Hej allihop!
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Hej allihop!

    I morgon dop.Dåska Lily Stella fåsitt namn=) Mycket att göra. Min bästa kompis pappa avledi söndags av en vanlig jävla förkylning. Han hade hostat m feber sen nyår, försökt fåhjälp, men blivit nekad pga att dom inte behandlar förkylningar, och skrev ut antibiotika per telefon. 2 dagar senar är han borta. Kaos!!

    Var pådowns träff i går, och en mamma frågar mig med en gång -har din dotter verkligen downs?? För det syns ju inte. Var också den enda som gått över tiden i grav med 10 dagar. Alla andra var födda 4-5 v för tidigt, vilket tydligen ca 80 % av dessa barnen gör, men jag fick minsann vänta på min unge=)

    Mycket att göra nu. Ska till kardiologen nästa vecka och kolla upp hålet i Stellas skiljevägg igen. Hoppas hoppas det blivit mindre.

    KRAM
  2. 1
    Hej allihop! I morgon dop.Dåska Lily Stella fåsitt namn=) Mycket att göra. Min bästa kompis pappa avledi söndags av en vanlig jävla förkylning. Han hade hostat m feber sen nyår, försökt fåhjälp, men blivit nekad pga att dom inte behandlar förkylningar, och skrev ut antibiotika per telefon. 2 dagar senar är han borta. Kaos!!

    Var pådowns träff i går, och en mamma frågar mig med en gång -har din dotter verkligen downs?? För det syns ju inte. Var också den enda som gått över tiden i grav med 10 dagar. Alla andra var födda 4-5 v för tidigt, vilket tydligen ca 80 % av dessa barnen gör, men jag fick minsann vänta på min unge=)

    Mycket att göra nu. Ska till kardiologen nästa vecka och kolla upp hålet i Stellas skiljevägg igen. Hoppas hoppas det blivit mindre.

    KRAM
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Oj, oj! DEt verkar vara mycket på gång hos dig nu!
    Verkligen jättehemskt med din pappas kompis, sådant man tror inte kan hända men som tydligen gör det ändå.

    Hoppas att Stella får en vacker dopdag, här i Stockholm är det ca 10 minusgrader, gnistrande snö och strålande sol
    Ha en jättebra dag och lycka till hos doktorn till veckan!
    Kram!
  4. 2
    Oj, oj! DEt verkar vara mycket på gång hos dig nu!
    Verkligen jättehemskt med din pappas kompis, sådant man tror inte kan hända men som tydligen gör det ändå.

    Hoppas att Stella får en vacker dopdag, här i Stockholm är det ca 10 minusgrader, gnistrande snö och strålande sol
    Ha en jättebra dag och lycka till hos doktorn till veckan!
    Kram!
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Oj oj nu har du en del att göra. De sista innan dopet. Men skönt när de är över. Vi ska ha dop den 3 mars så de börja planeras här oxå.

    Tänkte på de du skrev om den där mamman som undrade om Stella verkligen har DS. Minns du att jag oxå sa att de inte syntes. Hon ser ju ut som vilken bebis som helst.

    Ha en härlig dag.
    Kram
  6. 3
    Oj oj nu har du en del att göra. De sista innan dopet. Men skönt när de är över. Vi ska ha dop den 3 mars så de börja planeras här oxå.

    Tänkte på de du skrev om den där mamman som undrade om Stella verkligen har DS. Minns du att jag oxå sa att de inte syntes. Hon ser ju ut som vilken bebis som helst.

    Ha en härlig dag.
    Kram

Liknande trådar

  1. Hej allihop!
    By norpisen in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 13:33
  2. God jul allihop!
    By picar in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-24, 01:02
  3. God Jul allihop!
    By Zinita in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 12:39
  4. Hej allihop!
    By Yttan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-21, 11:52
  5. Hej på er allihop!
    By lisa med ada in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 23:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar