inget barn med mig hem..
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    inget barn med mig hem..

    tösenville va hos pappa inatt med..exet sa att det var ok så han lämnar henne på dagis imorgon så hämtar jag henne där..så nu är jag så där rastlös igen*S*vad hittar ni på?
    *Allt man inte dör av blir man starkare av

    .*Den som inte kan gråta av hela sitt hjärta kan inte heller skratta

    *Vägen, du skall följa den.
    Lyckan, du skall glömma den.
    Kalken, du skall tömma den.
    Smärtan, du ska dölja den.
    Svaret, du skall lära det.
    Slutet, du skall bära det.

  2. 1
    inget barn med mig hem.. tösenville va hos pappa inatt med..exet sa att det var ok så han lämnar henne på dagis imorgon så hämtar jag henne där..så nu är jag så där rastlös igen*S*vad hittar ni på?
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2
    funderar på när jag ska åka in till stan i morgon. hmmm ska både till jönköping ohc nässjö... *funderar så det ska klaffa med tider och tågtider och busstider. *
  4. 2
    funderar på när jag ska åka in till stan i morgon. hmmm ska både till jönköping ohc nässjö... *funderar så det ska klaffa med tider och tågtider och busstider. *
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    föresten så vill jag ha kebab till middag idag.
  6. 3
    föresten så vill jag ha kebab till middag idag.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    Laddar för att

    åka och inskaffa lite varor i kylskåpet.
    Har egentligen laddat hela dagen, men hållt på med både det ena och andra och aldrig kommit iväg!

    Det är ju ingen vidare fart här på aff heller, så det är väl bara att skotta fram bilen och ge sig iväg om jag vill ha nån frukost imorrn!
    ~fånga dagen~ ~carpe diem~ ~seize the day~..

    Alla goda ting är tre!
  8. 4
    Laddar för att åka och inskaffa lite varor i kylskåpet.
    Har egentligen laddat hela dagen, men hållt på med både det ena och andra och aldrig kommit iväg!

    Det är ju ingen vidare fart här på aff heller, så det är väl bara att skotta fram bilen och ge sig iväg om jag vill ha nån frukost imorrn!
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5
    Precis kommit hem från stallet och nu tarvi det lite lugnt innan det är dags att laga middag och maken kommer hem.
  10. 5
    Precis kommit hem från stallet och nu tarvi det lite lugnt innan det är dags att laga middag och maken kommer hem.
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    #6

    Startat brasa nr 2

    och inväntar övriga familjen vilken minut som helst, bye bye tystnad
  12. 6
    Startat brasa nr 2 och inväntar övriga familjen vilken minut som helst, bye bye tystnad
  13. m-dmed2
    #7

    Är sjuk

    Skulle jobbat idag men vaknade kl 03 och kände mig superhänig och var kanonförskyld. Tog tempen som visade på 39 grader.

    Fick ringa till jobbet och gick och la mig igen. Fick sova tills jag vaknade sa maken och jag gick upp kl 11.

    Känner mig fortfarande seg och har 38 grader i temp nu.

    Ska ha kalas gäster för kevin, det är mamma & pappa & syrran & filip som kommer.
    Vi ska bjuda på smörgåstårta samt vienetta till efterrätt.

    Förstår att det känns snopet att hon inte ville med hem, men samtidigt måste det ju kännas skönt att hon trivs så bra där trots att hon inte varit där så mycket innan...
  14. 7
    Är sjuk Skulle jobbat idag men vaknade kl 03 och kände mig superhänig och var kanonförskyld. Tog tempen som visade på 39 grader.

    Fick ringa till jobbet och gick och la mig igen. Fick sova tills jag vaknade sa maken och jag gick upp kl 11.

    Känner mig fortfarande seg och har 38 grader i temp nu.

    Ska ha kalas gäster för kevin, det är mamma & pappa & syrran & filip som kommer.
    Vi ska bjuda på smörgåstårta samt vienetta till efterrätt.

    Förstår att det känns snopet att hon inte ville med hem, men samtidigt måste det ju kännas skönt att hon trivs så bra där trots att hon inte varit där så mycket innan...

Liknande trådar

  1. Nix inget Mars-barn då...
    By Nilsson_84 in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-04-01, 11:36
  2. Inget barn eller dött barn?
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-12-13, 20:58
  3. Inget om barn
    By linda79a in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-28, 09:06
  4. Det blir inget barn här!
    By anonymt namn in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 15:17
  5. Jag har inget barn!
    By -Jools- in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 21:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar