hyffsat fräsch.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Gå in på bäbis - Våra bäbisar - januaribarn 0701 (vi kommer finnas där efter denna månaden är slut)
  6. 3
    Gå in på bäbis - Våra bäbisar - januaribarn 0701 (vi kommer finnas där efter denna månaden är slut)
  7. Medlem sedan
    Nov 2005
    #4
    ja du,avslaget är ju ingen höjdare direkt jag luktar oxå apa!
    har det lite jobbigt just nu-gråter massor,för precis allt,men kämpar på.en långpromenad hjälper!
    har precis kommit igång ordentligt m amningen så nu agerar jag kossa närhelst Moa behagar(ca 10 ggr/dag!!!),men hon har ju lite att ta igen!

    tror att dom flyttar vår grupp till "våra bebisar" sedan.
    kramar!
  8. 4
    ja du,avslaget är ju ingen höjdare direkt jag luktar oxå apa!
    har det lite jobbigt just nu-gråter massor,för precis allt,men kämpar på.en långpromenad hjälper!
    har precis kommit igång ordentligt m amningen så nu agerar jag kossa närhelst Moa behagar(ca 10 ggr/dag!!!),men hon har ju lite att ta igen!

    tror att dom flyttar vår grupp till "våra bebisar" sedan.
    kramar!

Liknande trådar

  1. Lite avslaget här?!
    By Jennie2009 in forum _1105 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-06, 09:20
  2. Lite otäckt... och lite annat med.
    By Miss_Piggy in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-16, 21:45
  3. Lite gnäll och lite annat
    By Carro m 4, -59 kg in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 13:19
  4. Lite nytt och lite annat
    By Fia med trean. in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 19:28
  5. Avslaget (lite äckligt)
    By Ansan m A&T in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 10:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar