explorer stängs ner
Hem & fritid
  1. mezz
    #1

    explorer stängs ner

    Explorer har bestämd sig för att råka ut för ett allvarligt fel och stängas ner men det är bara när jag besöker ellos hemsida. Hinner bläddra lite bland kläder knappt nån minut så poppar varningen upp.
    Som sagt, bara på ellos sida. Är det min dator som felas eller är det ellos sida som felas?
  2. 1
    explorer stängs ner Explorer har bestämd sig för att råka ut för ett allvarligt fel och stängas ner men det är bara när jag besöker ellos hemsida. Hinner bläddra lite bland kläder knappt nån minut så poppar varningen upp.
    Som sagt, bara på ellos sida. Är det min dator som felas eller är det ellos sida som felas?
  3. Medlem sedan
    Feb 1998
    #2
    Ärligt skulle det inte förvåna mig om det är Ellos nya sida som gör det. Jag har inte varit med om det men sidan fungerar ju så uselt så man orkar inte med att shoppa där öht. Skick mail till webmaster eller ngn annan kontakt.
  4. 2
    Ärligt skulle det inte förvåna mig om det är Ellos nya sida som gör det. Jag har inte varit med om det men sidan fungerar ju så uselt så man orkar inte med att shoppa där öht. Skick mail till webmaster eller ngn annan kontakt.
  5. mezz
    #3
    Jag har mailt dom. Testade med firefox istället och det funkar men som du säger så är sidan värdelös, seg, osv vilket jag har mailt till dom om förut
  6. 3
    Jag har mailt dom. Testade med firefox istället och det funkar men som du säger så är sidan värdelös, seg, osv vilket jag har mailt till dom om förut
  7. Medlem sedan
    Feb 1998
    #4
    Inte bara det, går man in och tittar närmare på ett plagg och sedan går tillbaka till produktöversikten ser man bara den sidan man kom ifrån. Man kommer inte in på någon fortsättning.

    Dessutom raderades rabatter när jag ändrade i en beställning etc. etc.
  8. 4
    Inte bara det, går man in och tittar närmare på ett plagg och sedan går tillbaka till produktöversikten ser man bara den sidan man kom ifrån. Man kommer inte in på någon fortsättning.

    Dessutom raderades rabatter när jag ändrade i en beställning etc. etc.
  9. mezz
    #5
    fick svar ang att IE stängs ner. Det beror på att jag inte har uppdaterat till servicepack 2. Vill inte göra det heller för jag har gamla barnspel som inte funkar med SP2
  10. 5
    fick svar ang att IE stängs ner. Det beror på att jag inte har uppdaterat till servicepack 2. Vill inte göra det heller för jag har gamla barnspel som inte funkar med SP2

Liknande trådar

  1. Explorer 8?
    By housewife in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-20, 07:46
  2. Explorer 8?
    By housewife in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-15, 11:13
  3. msn explorer
    By Vidas_och_maken in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 23:10
  4. Fel i Explorer....
    By GunillaK in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-25, 08:35
  5. Explorer 7
    By tiamia in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 16:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar