Ang 11 mars!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Ang 11 mars!

    Jag har inte hängt med i svängarna såååå därför skulle jag gärna vilja bli uppdaterad på vad ni har gjort upp för planer. *om vi får komma*

    Sambon brukar vara rätt mkt i Sthlm så därför är det inte otroligt att vi kan bo med honom på hotell... så då blir det bara flygbiljetten för oss... *hoppas* Dock gapar ett STORT hål i plånboken...
    •••••• Annica m Felix 060717, Alva -03 och Moa -96 ••••••
    "Det enkla är det sköna värt!"
    http://reddevil-reddevil.blogspot.com/
  2. 1
    Ang 11 mars! Jag har inte hängt med i svängarna såååå därför skulle jag gärna vilja bli uppdaterad på vad ni har gjort upp för planer. *om vi får komma*

    Sambon brukar vara rätt mkt i Sthlm så därför är det inte otroligt att vi kan bo med honom på hotell... så då blir det bara flygbiljetten för oss... *hoppas* Dock gapar ett STORT hål i plånboken...
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2
    Det ska bli en brunch på Elverket (tror jag, det kanske inte blev bestämt) för alla julimammor som kan och vill. Cissi kommer från Holland och Jossan från Luleå och förhoppningvis fler långväga mammor Vi ska ju även ha en vår/sommarträff men där har vi inte bokat något datum än
  4. 2
    Det ska bli en brunch på Elverket (tror jag, det kanske inte blev bestämt) för alla julimammor som kan och vill. Cissi kommer från Holland och Jossan från Luleå och förhoppningvis fler långväga mammor Vi ska ju även ha en vår/sommarträff men där har vi inte bokat något datum än
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    Ser just nu att 11 mars är en söndag... det betyder nog att vi siktar in oss på vår/sommarträffen...tack för infon.
  6. 3
    Ser just nu att 11 mars är en söndag... det betyder nog att vi siktar in oss på vår/sommarträffen...tack för infon.
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Ahmä, värsta dissa Annika dagen idag eller?
    Annika kommer från Liiiidkööööping!!!!!!! *ropar*
  8. 4
    Ahmä, värsta dissa Annika dagen idag eller?
    Annika kommer från Liiiidkööööping!!!!!!! *ropar*
  9. Medlem sedan
    Feb 2004
    #5
    men jag vet att du kommer lång väga och det ska bli såååååååååååå kul!!!
    puss på dig
  10. 5
    men jag vet att du kommer lång väga och det ska bli såååååååååååå kul!!!
    puss på dig
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Men åh då är jag i spanien. hade varit kul å vara med. hoppas det blir nån mer gång sen.
  12. 6
    Men åh då är jag i spanien. hade varit kul å vara med. hoppas det blir nån mer gång sen.
  13. Medlem sedan
    Jan 2002
    #7
    Bra! Tack Cissi *pussar*
  14. 7
    Bra! Tack Cissi *pussar*

Liknande trådar

  1. Den 22 Mars
    By linda88 in forum _1203 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-23, 12:53
  2. BF i mars?
    By MikaelaL85 in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-02-14, 10:53
  3. mars mars månad....
    By viktoria759 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 09:48
  4. 11 mars
    By Millan m. LMN in forum _0607 Julibarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 17:19
  5. dop i mars
    By Anonym in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 17:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar