Mammor i juni/juli???
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Mammor i juni/juli???

    Hejsan!! Finns det några blivande mammor som har bf i juni som skulle vilja prata med mig=)) Vill gärna ha kontakt med gravida..har haft en jätte jobbig början på graviditeten men nu njuter jag och skulle så gärna vilja dela min graviditet med andra som oxå ska ha barn! jag har ingen dator med msn på mobil [email protected]
    kram
  2. 1
    Mammor i juni/juli??? Hejsan!! Finns det några blivande mammor som har bf i juni som skulle vilja prata med mig=)) Vill gärna ha kontakt med gravida..har haft en jätte jobbig början på graviditeten men nu njuter jag och skulle så gärna vilja dela min graviditet med andra som oxå ska ha barn! jag har ingen dator med msn på mobil [email protected]
    kram
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    HEJ HEJ
    JAG SKA MED HA MITT FÖRSTA BARN I BÖRJAN AV JUNI..DEN 12..
    SER FRAM EMOT DETTA JÄTTE MYCKET, KUL ATT PRATA MED LITE NYTT FOLK I SAMMA SITS.
    JAG HAR HAFT EN JÄTTE JOBBIG BÖRJAN O GÅTT NER ,MASSOR I VIKT MED DET BÖRJAR VÄNDA.
    PRATAR GÄRNA MER..
    HA DET JÄTTE BRA .
    KLAPP PÅ MAGEN..
    JENNY
  4. 2
    HEJ HEJ
    JAG SKA MED HA MITT FÖRSTA BARN I BÖRJAN AV JUNI..DEN 12..
    SER FRAM EMOT DETTA JÄTTE MYCKET, KUL ATT PRATA MED LITE NYTT FOLK I SAMMA SITS.
    JAG HAR HAFT EN JÄTTE JOBBIG BÖRJAN O GÅTT NER ,MASSOR I VIKT MED DET BÖRJAR VÄNDA.
    PRATAR GÄRNA MER..
    HA DET JÄTTE BRA .
    KLAPP PÅ MAGEN..
    JENNY
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Gå in på Akomstgrupper och välj 2007/06 så hittar ni massor av junimammor!
  6. 3
    Gå in på Akomstgrupper och välj 2007/06 så hittar ni massor av junimammor!
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4

    jag ska oxå

    få min bebis i juni.. den 24... är 25år och ser gärna frm emot att få kontakt med andra runt min ålder.. bor i sthlm
  8. 4
    jag ska oxå få min bebis i juni.. den 24... är 25år och ser gärna frm emot att få kontakt med andra runt min ålder.. bor i sthlm
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    hej!! jag är förstföderska och 25 år. Bebisen är beräknad till midsommarafton, 22 juni. Vi bor utanför falköping (västra götaland). Jag har mått pyton fram till mitten på december men nu har jag fått tillbaka matlust och energi! Allt känns jätte-roligt nu!
  10. 5
    hej!! jag är förstföderska och 25 år. Bebisen är beräknad till midsommarafton, 22 juni. Vi bor utanför falköping (västra götaland). Jag har mått pyton fram till mitten på december men nu har jag fått tillbaka matlust och energi! Allt känns jätte-roligt nu!
  11. Medlem sedan
    Dec 2006
    #6
    Hej! Jag är 22 år och har bf 10/6. Väntar första barnet. Ska bli såå kul. =) Längtar...
  12. 6
    Hej! Jag är 22 år och har bf 10/6. Väntar första barnet. Ska bli såå kul. =) Längtar...
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    jag ska ha i juli
  14. 7
    jag ska ha i juli

Liknande trådar

  1. Juni eller juli?
    By lillpella in forum _0807 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-03, 22:50
  2. Juli blev Juni
    By smulan06 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-26, 16:15
  3. Nån som ska föda i juni/juli?
    By O_O_O in forum Förlossning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-14, 08:39
  4. Thailand juni-juli
    By LinA_77 in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-14, 23:49
  5. I juni/juli nästa år
    By Hemliga jag in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 18:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar