Dumdi-dum...pyssel pyssel *S*
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Dumdi-dum...pyssel pyssel *S*

    går här och galgar och märker kollektionen och myser
    Anton var tvärledsen imorse för att inte alla kläderna var hans, han vill ha alla tröjor som är rosa

    Hade ett samtal med 2 män på jobbet igår. Den ena som jag anser vara en väldigt sansad man "S" med mycket sunda värderingar fick något panikslaget i blicken när jag berättade att antons älsklingsfärg är rosa medans den andre killen kroppsbyggare/hunktypen "V" tyckte att det var helt okey och roligt.
    "S" blev lugnad först när han fick höra att Anton ävem lever för grävskopor och traktorer *fniss*
    Kan inte tolka hans blick när jag frågade om hans manlighet satt i kläderna men "V's" råa asgarv kunde man inte missta sig på

    Längtar till första visningen på lördag!
  2. 1
    Dumdi-dum...pyssel pyssel *S* går här och galgar och märker kollektionen och myser
    Anton var tvärledsen imorse för att inte alla kläderna var hans, han vill ha alla tröjor som är rosa

    Hade ett samtal med 2 män på jobbet igår. Den ena som jag anser vara en väldigt sansad man "S" med mycket sunda värderingar fick något panikslaget i blicken när jag berättade att antons älsklingsfärg är rosa medans den andre killen kroppsbyggare/hunktypen "V" tyckte att det var helt okey och roligt.
    "S" blev lugnad först när han fick höra att Anton ävem lever för grävskopor och traktorer *fniss*
    Kan inte tolka hans blick när jag frågade om hans manlighet satt i kläderna men "V's" råa asgarv kunde man inte missta sig på

    Längtar till första visningen på lördag!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Det är väl så - ju säkrare man är på sin manlighet desto mindre betyder kläderna? ;-)

    När det gäller det så tar nog min man priset - han var under studietiden på Handels i Göteborg med i herrbaletten "Misstagen" och uppträdde i tyllkjol när de gjorde parodi på Svansjön (eller ja, det skulle säkert inte VARA parodi, men särskilt graciöst var det ju inte...)...
  4. 2
    Det är väl så - ju säkrare man är på sin manlighet desto mindre betyder kläderna? ;-)

    När det gäller det så tar nog min man priset - han var under studietiden på Handels i Göteborg med i herrbaletten "Misstagen" och uppträdde i tyllkjol när de gjorde parodi på Svansjön (eller ja, det skulle säkert inte VARA parodi, men särskilt graciöst var det ju inte...)...
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    Det är manligt!

    Att våga göra sånt tycker jag är supermanligt!!!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  6. 3
    Det är manligt! Att våga göra sånt tycker jag är supermanligt!!!

Liknande trådar

  1. pyssel <3
    By kickik in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-11-07, 18:16
  2. Pyssel
    By Lott@ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 10:29
  3. pyssel
    By blingoÅsa in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-14, 23:54
  4. Pyssel
    By Nitte in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 14:00
  5. Pyssel, pyssel, pyssel
    By Vittel in forum _0506 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 17:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar