Tomt här!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Tomt här!

    Sitter och betalar räkningarna blä, INTE kul! Plus att jag skall till tandläkaren i morgon och det är ju inte heller gratis, blä igen. Har ONT i en tand som det gått av en bit ifrån plus att lagningen lossnat.

    Min mamma är här på besök och det är iallafall kul .

    Kram, kram
  2. 1
    Tomt här! Sitter och betalar räkningarna blä, INTE kul! Plus att jag skall till tandläkaren i morgon och det är ju inte heller gratis, blä igen. Har ONT i en tand som det gått av en bit ifrån plus att lagningen lossnat.

    Min mamma är här på besök och det är iallafall kul .

    Kram, kram
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2
    Jag sitter och ska gå igenom mappen med alla bloggar och läsa ifatt lite - sitter numera mest med min bärbara i vardagsrummet. Sedan ska hemsidan uppdateras med massor av Loke-kort förstås

    Trist med tandläkaren..usch! Tycker absolut tandvård skulle vara billigare!

    Kram
  4. 2
    Jag sitter och ska gå igenom mappen med alla bloggar och läsa ifatt lite - sitter numera mest med min bärbara i vardagsrummet. Sedan ska hemsidan uppdateras med massor av Loke-kort förstås

    Trist med tandläkaren..usch! Tycker absolut tandvård skulle vara billigare!

    Kram
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3

    Jag är här...

    Har precis lagt Thelma som var jättetrött. Fast det är när hon är sådär trött som hon vaknar som mest, så om jag har lite otur kan det bli en kväll av spring in och ut i sovrummet. Men innan hon vaknar ska jag hinna dricka en kopp te har jag tänkt. Och så ska jag lägga mig tidigt, för jag är verkligen supertrött ikväll.

    Kul med besök av mamma. *saknar min lite* Å lycka till hos tandläkaren...
  6. 3
    Jag är här... Har precis lagt Thelma som var jättetrött. Fast det är när hon är sådär trött som hon vaknar som mest, så om jag har lite otur kan det bli en kväll av spring in och ut i sovrummet. Men innan hon vaknar ska jag hinna dricka en kopp te har jag tänkt. Och så ska jag lägga mig tidigt, för jag är verkligen supertrött ikväll.

    Kul med besök av mamma. *saknar min lite* Å lycka till hos tandläkaren...
  7. Medlem sedan
    Feb 2004
    #4
    jag kom just hit och funderar på om jag ska beställa något fint på hm online nu när man har 10% rabatt.
    räkningar är inte kul
  8. 4
    jag kom just hit och funderar på om jag ska beställa något fint på hm online nu när man har 10% rabatt.
    räkningar är inte kul
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5
    Har också 10% och tänkte beställa nåt till mig själv, men hittade verkligen inget snyggt i katalogen . Vad köpte du? *Nyfiken*
  10. 5
    Har också 10% och tänkte beställa nåt till mig själv, men hittade verkligen inget snyggt i katalogen . Vad köpte du? *Nyfiken*
  11. Medlem sedan
    Feb 2004
    #6
    jag satt häromkvällen och fyllde shoppingvagnen men sen så deletade jag allt. jag hittade mycket fina toppar men problemet med mig är ju att jag oftast har problem att knäppa dem.... jag är så konstigt byggd...
  12. 6
    jag satt häromkvällen och fyllde shoppingvagnen men sen så deletade jag allt. jag hittade mycket fina toppar men problemet med mig är ju att jag oftast har problem att knäppa dem.... jag är så konstigt byggd...
  13. Medlem sedan
    Oct 2001
    #7
    Kom precis hit och jag har haft fullt upp idag, klippning, storhandling, hoppis&skuttis. Inte kul med räkningar men för en gångs skull ser det bra ut den här månaden. Fick 4000 mer i lön från jobbet idag för de hade räknat fel på min föräldraledighet. Inte så tokigt.

    Hoppas det går bra hos tandläkaren imorgon.

    kram
  14. 7
    Kom precis hit och jag har haft fullt upp idag, klippning, storhandling, hoppis&skuttis. Inte kul med räkningar men för en gångs skull ser det bra ut den här månaden. Fick 4000 mer i lön från jobbet idag för de hade räknat fel på min föräldraledighet. Inte så tokigt.

    Hoppas det går bra hos tandläkaren imorgon.

    kram
  15. Medlem sedan
    Dec 1999
    #8
    Jag kom nyss och jag är SUR! Borde inte sitta här just nu utan sätta mina nyinköpta tulpaner i vatten. Varför får man ingenting gjort?
  16. 8
    Jag kom nyss och jag är SUR! Borde inte sitta här just nu utan sätta mina nyinköpta tulpaner i vatten. Varför får man ingenting gjort?

Liknande trådar

  1. Tomt här?
    By Stellaris in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-05, 08:13
  2. här var tomt,dax att åka
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-07, 15:43
  3. Tomt...
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 09:20
  4. Tomt
    By Fläderblomma in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 00:03
  5. Tomt!
    By kanske nybyggare in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 10:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar