Fler för stora byxor OCH...
Vikt
  1. Moonbeam
    #1

    Fler för stora byxor OCH...

    Något MYCKET glädjande! Kunde ju inte låta bli att testa mig igenom alla mina gamla byxor Kom i ett par av mina gamla favoriter, bild finns här:

    http://medlem.spray.se/delfinpudel/foto2.htm Det är de lila längst ner på sidan.

    Jösses! Det här sporrar mig ännu mer att verkligen fortsätta gå neråt! Betar av delmål efter delmål, men kvitterar inte ut ett enda. Gissar att jag kommer ge mig själv en hel del härliga saker så småningom Och så fyller jag 30...och ska åka till Peru.

    Trots rinnande öga och näsa är jag vid väldigt gott mod!
  2. 1
    Fler för stora byxor OCH... Något MYCKET glädjande! Kunde ju inte låta bli att testa mig igenom alla mina gamla byxor Kom i ett par av mina gamla favoriter, bild finns här:

    http://medlem.spray.se/delfinpudel/foto2.htm Det är de lila längst ner på sidan.

    Jösses! Det här sporrar mig ännu mer att verkligen fortsätta gå neråt! Betar av delmål efter delmål, men kvitterar inte ut ett enda. Gissar att jag kommer ge mig själv en hel del härliga saker så småningom Och så fyller jag 30...och ska åka till Peru.

    Trots rinnande öga och näsa är jag vid väldigt gott mod!
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Va smal du har blivit det är ju jättestor skillnad mot den första bilden.

    /Therese
  4. 2
    Va smal du har blivit det är ju jättestor skillnad mot den första bilden.

    /Therese
  5. Moonbeam
    #3
    Jag vet! Jag är så förvånad och glad på samma gång
  6. 3
    Jag vet! Jag är så förvånad och glad på samma gång
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    Jag tänker WOW

    vilken mage du har tjejen!! Det syns verkligen att du kommit en lång väg sen första bilden!!
    Härligt att du återerövrar garderoben!
    ~fånga dagen~ ~carpe diem~ ~seize the day~..

    Alla goda ting är tre!
  8. 4
    Jag tänker WOW vilken mage du har tjejen!! Det syns verkligen att du kommit en lång väg sen första bilden!!
    Härligt att du återerövrar garderoben!
  9. Ann-Louise
    #5
    Oj, vilken skillnad från förut! Du har blivit jättesmal! Grattis till att du snart kan ha favvobyxorna igen! Härlig känsla!
  10. 5
    Oj, vilken skillnad från förut! Du har blivit jättesmal! Grattis till att du snart kan ha favvobyxorna igen! Härlig känsla!
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6
    WoW!
    Vilken pingla.
    Fortsätt kämpa nu så kommer byxorna sitta perfekt, eller de blir väl förstora istället
  12. 6
    WoW!
    Vilken pingla.
    Fortsätt kämpa nu så kommer byxorna sitta perfekt, eller de blir väl förstora istället
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    Gudars, du är ju så jättesupersnygg redan ju! Hur skall det inte bli när du når slutmål då? Jättekul att kunna komma i gamla favoriter. Själv går jag ju bara åt andra hållet just nu, av naturliga skäl...fast det är lite jobbigt för psyket ändå...
  14. 7
    Gudars, du är ju så jättesupersnygg redan ju! Hur skall det inte bli när du når slutmål då? Jättekul att kunna komma i gamla favoriter. Själv går jag ju bara åt andra hållet just nu, av naturliga skäl...fast det är lite jobbigt för psyket ändå...
  15. Moonbeam
    #8
    Tack! *glad*
    Jag vet inte hur jag kommer reagera när jag når slutmålet....Har lite svårt att förlika mig med att jag är så "benig" när jag ligger ner. Mina höftkammar liksom står ut. De gjorde de inte när jag var normalviktig förut. Eller så minns jag det inte

    Härligt med bebbe i magen, skulle också vilja vara gravid. Bara gravid och föda, men inte ha en treårstrotsing......*ler*
  16. 8
    Tack! *glad*
    Jag vet inte hur jag kommer reagera när jag når slutmålet....Har lite svårt att förlika mig med att jag är så "benig" när jag ligger ner. Mina höftkammar liksom står ut. De gjorde de inte när jag var normalviktig förut. Eller så minns jag det inte

    Härligt med bebbe i magen, skulle också vilja vara gravid. Bara gravid och föda, men inte ha en treårstrotsing......*ler*
  17. Moonbeam
    #9
    Ja, de där byxorna i lila och de i röd-rosa FÅR inte bli för stora *vägrar* Jag älskar dem och de är sååå snygga

    Men jag har fler byxor i garderoben som väntar på mig *ler stort*
  18. 9
    Ja, de där byxorna i lila och de i röd-rosa FÅR inte bli för stora *vägrar* Jag älskar dem och de är sååå snygga

    Men jag har fler byxor i garderoben som väntar på mig *ler stort*
  19. Moonbeam
    #10
    Jag blir lika förvånad och glad varenda gång jag tar kort numera. Förut undvek jag kameran så gott det gick...

    Tack för komplimangen!
  20. 10
    Jag blir lika förvånad och glad varenda gång jag tar kort numera. Förut undvek jag kameran så gott det gick...

    Tack för komplimangen!
  21. Moonbeam
    #11
    Tänk att alla säger att jag har fin mage och midja *tittar neråt* Det är verkligen nåt jag inte kan se själv...Men min man säger det också, så jag får väl helt enkelt strunta i mig själv *s*

    Tack för komplimangen!
  22. 11
    Tänk att alla säger att jag har fin mage och midja *tittar neråt* Det är verkligen nåt jag inte kan se själv...Men min man säger det också, så jag får väl helt enkelt strunta i mig själv *s*

    Tack för komplimangen!
  23. Medlem sedan
    Dec 1999
    #12
    Jättekul! Du är ju redan smal och snygg! Det är verkligen stor skillnad på bilderna, bra jobbat
  24. 12
    Jättekul! Du är ju redan smal och snygg! Det är verkligen stor skillnad på bilderna, bra jobbat
  25. Moonbeam
    #13

    Oh! Tack!

    Jag kan inte påstå att jag är jättesmal, men jag är på god väg
  26. 13
    Oh! Tack! Jag kan inte påstå att jag är jättesmal, men jag är på god väg

Liknande trådar

  1. Köpte för stora byxor...
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 22:22
  2. Mina byxor har blivit för stora
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-22, 14:21
  3. byxor för stora magar?
    By celia m två in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 10:37
  4. Underbart med stora byxor! :)
    By Malin med V o V in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-08-01, 13:52
  5. För stora byxor..
    By Camilla m Henrik o Philip in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 21:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar