Vändningen...
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Vändningen...

    Ja nu har Vilma varit feberfri sen i onsdags. Hon var hos läkaren i fredags och hade då öroninflammation på båda öronen (den tredje på två månader). Hon fick Klacid (eftersom hon blev prickig efter Amimoxkuren som hon fick vid förra öi) som ska tas två gånger om dagen. Nu börjar även hennes prickar att se bättre ut och så smått försvinna tycker jag. Så idag blir det öppna förskolan i några timmar innan det är dags att hämta Isak i skolan och åter komma hem till tvätt och annat hemgöra.
    Äntligen så blir det som vanligt här igen. Känns bra tycker jag. Slippa hålla sej borta från att träffa andra för att Vilma haft feber. Vilma har de senaste nätterna sovit bra och inte vaknat av att hon tappat nappen så jag har också fått sova bra och man mår ju bättre då.
    Jag är så glad att det är på bättringsvägen....
    Anna-Lisa med Isak -99 & Vilma -06
  2. 1
    Vändningen... Ja nu har Vilma varit feberfri sen i onsdags. Hon var hos läkaren i fredags och hade då öroninflammation på båda öronen (den tredje på två månader). Hon fick Klacid (eftersom hon blev prickig efter Amimoxkuren som hon fick vid förra öi) som ska tas två gånger om dagen. Nu börjar även hennes prickar att se bättre ut och så smått försvinna tycker jag. Så idag blir det öppna förskolan i några timmar innan det är dags att hämta Isak i skolan och åter komma hem till tvätt och annat hemgöra.
    Äntligen så blir det som vanligt här igen. Känns bra tycker jag. Slippa hålla sej borta från att träffa andra för att Vilma haft feber. Vilma har de senaste nätterna sovit bra och inte vaknat av att hon tappat nappen så jag har också fått sova bra och man mår ju bättre då.
    Jag är så glad att det är på bättringsvägen....
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Vad skönt att hon är bättre! Hoppas ni får hålla er friska nu!
  4. 2
    Vad skönt att hon är bättre! Hoppas ni får hålla er friska nu!
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Tack, det hoppas jag verkligen också...
  6. 3
    Tack, det hoppas jag verkligen också...
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    Äntligen på bättringsvägen! Åh vad härligt! Kan inte ha varit en rolig tid med en plutta med hög feber! Hoppas nu att hon blir helt bra!
    Ha en trevlig dag!
  8. 4
    Äntligen på bättringsvägen! Åh vad härligt! Kan inte ha varit en rolig tid med en plutta med hög feber! Hoppas nu att hon blir helt bra!
    Ha en trevlig dag!
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5
    Tack... Ja det känns alldeles underbart att ha henne så gott som frisk igen. Idag har vi varit på öppna förskolan och det var uppskattat av damen.
    Hoppas du och Jacob också får/har en trevlig dag..
  10. 5
    Tack... Ja det känns alldeles underbart att ha henne så gott som frisk igen. Idag har vi varit på öppna förskolan och det var uppskattat av damen.
    Hoppas du och Jacob också får/har en trevlig dag..

Liknande trådar

  1. Första vändningen
    By nadinne in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-07-23, 17:00
  2. Första vändningen
    By Miya1978 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 17:13
  3. Vändningen uteblir!
    By ellem in forum _0807 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 16:48
  4. Senaste vändningen
    By Embers in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-28, 20:49
  5. första vändningen. :)
    By mimiototte in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-21, 13:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar